Впровадження квест-технології в освітній процес Запорізької області

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Квест - приключенческая игра (синонимы: Квест (транслит. англ. quest — поиски), Adventure (англ. приключение) — один из основных жанров игр, требующих от игрока решения умственных задач для продвижения по сюжету. Сюжет может быть предопределённым или же давать множество исходов, выбор которых зависит от действий игрока. (Источник)

Образовательный веб-квест - это сайт в Интернете, с которым работают учащиеся, выполняя ту или иную учебную задачу (Источник)

Содержание

Квести в Запорізькій області

  1. Квест для педагогических работников "Инфостратегия"
  2. Квест для учеников "Чему учат в школе?"
  3. Квест "Орфографиада. Путешествие во времени"
  4. Квест "За сокровищами «серебряного века»..."
  5. Веб-квест "Библиопазлик"
  6. Квест "ІнфоСтратегія" для учнів
  7. Веб-квест для педагогічних працівників «Безпечний Інтернет»
  8. QUEST "ZAPORIZHZHIA IN FACES"
  9. Веб-квест "В поисках истины, или загадки для знатоков"
  10. Веб-квест "Сокровища Лингволира"
  11. Веб-квест "Екосвіт"
  12. Обласний веб-квест для вчителів фізичної культури та основ здоров’я
  13. Всеукраїнський квест «К сокровищам родного слова»
  14. Tasty English
  15. Веб-квест Таємниці невмирущих знаків
  16. Веб-квест Pink Star
  17. Таємниці третьої планети
  18. Веб-квест "Книги надо не прочитывать, но читать и перечитывать"
  19. Школа дорожной безопасности
  20. Квест по трудовому обучению "Интересное рядом"
  21. Математика в мистецтві або мистецтво в математиці
  22. QR-квест на уроке
  23. Вязалки

Інші приклади квестів

Видеоролики

Шаблоны

Тренінги

Семінари

  • 06.10-21.11.2014: Обласний онлайн семінар «Впровадження квест-технології в освітній процес»

Лист КЗ "ЗОІППО" ЗОР № 176 від 20.05.2014 Про проведення обласного онлайн семінару «Впровадження квест-технології в освітній процес»

  • 16.05.2016 - Семінар "Активізація пошукової діяльності учнів засобами квест-технології"

Статті



Навчальний посібник

Посібник квест Сокол.jpg

Сокол І.М. Впровадження квест-технології в освітній процес: навчальний посібник / І.М.Сокол. - Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2014. - 108 с.

Зміст посібника:

  • Розділ 1. Впровадження квест-технології в освітній процес.
    • Особливості активізації пізнавальної діяльності учнів за допомогою квест-технології
    • Український досвід впровадження квест-технології
    • Досвід впровадження квестів в Запорізькій області
  • Розділ 2. Розробки квестів для учнів та вчителів (досвід Запорізької області)
    • Розробка веб-квесту «Шевченкознавці».
    • Розробка веб-квесту «RoundLondon».
    • Розробка веб-квесту «Безпечний Інтернет».
    • Разработка квеста «БиблиоПазлик».
    • Разработка квеста «В поисках истины, или загадки для знатоков».
    • Разработка квеста «Орфографиада. Путешествие во времени».
    • Разработка квеста «ИнфоСтратегия».
    • Розробка квесту «Безпечний Інтернет».
    • Розробка квесту «Козацькі скарби», присвячений 365-річчю від початку Національно-визвольної війни підпроводом Б. Хмельницького.
    • Розробка веб-квесту, присвяченого Всесвітньому дню охорони довкілля «Екосвіт».
    • Список використаних джерел

Додатково