Математика в мистецтві або мистецтво в математиці

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Matematika-v-iskusstve-6.jpg

Содержание

Опис квесту

Веб-квест "Математика в мистецтві або мистецтво в математиці" проводиться в рамках реалізації проекту "Міксіке в Україні" згідно Наказу МОН № 2/2-14-2040-16 від 05.10.2016 "Про продовження реалізації міжнародного освітнього проекту «Міксіке в Україні»"

Нормативна база

  • Наказ МОН № 2/2-14-2040-16 від 05.10.2016 Про продовження реалізації міжнародного освітнього проекту «Міксіке в Україні»
  • Наказ ДОН ЗОДА № 02-12/1514 від 20.10.2016 Про продовження реалізації міжнародного освітнього проекту «Міксіке в Україні» у 2016/2017 н. р. в Запорізькій області
  • Лист ЗОІППО № 006 від 10.01.2017 "Про проведення Всеукраїнського веб-квесту «Математика в мистецтві або мистецтво в математиці»

Реєстрація учасників

Умови реєстрації:

  • Реєструватись можуть лише учасники проекту "Міксіке в Україні"
  • Якщо ви ще не є учасником проекту, ви можете, до початку квесту, зареєструватись на сайті проекту "Міксіке в Україні" з дотриманням правил:
    • користувач сайту вказує своє справжнє прізвище та ім'я українською мовою;
    • учасник обов'язково вказує область та район(місто) який представляє;
    • якщо умови 1 та 2 не виконуються, учасник позбавляється права на розіграш та отримання призів і е-дипломів он-лайн змагань та конкурсів, які проводяться на сайті проекту та брати участь в очних заходах проекту.
  • Реєструватись та брати участь у квесті можуть всі бажаючи, але дипломи та подарунки отримають учні 7-11 класів.
  • Для реєстрації необхідно до 20.01.2017 заповнити анкету - Реєстрація учасників квесту Реєстрація закрита

Увага!! Всі дані прописуються повністю, українською мовою. Інформація про номер мобільного телефону та домашня адреса не розголошується організаторами квесту та проекту "Міксіке в Україні", вони необхідні для звязку з учасниками, які стануть переможцями.

Мета

  • познайомити учнів зі світом математики та мистецтва;
  • підвищити навички роботи з сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, мережею Інтернет тощо;
  • розвивати критичне, логічне мислення;
  • розвивати пошукові навички;
  • сприяти розвитку ІТ-компетентності учасників навчально-виховного процесу;
  • ознайомити учнів, вчителів та батьків з проектом "Міксіке в Україні";
  • продемонструвати можливості використання інструментів проекту "Міксіке в Україні".

Учасники

Учні 7-11 класів - учасники проекту "Міксіке в Україні" (обов'язкова умова)

До участі у квесті запрошуються всі бажаючи, але без отримання подарунків та дипломів.

Нагородження

  • Всі учасники квесту отримають дипломи учасників
  • Переможці отримають дипломи переможців
  • 1-3 місця - цінні подарунки
  • 4-10 місця - заохочувальні подарунки

Термін проведення

20.01–15.02.2017

  • 1 завдання: 23.01
  • 2 завдання: 26.01
  • 3 завдання: 30.01
  • 4 завдання: 02.02
  • 5 завдання: 06.02
  • 6 завдання: 09.02
  • підведення підсумків - 13-14.02
  • оголошення результатів - до 15.02

Квест-правила

  • Quest в перекладі це "пошук", тобто всі завдання пошукового характеру.
  • Пошук ускладнений, всі відповіді на одному сайті ви не знайдете.
  • Підказки є!! Уважно читайте завдання!
  • Насолоджуйтесь процесом, адже гра - це саме найцікавіше.

