Віртуальне МО керівників гуртків позашкільних закладів Гуляйпільського району

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Проблема тема позашкільного навчального закладу:

“Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в простір позашкільного навчального закладу”

Керівник методичної сторінки

Коваленко Юлія Вікторівна, методист районного центру дитячої та юнацької творчості

Модератор віртуальної методичної сторінки

Коваленко Юлія Вікторівна, методист районного центру дитячої та юнацької творчості

Склад педагогів позашкільного закладу

  • Горпинич Лариса Олександрівна - директор РЦДЮТ, керівник гуртка гуманітарного напряму
  • Шикула Анастасія Миколаївна- культ-організатор,керівник гуртків хореографічного профілю
  • Квітка Наталія Василівна - керівник гуртків гуманітарного напряму
  • Кайда Елизавета Русланівна - керівник гуртків художньо-естетичного напряму
  • Каретник Альона Валеріївна - керівник гуртків декоративно-ужиткового напряму
  • Скрипай Артем Сергійович -керівник гуртка науково-технічної творчості
  • Миколаєнко Лілія Василівна - керівник гуртка гуманітарного напряму
  • Шамрай Світлана Олександрівна - керівник гуртка соціально-реабілітаційного напряму
  • Жук Валентина Іванівна - керівник гуртків вокально-сценічного профілю
  • Маслієнко Лариса Миколаївна - керівник гуртка початкового технічного моделювання
  • Петров Олег Вікторович - керівник гуртка військово-патріотичного напряму
  • Семенюта Андрій Андрійович - керівник гуртка туристсько-краєзнавчого напряму
  • Кієнко Тетяна Григорівна - керівник гуртка гуманітарного напряму.

Посилання на основний блог/сайт МО

План роботи МО

Аналіз роботи МО

Матеріали засідань

Школа молодого педагога

План роботи школи молодого педагога КЗ “РЦДЮТ” на 2013-2014 н. р.

І. Організація початку навчального року (вересень-жовтень)

  1. Ознайомлення молодих педагогів із системою роботи РЦДЮТ.
  2. Анкетування педагогів з метою виявлення їх професійної компетентності.
  3. Практичні робота: опанування навичок ведення журналу гурткової роботи: планування, облік роботи, проведення інструктажів.
  4. Опрацювання статей із фахових журналів, що стосуються структури заняття гуртка.
  5. Вибір теми з самоосвіти. Ознайомлення з етапами роботи. Допомога у визначенні завдань та складанні плану з самоосвіти.
  6. Вивчення посадових обов’язків керівника гуртка
  7. Пам'ятка «Система діяльності педагога у підготовці та проведенні занять»

ІІ. Активізація пізнавальної діяльності вихованців (листопад-грудень)

  1. Консультація «Шляхи та способи активізації пізнавальної діяльності».
  2. Методичні поради «Досягнення педагогом мети на занятті».
  3. Пам'ятка «Створення умов для розвитку індивідуальних твор. здібностей гуртківців».
  4. Ділова гра «Моделювання структури заняття»
  5. Опрацювання фахової літератури щодо нетрадиційних форм гурткової роботи.
  6. Добір матеріалів для виховних бесід на заняттях.

ІІІ. Формування у дітей позитивного ставлення до позашкільного навчання (січень-лютий)

  1. Доповідь «Готовність керівника й вихованця до успішної співпраці».
  2. Методичні рекомендації «Види та стилі спілкування педагога».
  3. Дискусія «Формування у дітей позитивного ставлення до позашкільного навчання»
  4. Скринька порад молодому керівнику гуртка «Запорука успіху».
  5. Тест для педагогів «Чи вмієте ви слухати?».
  6. Поради щодо встановлення довіри між педагогами та підлітками у кризовому стані.

ІV. Інноваційна діяльність керівника гуртка в організації гурткової роботи (березень)

  1. Інформація «Інноваційні підходи до навчально-виховного процесу»
  2. Консультація «Технологія портфоліо. Основні поняття, функції, розділи, наповнення»
  3. Семінар-тренінг «Почни з себе».
  4. Практичне заняття: Підбір матеріалу для оформлення потфоліо керівника гуртка.
  5. Методичні рекомендації «Інтерактивні форми роботи в гуртках»
  6. Відвідування занять досвідчених педагогів.

V. Підбиття підсумків роботи Школи молодого педагога (квітень-травень)

  1. Попереднє анкетування щодо результативності роботи Школи молодого педагога.
  2. Професійна адаптація молодих педагогів.
  3. Проведення тижня молодого педагога (організація творчих звітів, виставка методичних матеріалів, розроблених молодими педагогами).
  4. Засідання круглого столу «Школа молодого педагога. Якою їй бути?»
  5. Представлення роботи гуртка за рік. Презентація.
  6. Моделювання плану роботи на новий навчальний рік.

Позакласна діяльність

Тренінги

Семінари

План роботи семінарів, практикумів КЗ “РЦДЮТ” на 2013-2014 н. р.

Термін проведення Назва заходу
Жовтень Теоретичний семінар «Організація роботи з охорони праці педагогів та безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу»
Листопад Семінар «ІКТ – від теорії до практики»
Січень Ділова гра «ІКТ-країною»
Лютий Семінар-практикум «Мистецтво взаємодії з батьками»
Травень Семінар «Вплив атестації на саморозвиток, самовдосконалення особистості педагога»

Фото/відео альбоми

Нормативна база МО

Інше