Конспект уроку геометрії в 7 класі з теми "Властивості рівнобедреного трикутника"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

План-конспект

Содержание

Тема уроку

Властивості рівнобедреного трикутника

Автор розробки

Панченко Тетяна Миколаївна, вчитель математики

Навчальний заклад

Комунальний заклад "Гуляйпільський колегіум "Лідер" Гуляйпільської районної ради Запорізької області

Клас

7

Навчальна програма

Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/images/files/doshkilna-cerednya/serednya/navch-program/2012/nac-mensh/30.doc

Тип уроку

засвоєння нових знань, умінь, навичок

Мета уроку

домогтися засвоєння учнями змісту теореми, що виражає властивості кутів рівнобедреного трикутника, бісектриси рівнобедреного трикутника, проведеної до основи; сформувати первинні вміння відтворювати вивчену теорему, знаходити з її допомогою рівні кути рівнобедреного трикутника на готовому рисунку (обо за даними задачі), розв'язувати задачі, що передбачають застосування вивченої теореми разом із теоремою про суму кутів трикутника; розвивати логічне мислення, пам'ять, уміння працювати самостійно; виховувати культуру мовлення, охайність записів, активність, інтерес до нових знань.


Хід уроку

Епіграф:
Те, що я чую, я забуваю,
Те, що я бачу, я пам'ятаю.
Те, що я роблю, я розумію. Конфуцій

Організаційний момент

Перевірка домашнього завдання

Неуважний учень написав на дошці рішення домашнього завдання. Ви повинні зараз виступити в ролі вчителя, перевірити та виправити його записи.
Panchenko tetjana vlastyvosti rivnobedrenogo trikutnika 1.jpg

Актуалізація опорних знань

  1. Евристична бесіда. Запитання до класу:
  • сформулюйте першу ознаку рівності трикутників;
  • сформулюйте другу ознаку рівності трикутників;
  • сформулюйте теорему про суму кутів трикутника;
  • сформулюйте наслідок з теореми про суму кутів трикутника;
  • сформулюйте наслідок з теореми про суму гострих кутів прямокутного трикутника;
  • назвіть види трикутників за кутами та сторонами;
  • назвіть означення рівнобедреного трикутника;
  • назвіть означення медіани, бісектриси та висоти трикутника.

Panchenko tetjana vlastyvosti rivnobedrenogo trikutnika 2.jpg Panchenko tetjana vlastyvosti rivnobedrenogo trikutnika 3.jpg

Мотивація навчальної діяльності

Задача-проблема.

Як знайти невідомі два кути рівнобедреного трикутника (останній малюнок)?

Засвоєння нових знань

Повідомлення теми і мети уроку

Теорема (властивості рівнобедреного трикутника)

У рівнобедреному трикутнику:
  1. бісектриса, проведена до основи є медіаною і висотою;
  2. кути при основі рівні.

Panchenko tetjana vlastyvosti rivnobedrenogo trikutnika 4.jpg

Закріплення нового матеріалу

  1. Усне розв’язування вправ: № 1, № 2 с. 107.
  2. Письмове розв’язування задач з коротким поясненням: № 11 (1), № 12 (1).
  3. Письмове розв’язування задач з повним поясненням: № 25 (1), № 30 (1).

Підведення підсумків уроку

  1. Вчитель пропонує учням продовжити думку:
Сьогодні на уроці я:
  • дізнався...
  • навчився...
  • зрозумів...

Panchenko tetjana vlastyvosti rivnobedrenogo trikutnika 5.jpg

3. Виставлення оцінок за урок.

Домашнє завдання

§14, № 10 (мал. 277), № 25 (2), № 48*.

Рефлексія

На кожній парті лежать смайлики: веселий та сумний. Залиште собі той смайлик, який відповідає вашому настрою.
Дякую за урок.

Список використаних джерел

  1. Бурда М., Тарасенкова Н. Геометрія: Підручник для 7 класу загальноосвіт. навч. закладів. – К.: Зодіак-ЕКО, 2007. – 208 с.
  2. Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/images/files/doshkilna-cerednya/serednya/navch-program/2012/nac-mensh/30.doc

Додатки

Конспект уроку
Фотоальбом уроку