Автор

Сокол Ирина - к.п.н., старший викладач Кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті ЗОІППО

Авторське право

Даний веб-квест є повністю авторською розробкою, тому при використанні сюжету та завдань квесту посилання на цю сторінку є обов'язковим:

Сокол І.М. Веб-квест "Математика в мистецтві або мистецтво в математиці" / І.М. Сокол // Портал ЗапоВікі : [веб-портал]. - Режим доступу: http://goo.gl/9jneaq

Сюжет квесту

Признайтесь чесно, скільки разів ви собі казали (а може не тільки собі) "Навіщо нам ця математика? Навіщо знати, що таке гіпербола, чи знати як знаходяться інтеграли? А що таке число Пі чи експонента?".

Давайте підемо трохи далі ніж математичні шкільні конспекти... Візьміть свій мобільний телефон та перегляньте свої селфі... А чи знаєте ви: щоб зробити чудові селфі необхідно знати деякі математичні правила: розрахунок відстані від телефону до вас, пропорції голови, золотий перетин....

А тепер перейдіть до своїх сторінок у соціальних мережах. Чи багато у вас розміщено там фотографій? А тепер подивіться скільки вам поставили Like. А ви знаєте, що це арифметична прогресія? У вас багато друзів? Вони роблять репости ваших повідомлень? Не нагадує це вам геометричну прогресію?

Подобається нам чи ні, але математика "переслідує" нас завжди!!! Згадайте свої перші малюнки, які ви робили невпевненою рукою:

Вебквест математика.jpg

Знайомлячись з комп'ютером скоріш за все малювали свої перші "будинки мрії":

Вебквест математика1.jpg

Є багато великих людей (художників, фотографів, архітекторів...), які пішли далі ніж використання звичайних геометричних фігур. Завдяки своїм знанням вони створювали, створюють та будуть створювати свої шедеври. А ми будемо платити великі гроші, щоб поглянути на них хоча б "одним глазком".

Паоло Учелло використав перспективу у «Битві при Сан-Романо» (бл. 1435—1460)

1280px-San Romano Battle (Paolo Uccello, London) 01.jpg

Гравіюра з книги Луки Пачолі "De divina proportione" (1509 р.) з рівностороннім трикутником по обличчю людини та багато інших.

Pacioli De Divina Proportione Head Equilateral Triangle 1509.jpg

Готуємось до подорожі

Наша подорож у світ математики та мистецтва розпочнеться 23 січня 2017 року о 8:00. Всього Вас очікує 6 пошукових завдань. На кожне завдання відводиться декілька днів, щоб ви встигли не тільки знайти відповідь, але й насолодитись чарівним світом математики та переглянути безліч творів мистецтва.

За виконання кожного із завдань гравцям буде нараховано обумовлену кількість балів. Кількість балів за кожне завдання буде виставлятись у таблиці руху.

Переможцями веб-квесту стануть три гравця, які наберуть найбільшу сумарну кількість балів.

Відповіді на кожне із завдань приймаються до 23.55 дня, що передує даті оголошення наступного завдання у відповідній формі для відповідей.

Відповіді надаються лише 1 раз, всі інші спроби розглядатись не будуть, тому ретельно все перевіряйте.

Якщо, після оголошення результатів, ви будете не згодні з кількістю нарахованих вам балів, то ви можете подати апеляцію (див розділ Апеляція). Заяви на розгляд будуть прийматись лише 1 день після оголошення відповідей.

Таблиця руху учасників

Таблиця руху

Шановні учасники! Ми переглянули завдання 6 та всі ваші відповіді. Ми визнаємо, що авторами при перекладі з російської на українську мову була допущена помилка у використанні слова "позиція". Тому, всім учасникам нараховано 1 бал. Але, є учасники, які за підказками у завданні все ж таки знайшли вірну відповідь, тому організаторами було вирішено нарахувати їм - 1,5 балів.
Учасникам, які виявили бажання, знайшли час, розібрались з математичними явищами та виконали творче завдання нараховано додатково 2 бали.

