Конспект уроку з математики «Разом веселіше» для учнів 1 і 2 класу з вадами слуху

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Конспект уроку з математики для учнів 1 і 2 класу з вадами слуху
Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради

Автори:
Перегуда Світлана Василівна - вчитель молодших класів
Парнюк Ніна Миколаївна - вчитель молодших класів


Содержание

Тема

«Разом веселіше»

Мета

На основі практичних та ігрових дій із предметами вдосконалювати в учнів обчислювальні навички та вміння розв’язувати і робити короткий запис задачі, що ґрунтується на знанні складу чисел.
Формувати уявлення про числовий промінь на основі порядку слідування чисел у натуральному ряді.
Закріплювати уявлення дітей про геометричні фігури та розвивати абстрактне мислення.
Розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу та порівняння. Дотримуватися рухливого режиму під час навчальних ігор.

Тип уроку

урок–гра.

Обладнання

1. Адаптовані кадри із казки «Білосніжка і сім гномів» для демонстрації на мультимедійній дошці.
2. Костюми та наочність для інсценованої задачі.
3. Картки та таблички із цифрами (Гра «Парні – непарні»).
4. Таблички для розв’язування прикладів.
5. Малюнки геометричних фігур та сюжетний малюнок (Гра «Геометричні фігури»).
6. Ілюстрація з текстом для проведення фізпаузи.

Хід уроку

І. Актуалізація
- Який зараз урок? ( Не знаю)
- Спитайте.
- Зараз буде урок – гра з математики «Разом веселіше».
- Що ми будемо робити? (Говорити, думати, рахувати, грати).

II. Казка «Дні тижня».

Діти слухають казку і дивляться сюжети на мультимедійній дошці.
Scr 4.png

Казка «Білосніжка і сім гномів».
Жили собі 7 гномів і звали їх Субота, Неділя, Четвер, Середа, П’ятниця і Понеділок. Вони ходили до лісу працювати. Але більше всього вони любили бавитися і бешкетувати.
Одного разу у них з’явилася дівчинка Білосніжка. Вона була дуже розумна і вирішила навести у гномів порядок. Кожен день вона визначила одного з гномів бути відповідальним за роботу і відпочинок. Це дуже сподобалося гномам. Такий порядок днів називається «дні тижня».
Гра «Дні тижня»
Інсценовані дії гномів. Потім Білосніжка ставить гномів по порядку.
-А зараз ми перевіремо, як ви запам’ятали порядок днів тижня.
Гноми надівають шапки іншим дітям і на рахунок 1,2,3 діти стають по порядку днів тижня.

III. Гра «Парні – непарні».
Scre 8.png

У дітей картки з цифрами.
- Назвіть парні цифри.
- Назвіть непарні цифри.
- А зараз ми пограємо і перевіремо, як ви запам’ятали парні і непарні цифри.
На рахунок 1, 2, 3 учні із картками стають у 2 ряди (парні і непарні). Діти міняються картками і гра повторюється.

ІV. Задача. На дошці деформований запис тексту задачі. У ході інсценованої задачі учні дописують потрібні слова , рішення і відповідь.
У бабусі було 16 яблук. Вона дала дівчинці 5 яблук. Скільки яблук залишилося?
-Ви добре розв’язали задачу , а увечері самі напишите її у зошити.

V. Фізпауза.
описание

VІ. Приклади.

- Зараз будемо рахувати.
Scre 11.png

- Це приклади. Це відповіді.
Діти з табличками прикладів стають уперед. Усі читають приклади.
- Скільки буде? Знайдіть правильну відповідь.
Учень з табличкою відповіді стає поряд і промовляє число.

VII. Гра «Геометричні фігури».

1) На м/м дошці файл «Назвіть фігури»
Scre 12.png

- Яка це фігура? (Квадрат, трикутник, прямокутник, коло, куб) Поступово на дошці з’являються назви.
2) На м\м дошці файл малюнок «Будинок, ялинки, сонце, кубики»
- Що це? (Дім, вікно, ялинка, сонце, кубики).
- Яка це фігура? (Квадрат, трикутник, прямокутник, коло , куб).

VIII. Підсумок уроку.
- Що ми робили на уроці? ( Грали, рахували, думали, говорили)
- Вами сподобався урок – гра?
- Як ваше здоров’я?

Додатки

Відеоматеріал

Список використаних джерел

1. Марчук Т. Ф., Кульбіда С. В.: підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей / 3 кл. Київ, 2016.

2. Мацько Н.Д., Ситник Д.В., Гармаш О.В. Математика: 3 кл. Інтегрований підручник для спеціальних загальноосвітніх шкіл для глухих дітей. Київ, "Альфа - М", 2009.