Інформатика в початковій школі

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Tanya rabeschko 8.png

Тема:Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей.

Мета уроку:

навчальна: сформувати поняття «об'єкт», «властивості об'єкта», навчити класифікувати об'єкти за певними ознаками;

розвивальна: розвивати логічне мислення;

виховна: сприяти вихованню в учнів інформаційної культури, виховувати старанність. Тип уроку: засвоєння нових знан

Хід уроку

І. Самовизначення до діяльності

Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти.

Тож гаразд, часу не гаєм

І урок розпочинаєм!


ІІ. Актуалізація опорних знань.

Гра лабіринт. ІІІ. Постановка цілей і завдань, загальна мотивація

Усі предмети, які нас оточують, називають об’єктами. Об’єктами є і предмети, і живі істоти, і явища природи. Працю­ючи з об’єктами, ми повинні володіти інформацією про ці об’єкти. Розгляньте будь-який об’єкт. Наприклад, дошка: дерев’яна, пря­мокутна, чорна. А що можна робити з цим об’єктом? (Подивитися, пофарбувати, витерти) ІІІ. Засвоєння нових знань

Об’єкт – це деяка частина навколишнього світу. Кожний об’єкт має своє им’я. За іменем об’єкт можна визначити серед інших. Кожний об’єкт має свої властивості . До властивостей об’єкта можуть бути віднесені форма, розмір, колір, вага. Для того щоб відрізнити об’єкт від інших іноди імені не достатньо, тому треба зробити опис об’єкта. Наприклад м’яч, назва обна але за формою, розмірами, кольором, призначенням(середовищем використання) вони можуть відрізнятися. Можливий вариант зміни властивостей та форми, розмірами (пластилін, вода, листя, надувна кулька). Бувають складні об’єкти які складаються з кількох об’єктів. Наприклад комп’ютер, дерево, книга, клавіатура, системний блок. Розгляньте об’єкт (клавіатура), опишіть його.

— Яку назву має цей об’єкт?

— Як можна охарактеризувати цей об’єкт?

— Які дії він виконує?

— У якому середовищі він може перебувати?


ФІЗКУЛЬТХФИЛИНКА (рухлива)

Нумо, славні малюки!

Станьте струнко, мов грибки.

Руки в гору піднімайте,

Ними добре помахайте,

Головою покрутіть, ніжками потупотіть,

Навкруг себе оберніться,

І спокійно зупиніться.


ІV. Систематизація й узагальнення

1. Робота з підручником (Зарецька с. 88-91, Коршунова 73-80). 2. Робота з карткою.

V. Застосування нових знань

1. Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. Запуск програми Сходинки до інформатики - спочатку вчитель пропонує учням продемонструвати свої знання і показати, як це можна зробити, потім пропонується інструкція для запуску програми. 2. Робота з комп’ютерною програмо Сходинки до інформатики ю. – Запусти програму Сходинки до інформатики, потім обери гру під назвою Розібрани малюнки. Із поданих об’єктів збери складний об’єкт. ЗОРОВА ГІМНАСТИКА


VІІ. Підсумок уроку

1. Які об’єкти оточують тебе в комп’ютерному класі?

2. Порівняй об’єкти футбольний та тенісний м’ячі.

3. Назви об’єкти-явища природи.

4. Наведи приклади об’єктів однакових за формою, кольором.


VІІ. Домашнє завдання

Виберіть один з об’єктів складових частин комп’тера , намалюй його та зроби опис.

Список використаних джерел

1. Земляк І.В. Методичні рекомендації щодо викладання інформатики в 3-му класі: за програмою “Сходинки до інформатики”. – Кам’янець-Подільський, 2009. – 114 с.

2. Коршунова О.В. Поурочне планування практичного етапу уроку і необхідного програмного забезпечення – електронний ресурс. 3. Кульматицька О.Р. Сходинки до інформатики: конспекти уроків: 2 клас: посібник для вчителя / О.Р. Кульматицька. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2013. – 80 с.

4. Морзе Н.В. та ін.. Сходинки до інформатики

Робочий зошит № 1 дл яучнів 2 кл. / Н.В. Морзе, В.П, Вембер, Н.А. Саражинська. – К. : Школяр, 2013. – 88 с.