Отже, за підсумками балів визнано 4 переможців (учасники, які отримали 27,5 балів), які отримають цінні подарунки та дипломи переможців:

  • Кумарянська Вікторія Станіславівна, Криворізький природничо-науковий ліцей
  • Сапронова Катерина Олександрівна, Запорізька гімназія №31
  • Фурман Наталя Олексіївна, Новгородківська ЗШ І-ІІІ ступенів
  • Чернявська Юлія Володимирівна, НВК "Школа-гімназія"Сихівська"

Заохочувальними подарунками будуть нагороджені учасники (27 та 26,5 балів відповідно):

  • Кушнірова Катерина Сергіївна, Мартоніська ЗОШ І-ІІІ ступенів
  • Тороус Юлія Сергіївна, Надвірнянський ліцей
  • Хисна Олена Олегівна, Криворізький природничо-науковий ліцей
  • Бунякін Богдан Дмитрович, Черкаська спеціалізована школа №17
  • Вітенко Артем Юрійович, Вороновицька ЗОШ
  • Генова Крістіна Геннадіївна, Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  • Дикса Карина Анатоліївна, Малобілозерська школа-інтернат "Дивосвіт"
  • Калиновська Дана Станіславівна, Черкаська спеціалізована школа №17
  • Лавріненко Юлія Павлівна, Криворізький природничо-науковий ліцей
  • Мордовець Марія Серіївна, Одеська Приватна Гімназія "Мрія"
  • Охріменко Ігор Володимирович, Пологівська ЗОШ №4
  • Охріменко Олександр Володимирович, Пологівська ЗОШ №4
  • Парфенюк Тетяна Миколаївна, Рівненська гуманітарна гімназія
  • Пилипенко Олександр Олександрович, Аджамська ЗШ І-ІІІ ступенів
  • Радалова Ангеліна Геннадіївна, ЕНВК №1
  • Цингалова Евеліна Аркадіївна, СЗОШ№7
  • Яковлєв Кирило Васильович, НВК "Дитячий садок - ЗОШ І-ІІІ ст.

Додаткові подарунки отримають вчителі, які знайшли час, зацікавленість та пройшли весь квестовий шлях:

  • Коляда Людмила Максимівна, Кам'янсько-Дніпровська районна гімназія "Скіфія"
  • Рєва Анна Олександрівна, Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 23
  • Войтенко Юлія Леонідівна, Запорізька ЗЗОШ №91
  • Десятник Сергій Володимирович, Миколаївський морський ліцей

Окремим подарунком буде нагороджена учасниця Максимова Єлезавета Олександрівна (Вінницька школа № 4) за чудовий подарунок у вигляді вірша:

У будь якому виді мистецтва - хоч трохи, але знайдеться симетрія!
Симетрія всюди - вона навкруги.
Долонею світу її обережно торкни.
Завмри, від побутової сировини.
Зупинись, стань...
Очі свої ти до природи підніми,
І побачиш...у маленьких деталях симетрію ти.
Симетрія всюди- вона навкруги.
Ніжно вдивляйся у візерунки її.
Дзеркальну симетрію створить ріка.
Симетрію творить природа сама.
Така ще не зламана!
І в той час тонка - звичайна природна симетрія.

Всі учасники, які набрали більше 5 балів отримають дипломи учасників, у яких буде вказана кількість набраних балів.


Завдання 1

Дата початку: 23.01, 8:00
Дата завершення: 25.01, 23:55
Кількість спроб: 1
Результати будуть оголошені: 26-27.01


Нет ни одной области математики, как бы абстрактна она ни была,
которая когда-нибудь неокажется применимой к явлениям действительного мира.
Н.И. Лобачевский

Цей художник досліджував пластичні аспекти понять нескінченності і симетрії, складних тривимірних об'єктів і неевклідову геометрію. Сам він відносить себе більше до математиків, ніж до художників, а серед його захоплених шанувальників були і математики, які бачили в його роботах оригінальну візуальну інтерпретацію деяких математичних законів.

