Конспект уроку "Люби і знай свій рідний край" для учнів 7 класу

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Кирячок сертифікат 237.jpg


Конспект уроку: «Люби і знай свій рідний край» для 7 класу

Автор розробки: Кирячок Олена В’ячеславівна

Навчальний заклад: Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 72 з поглибленим вивченням хімії та біології

Клас: 7

Назва навчальної програми: Навчальні програми для 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти)

Тема уроку: «Люби і знай свій рідний край» - розв’язування вправ і задач з теми «Многочлени»

Тип уроку: узагальнення знань і вмінь.

Содержание

Цілі уроку:

НАВЧАЛЬНА: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Многочлени»;

РОЗВИВАЛЬНА: розвивати вміння узагальнювати та робити висновки;

ВИХОВНА: виховувати любов до рідного міста, своєї школи.

Обладнання: картки з тестовими завданнями, мультимедійна дошка, комп’ютер, презентація.

Хід уроку

1. Організаційний етап:

Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.

2. Перевірка домашнього завдання:

а) учитель збирає зошити після уроку;

б) виконання тестових завдань (слайди 3-10).

1. Назвіть многочлени стандартного вигляду:

А 4ху3

Б с4-5с+4-с

В 5х3-4х+7

Г в5+4-2в+3в5


2.Розкрийте дужки і запишіть многочлен у стандартному вигляді:

4а-(2а-в)+(а-3в)

А 4а-3в

Б 2а+в

В 3а-3в

Г 3а-2в


3.Виконайте множення: (у3-3у+3)у

А У4-3у2+3у

Б У3+3у2+3у

В У3+3у2-3у

Г У4+3у2+3у


4.Виконати множення: (х-1)(7-х)

А Х2+8х+7

Б Х2+8х-7

В -х2-8х-7

Г -х2+8х-7


5.Розкладіть на множники: 7ав-14в

А 7а(в-а)

Б 2в(а-7в)

В 7в(а+2в)

Г 7в(а-2в)


6.Розв’яжіть рівняння: 5у2-20у

А 5; 0

Б 4; 0

В 5; 4

Г -5; 0


7.Розкладіть многочлен на множники: ав-ас-а2+вс

А(а+в)(а-с)

Б(а+с)(в-а)

В(а+в)(а+с)

Г(в+с)(а-с)


8.Знайти пропущене слово:


4х-4+3у (січень); 3х4у-6у+х3 (травень); 4у4х-3у4х7 (?)

А березень

Б вересень

В лютий

Г листопад


Відповіді: (слайд 11)

1 2 3 4 5 6 7 8 В Г А Г Г Б Б Г

3.Формування мети і завдань уроку:

Любі діти, ви звернули увагу, що тема уроку: «Люби і знай свій рідний край»? Що це означає для кожної людини?

- Любити свою домівку, родину…

- Любити і знати історію, видатні місця рідного, найкращого міста – Запоріжжя.

- І звичайно, любити свою рідну школу…

На цьому уроці ми поєднаємо знання, які одержали на уроках, із цікавими фактами життя міста та школи.

4.Удосконалення і застосування знань і вмінь.

1. Гордість Запоріжжя – наш проспект - центральна і найдовша вулиця міста (12,8 км). Формувався проспект протягом усього часу розвитку міста. (слайд 12)

Розв’яжіть задачу: (слайд13)

Назустріч один одному одночасно вирушили пішохід (від Привокзальної площі станції Запоріжжя І) та велосипедист (від площі поблизу Дніпрогесу) і зустрілися через 48 хв. Знайти швидкість пішохода і велосипедиста, якщо швидкість велосипедиста нв 8 км/год більша ніж швидкість пішохода. Довжина проспекту 12,8 км.

Відповідь: 4км/год; 12км/год (слайд 14)

2.Фонтан «Життя»: Фонтан, побудований на площі Маяковського, вдало поєднав у собі як естетичну красу, так і дивовижне технічне рішення.

Фонтан має найбільшу в Україні кулю, що обертається під дією води. Важить він … тони і виконаний з найміцнішого запорізького граніту. Його механізм настільки точний і налагоджений, що напір води, що обертає гранітну громадину, – всього 3,5 атмосфери, менше, ніж у водопроводі. А водний прошарок між кулею і його опорою – всього один міліметр. (слайд 15) Розв’язати рівняння: х-1- (14х-19):19 = 1, ми знайдемо масу сфери фонтану «Життя» (слайд16)

Відповідь: 3,8 т (слайд17)

3. Найбільший в Європі річковий острів знаходиться на річці Дніпро і входить в межі міста Запоріжжя. Це одне з 7 чудес України – острів Хортиця.

(слайд 18)

Розв’язати рівняння і знайти довжину та ширину острова Хортиця(слайд19)

2х-25-0,8х2+10х=0

Відповідь: 12,5 км; 2,5 км.(слайд20)

4. Рідна школа! Усі знаменні події відбуваються біля нашої груші-оберегу.(слайд21). Існує шкільна легенда, про грушу, яка змінила обличчя школи. Для нас, учнів та вчителів, СШ № 72 груша-символ єдності,так як і для всіх мешканців Запоріжжя - славетний дуб.

Задача: Навколо груші розташована клумба, довжина якої на 10 м. більша за ширину, заасфальтували доріжку шириною 10м. Площа доріжки 1000м2. Знайти розміри клумби. (слайд22) Відповідь: 10 м; 20м. (слайд 23)

5. Підсумок уроку

Установіть відповідність(слайд24)

1. 9a2-4b2 А 4а2 – 12ав+ 9в2

2. 4a2+12ab+9b2 Б 4а2 – 9в2

3. (2a-3b)2 В (3а – 2в)(3а+2в)

4. (2a-3b)(3b+2a) Г 4а2 +9в2 Д (2a+3b)2

Відповіді: (слайд25)

1.- В; 2-Д; 3- А; 4- Б

6. Домашнє завдання: (слайд 26)

Створити та розв’язати задачу, основану на реальних подіях чи фактах із життя м.Запоріжжя

або шкільного життя.

Використані джерела:

1. Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти) [Електронний ресурс] // Сайт Міністерства освіти і науки України : [сайт]. - Режим доступу : http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html, вільний. - Назва з екрану.

2. Бабенко С.П. «Усі уроки алгебри, 7 клас» [Електронний ресурс] (С.П. Бабенко) // Інноваційна математика : [сайт]. - Режим доступу: http://matematichka.at.ua/load/rozrobki_urokiv/7_klas/babenko_s_p_uroki_algebri_7_klas/29-1-0-243, вільний. - Назва з екрана.

3. Бабенко С. П., І.С.Маркова Усі уроки алгебри. 7 клас. — X.: Вид. група «Основа», 2015. — 350 с.

Додатки:

1.Додаток 1. Конспект уроку.

2. Додаток 2. Презентація.