Медиа-фестиваль для учеников, 2013-2014

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Результати Медіафестивалю 2014

Результати Медіафестивалю для учнів, 2013-2014

Mediafest.jpg

Медіафестиваль проводиться в рамках реалізації Концепції регіонального освітнього проекту "Формування медіа та інформаційної грамотності" (Протокол Вченой Ради КЗ "ЗОІППО" ЗОР № 6 від 28.08.2013) та відповідно до рішення № 8 від 03.11.2010 Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі, Концепції впровадження медіа-освіти в Україні, схваленої постановоюПрезидії Національної академії педагогічних наук України 20.05.2010, протокол №1-7/6-150.

Місія Медіафестивалю – залучення учнів до активної та відповідальної поведінки у світі медіа та віртуальному середовищі, знайомство та налагодження контактів між навчальними закладами України та зарубіжних країн, професійне зростання педагогічних працівників, які використовують у навчально-виховному процесі медіапродукцію, вивчення досвіду роботи у галузі медіаосвіти, залучення учнів до активної та відповідальної поведінки у світі медіа та віртуальному середовищі, знайомство та налагодження контактів між навчальними закладами України.

Содержание

Про Фестиваль

Уважаемые участники, обращаем Ваше внимание, что МЕДИАФЕСТИВАЛЬ это не фестиваль проектов по информатики и ИКТ!!

Медиаобразование (англ. media education) — изучение средств массовой коммуникации — прессы, телевидения и радиовещания, кинематографа, Интернета — как в рамках профессиональной подготовки работников этой сферы, так и как необходимое любому современному человеку освоение существующих медиа технологий, формирующее медиаграмотность — развитую способность к восприятию, анализу, оценке и созданию медиатекстов, к пониманию социокультурного и политического контекста функционирования медиа в современном мире, используемых ими кодовых и репрезентационных систем. (Википедия)

Нормативна база

Мета Медіафестивалю

  • сприяння самореалізації та розвитку творчих здібностей дітей та підлітків Запорізької області;
  • залучення школярів до активної творчої діяльності;
  • розвиток творчої співпраці учнів і педагогів;
  • створення і розвиток єдиного культурного простору;
  • впровадження інтегрованих технологій медіаосвіти в діяльність учителей-предметників;
  • розвиток міжкультурного діалогу шляхом участі учнів зарубіжних країн.

Завдання Медіафестивалю

  • створення навчально-виховного контенту;
  • сприяння створенню та розвитку міжкультурного діалогу;
  • сприяти формуванню авторської позиції,авторського погляду на світ, рефлексивного та критичного ставлення учасників Медіафестивалюдо медіатворів;
  • сприяння створенню позитивного образу молодої людини, яка включена до суспільно-значимої діяльності, основа якої ідеологія добра, толерантності,творчості;
  • розвиток та ефективне використання інтелектуального потенціалу учнівської молоді, формування медіакультури суспільства в інтересах держави.

Засновники

  • Департамент освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної світи» ЗОР, заклад Російської академії освіти «Інститут змісту освіти та методів навчання».
  • Співорганізатори Медіафестивалю:
    • Запорізький національнийуніверситет
    • Управління дошкільної та загальної освіти Департаменту освіти містаМоскви,
    • Південнеокружне управління освіти Департаменту освіти міста Москва.
    • КЗ«Запорізький обласний Центр НТТУМ «Грані»
    • ДЕП"Медиаобразовательные технологии и новые формы обучения" (м. Москва)

Учасники

  • Учні та творчі колективи 2-11 класів навчально-виховних закладів Запорізької області, міста Москва, інших областей України, інших країн.
  • Педагоги-керівники творчих робіт.

Терміни проведення медіафестивалю:

  • відкриття медіафестивалю -06.02.2014;
  • проведення майстер-класів – з 10.02 по 28.02.2014;
  • прийом заявок на участь – з 10.02 по 28.02.2014;
  • прийом творчих робіт – з 01.03 по 31.03.2014;
  • попереднє оцінювання творчих робіт (по регіонах) – з 01.04 по 15.04.2014;
  • кінцеве оцінювання творчих робіт експертним журі - з 16.04 по 30.04.2014;
  • підведення підсумків та нагородження переможців – травень 2014 року.