Його найвідоміша робота заполонила мережу Інтернет, була створена 1948 році та характеризується числами 28,2 - 32,2. Саме ця робота демонструє математичне поняття «площина».

Ще одна літографія була завершена художником в травні 1960 року та прокоментована ним так: «Ви абсолютно впевнені, що ви піднімаєтеся, коли вийдете вгору по сходах». Використовуючи відомий відео сервіс ви зможете розгадати парадокс цієї роботи.

Отже,

  • Про якого художника йде мова? – 1 бал
  • Назва роботи, яка заполонила Інтернет та яке відношення до неї мають вказані числа?– 2 бали
  • Яка назва літографії та який парадокс цієї роботи (надати посилання на відеоролик)? – 2 бали

Всього: 5 балів

Підказка: Якщо у вас виникли труднощі під час пошуку відповідей, то можете скористатись невеличкою підказкою. Відповівши на всі поставлені запитання, останнє – підкажіть вам рік народження художника.

Відповіді:
  • Художник - Мауриц Корнелис Эшер
  • Назва роботи - "Рисующие руки" або "Малюючи руки" або "Руки, що малюють"
Квест математика задание 1 ответ.jpg
  • Яке відношення до неї мають вказані числа? - розмір роботи
  • Літографія - "Восхождение и спуск" або "Ascending and Descending" або "Спускаясь и поднимаясь" або "Сходження і спуск" або "Спускаючись і піднімаючись" або "Підйом і спуск"
  • Відеоролик - приймались різні ролики, але у яких було пояснення парадоксу роботи "Спускаючись і піднімаючись". Наприклад:
Деякі пояснення:
  • Літографія "Вверх і вниз" - це зовсім інша робота Ешера.
  • "Неможливі сходи" - це "неможлива фігура", яка була використана в роботі, але не є назвою літографії.

Завдання 2

Дата початку: 26.01, 8:00
Дата завершення: 29.01, 23:55
Кількість спроб: 1
Результати будуть оголошені: 30-31.01

Рисовать - значит обманывать.
М.К. Эшер

Подивіться уважно на малюнок, що ви бачите? Зерна кави? А якщо я скажу, що на картині є зображення чоловіка?

Квестматематиказадание2.jpg

Оптична ілюзія - відомий напрямок в мистецтві, заснована на математичних закономірностях. Назва цього напрямку походить від англійського слова, що в перекладі означає «неможливе мистецтво». У попередньому завданні ви познайомились з художником М.Ешером, який в своїх роботах використовує його. Наприклад, в літографії «Сходження і спуск» була застосована неможлива фігура «нескінченні сходи Реутерсварда».

«Батьком» неможливих фігур вважається саме цей художник. Спочатку він використовував лише класичні геометричні форми, а у 1934 році намалював першу «неможливу фігуру». Але так склалось, що ця «неможлива фігура» отримала назву від імені англійського математика та фізика, який 20 років потому повторно відкрив її.

Якщо ви складете пазл, то дізнаєтесь про ще одну «неможливу фігуру» в картинах Роба Гонсалвеса.

Отже,

  • Хто батько неможливих фігур? - 1 бал
  • Яку першу "неможливу фігуру" він намалював? - 1 бал
  • Яку назву в подальшому отримала ця фігура? - 1 бал
  • Яка «неможлива фігура» зустрічається у картинах Роба Гонсалвеса? - 1 бал

Всього: 4 бали

Підказка: Якщо у вас виникли труднощі під час пошуку відповідей, то можете скористатись невеличкою підказкою. Відповівши на всі поставлені запитання, останнє – підкажіть вам рік батька неможливих фігур.

Відповіді:
  • Батько неможливих фігур - шведський художник Оскар Рутерсвард
  • У 1938 році він випадково винайшов "неможливий трикутник", який в літературі ще називають псевдотрикутник, Opus 1, трикутник Рутерсварда, трибар.
  • У 1954 році цей трикутник був повторно відкритий Роджером Пенроузем і став називається "трикутник Пенроуза".
  • У пазлі схована чарівна картина Роба Гонсалвеса "The Sun Sets Sail". Він використовує багато "неможливих фігур", але саме в цій картині застосований "неможливий тризуб" або "чортова вилка".

Додаткове роз'яснення: Р.Гонсалвес багато використовував "неможливих фігур", але зверніть увагу на речення, яке прозвучало у завданні: "Якщо ви складете пазл, то дізнаєтесь про ще одну «неможливу фігуру» в картинах Роба Гонсалвеса". Тобто картина - це не просто навички роботи з пазлами, це підказка, яку саме фігуру необхідно було вказати. Є базові неможливі фігури: неможливий трикутник, тризуб, фігура Тєри, кільце. Інші фігури базуються на них. В літературі дійсно зустрічається поняття "неможлива арка", але вона побудована на основі тризуба. Поняття "неможливий акведук" не зустрічається.

Квест математика задание2 ответ.jpg

Завдання 3

Дата початку: 30.01, 8:00
Дата завершення: 01.02, 23:55
Кількість спроб: 1
Результати будуть оголошені: 02-03.02

«Музыка есть таинственная арифметика души;
Она вычисляет, сама того не подозревая»
Г.Лейбниц.

Ми знаємо, що математика велика наука, але чи можете ви уявити, що музичне мистецтво також побудоване на основі математичних теорій, чисел та формул?

Квест математика задание3 20012017.png


Розкодувавши QR-код ви отримаєте підказки для пошуку музичного твору, який написаний за допомогою закономірностей деякої геометричної фігури, назва якої з латині означає «ламана» або «подрібнена».

Як не дивно, але істотний внесок в розвиток мистецького напрямку вніс угорський біолог і ботанік, який в 1968 році запропонував математичну модель для вивчення простих багатоклітинних організмів, яка знайшла застосування в моделюванні складних розгалужених структур. Він виявив, що поведінка клітин рослин підпорядковується математичним законам самоподібності, і на основі свого відкриття розробив деякий математичний апарат, в основі якого і лежить це математичне явище. Велика частина сучасної музики цього напрямку написана з використанням саме цього апарату.

Математика не лише допомагає створювати музику, але інколи й додає проблем. Так, одна з відомих проблем математики в музиці пов’язана з ім’ям відомого математика – Піфагора. Він створив математичний парадокс, який через століття був вирішений Веркмейстером.

Отже,

  • Яка геометрична фігура дала основу для музичного напрямку? - 1 бал
  • ПІБ біолога - 1 бал
  • Яка назва апарату? - 1 бал
  • Як по іншому називається математичний парадокс Піфагора? - 1 бал

Всього: 4 бали

Підказка: Якщо у вас виникли труднощі під час пошуку відповідей, то можете скористатись невеличкою підказкою, яка наштовхне вас на країну, в якій народився біолог.

Відповіді:
  • Геометрична фігура дала основу для музичного напрямку - Фрактал (або фрактус), відповідно музичний напрямок - фрактальна музика
  • Біолог - Арістід Ліндермайер
  • Назва апарату - L-Системи або L-System
  • Парадокс Піфагора - Піфагорова кома

Завдання 4

Дата початку: 02.02, 8:00
Дата завершення: 05.02, 23:55
Кількість спроб: 1
Результати будуть оголошені: 9-10.02

«Фотография – как математика, все время нужно решать задачи».
Борис Михайлов

Погляньте на ці фотографії:

Вони зроблені різними фотографами, в різний час, мають різну історію, але є у них дещо однакове…. Придивіться… Вони мають зорові центри, які стали основою деякого математичного явища. За думкою астронома Іогана Кеплера – це один з скарбів геометрії. А ще з ним якось пов’язана задача: «Скільки пар кроликів в один рік від однієї пари народиться?».

А з цими фотографіями пов’язано інше явище. З усіх древніх народів воно було особливо улюбленим шумерами, що, як приклад, відображає малюнок на відомій срібній вазі царя Ентемени, що правив в місті Лагаше близько 2700р. до н.е. А сторінка з книги Геккеля (ErnstHaeckel) «Краса форм у природі» показує, що явище не так уже й рідко зустрічається і серед нижчих тварин.

Якщо «дивитися крізь» на ці фотографії, то можна побачити ще одне математичне поняття, яке, як техніка зображення, з'явилася ще в епоху Ренесансу. Крім цього, способи побудови таких зображень були викладені в трактаті «Dearchitectura libri decem» давньогрецького вченого і архітектора Вітрувія.

Отже,

  • Про які математичні явища йде мова? - 3 бали.

Всього: 3 бали

Додаткове творче завдання (за бажанням) : Оберіть 1 математичне явище про яке йшлось у завданні. Зробіть власну фотографію та надішліть її організаторам на адресу: dominic28@yandex.ru як вкладений файл. ОБОВЯЗКОВО!! В листі вказати: Тема листа "квест"; тіло листа: ПІБ учасника, логін Міксіке, обране явище.
Увага! Якщо ви представите фотографії із зображеннями людей, це означає, що вони автоматично дають згоду на розміщення цих фото на сайті проекту Міксіке та порталі ЗапоВікі. Наявність людей на фотографіях не обов’язкова.

Відповіді:
  • Перше явище - золотий перетин (або золота пропорція, гармонійний поділ)
  • Друге явище - симетрія
  • Третє явище - перспектива

Завдання 5

Дата початку: 06.02, 8:00
Дата завершення: 08.02, 23:55
Кількість спроб: 1
Результати будуть оголошені: 09-10.02

У математиці є своя краса, як у живопису та поезії.
М.Є. Жуковський

Використовуючи відомий відео сервіс, давайте спробуємо знайти Camellia Kamyanka. Переглядаючи її канал ми зможемо побачити ролик, якій розміщений у 2016 році та який розповість про цікаву конструкцію, яка була збудована ще на початку XX століття в місті Черкаси.

Уважно перегляньте ролик, в ньому ви побачите ім’я людини, яка створила цю конструкцію. А знайомлячись із біографією цієї людини ви дізнаєтесь як всього цього стосується математика та у формі чого будують ці споруди.

Мистецький рух, який виник у 20 столітті в архітектурі почав використовувати для побудови будівель математичну теорію, основану на системі постулатів та описану у трактаті, який складається з 13 книг, що були написані грецьким математиком близько 300 до н. е.

Отже,

  • Як називається конструкція? - 1 бал
  • Яка людина створила цю конструкцію? - 1 бал
  • У формі чого будують ці споруди? - 1 бал
  • Про який трактат та математичну теорію йде мова? - 2 бали

Всього: 5 балів


Підказка: Якщо у вас виникли труднощі під час пошуку відповідей, то можете скористатись невеличкою підказкою, яка наштовхне вас на назву ще однієї споруди.

Відповіді:
  • Як називається конструкція? - Черкаська водонапірна башта, водонапірна башта
  • Яка людина створила цю конструкцію? - інженер Володимир Шухов
  • У формі чого будують ці споруди? - Гіперболоїдні конструкції, однопорожнинного гіперболоїда або гіперболічного параболоїда, гіперболоїд
  • Назва трактату? - Початки Евкліда, Начала Евкліда
  • Назва математичної теорії? - евклідова геометрія

Завдання 6

Дата початку: 09.02, 8:00
Дата завершення: 12.02, 23:55
Кількість спроб: 1
Результати будуть оголошені: 13-14.02

Там где красота, там действуют законы математики.
Г. Х. Харди

Танок вимагає великих розрахунків хореографів, особливо коли в танці бере участь багато людей: все повинно бути чітко за правилами, якщо хоча б один зробить крок на кілька сантиметрів більше ніж інші (а решта повинні робити все абсолютно однаково), то виду від руху не буде.

Форма рук і ніг у танці повинні строго підкорятися геометричним лініям. Так в деяких танцях є позиція ніг, яка представляє собою ламану лінію. Музичний розмір для виконання цієї позиції дві чверті. А всі рухи виконуються рівномірно рівно на один такт.

У XVII столітті один француз створив систему запису елементів класичного танцю. Ці терміни визнані фахівцями в області світової хореографії і в даний час, в ній широко застосовуються математичні терміни.

У світі існує безліч танцювальних технік з розвитку просторової уяви, одна з них створена американським хореографом, який народився у 1949 році. Працюючи в цій техніці, танцюрист малює в повітрі уявні фігури, а потім протягує свої кінцівки через цю складну і невидиму геометрію.

Отже,

  • Про яку позицію ніг йде мова (назва)? - 1 бал
  • Як звати француза, який створив систему запису елементів класичного танцю? - 1 бал
  • Як звати американського хореографа та як називається його техніка? - 2 бали

Всього - 4 бали

:Відповіді:

  • Про яку позицію ніг йде мова (назва)? - Пасе (Пассе, passe)
  • Як звати француза, який створив систему запису елементів класичного танцю? - Рауль Фейе
  • Як звати американського хореографа? - Вільям (Уільям) Форсайт
  • Як називається його техніка? - Геометрія танцю або Технологія імпровізації

Апеляція

Організатори відкриті до спілкування. Ми знаємо з власного досвіду, що бувають випадки, коли відповідь учасника інша ніж загадали ми, але на 100% співпадає з поставленим завданням. Тому, у кожному нашому квесті, є поняття апеляції.

Якщо Ви не згодні з кількістю балів, які Вам було зараховано, Ви можете подати апеляцію. Але перш ніж її подавати, врахуйте, що:

  • ми пропонуємо ще раз уважно перечитати завдання: чи всі його умови співпадають з Вашою відповіддю.
  • ми спеціально створили розділ "Відповіді", в якому розміщуються відповіді та приблизний алгоритм пошуку.

Якщо ж після цього Ви все одно вважаєте, що Ваша кількість балів не відповідає Вашій відповіді, то заповніть ось цю форму - Апеляція. У формі детально викладіть ваші розрахунки тієї кількості балів, на які заслуговує ваша відповідь та опис, чому саме так.

Апеляція розглядається лише 1 день після оголошення результатів.

Шановні учасники! Давайте згадаємо поняття апеляції: (словник іншомовних слів, тлумачний словник або портал Грамота.Ру):

АПЕЛЛЯЦИЯ, -и; ж. [от лат. appellatio - обращение].
1. Юрид.Одна из форм обжалования судебных решений, при которой вышестоящий суд имеет право пересматривать по существу решение нижестоящего суда; кассация. Подать апелляцию куда-л. А. на решение городского суда. //Вообще обжалование какого-л. постановления в вышестоящей инстанции.
2. к кому-чему. Обращение за пониманием, поддержкой, советом и т.п. А. к общественному мнению. < Апелляционный, -ая, -ое (1 зн.). А. срок. А-ая жалоба. А. суд.

Тобто апеляція – це заява на перегляд ваших відповідей, адже трапляються технічні помилки і з боку організаторів, і з боку гравців, і з боку техніки. Не варто використовувати апеляції для аналізу ступеню коректності завдань, констатації невірних на ваш погляд формулювань речень чи перекладу, особистостей організаторів тощо. Апеляція дозволить уникнути суто технічних проблем, вона не зробить більше.

Переконливо просимо звернути на це увагу!!!!