Умови участі

  • Участь у медіафестівалі здійснюється на безоплатній основі.
  • До участі в медіафестівалі допускаються матеріали, створені творчими колективами та окремими авторами закладів освіти різних типів та форм власності, підлітковими/юнацькими кіно-відео-теле-радіо-клубами.
  • Теле-радіо-клубам і редакціям шкільних газет надається право висувати на медіафестиваль по одній роботі в кожній номінації.
  • У медіафестівалі беруть участь роботи,створені в період його проведення чи до його початку, але не раніше підведення підсумків попереднього медіафестівалю за умови відсутності участі в інших фестивалях чи конкурсах.
  • Рекламні матеріали до розгляду не приймаються, крім номінації соціальної реклами.
  • До участі в медіафестівалі не допускаються«нарізки» з кількох теле-, радіопрограм, газет та Інтернету, крім номінацій: медіаурок, медіазахід, буклет робіт учасників номінацій.
  • Категорично забороняється використовувати чужі тексти або ідеї (повністю або частково). У разі недотримання цієї умови робота відкликається від участі в медіафестивалі. Дозволяється використовувати чужі матеріали при створенні слайдшоу, якщо це виправдовує ідею, за умови дотримання авторського права.
  • Фестивальні матеріали не рецензуються і не повертаються.
  • Оргкомітет медіафестівалю залишає за собою право тиражування, відтворення та демонстрації епізодів радіо-і відео-робіт,друкованих статей у контексті заходів для висвітлення медіафестивалю без виплати авторського гонорару, але із зазначенням авторства.
  • Для участі у медіафестівалі учасникам необхідно подати до оргкомітету фестивалю заявку на електронну адресу dominic28@yandex.ru (додаток № 2)
  • Подані матеріали розміщуються на безкоштовних серверах з відкритим доступом для інших учасників. Після цього слід надати посилання на даний проект на власній сторінці, яку буде виділено учаснику медіафестивалю на сторінці ЗапоВікі.

Порядок розміщення матеріалів

  • Розмістити матеріал на безкоштовних сервісах
  • Надіслати заяву до оргкомітету фестивалю заявку на електронну адресу dominic28@yandex.ru (Шаблон заяви)
  • Адміністратор порталу створить конкурсу сторінку (див.розділ "Учасники")
  • Заповнити створену сторінку

Вимоги до медіапроектів

  • Теми мають відповідати концептуальній меті та місії Медіафестивалю;
  • Представлені на Медіафестівалі матеріали повинні відповідати законодавству України – не містити матеріали насилля, порнографії, не поваги до інших;
  • Медіатвір має бути орієнтований на сучасні форми і методи створення медіатекстів, при дотриманні форми жанру і використанні виразних засобів мови, мовлення тощо;
  • Мова медіатвіру: українська, російська, для мов меншин та іноземних мов супроводжуючий документ, де вказано назва мови, короткий переказ змістовної частини;
  • Медіатвори повинні мати супроводжувальний текст, в якому обов’язково вказується:
    • назва проекту, дата створення;
    • автор(и) – ім’я і прізвище, клас, освітній заклад, (в разі участі колективу учнів – вказати всі прізвища та імена повністю)
    • консультант або керівник (якщо він є) – ПІБ (повністю), посада, телефон і адреса електронної пошти,
    • мета проекту,
    • анотація (короткий опис) проекту,
    • використана література та інші інформаційні ресурси,
    • відгуки (рецензії або коментарі) консультанта (керівника, батьків, учителів).

Розміщення матеріалів

Номінації

  • Напрям «ТЕЛЕБАЧЕННЯ»:
    • «Телепроект» (журнал, програма, шоу, гра) - 2-15 хвилин
    • «Кращий телевізійний репортаж» - до 3 хвилин;
    • «Найкраща соціальна реклама» - до 90 секунд.
  • Напрям «РАДІО»:
    • «Краща радіопередача» - до 15 хвилин;
    • «Кращий радіорепортаж»- до 3 хвилин.
  • Напрям «ДРУКОВАНІ ТА ЕЛЕКТРОННІ ЗМІ»:
    • «Кращий друкований журнал»;
    • «Кращий електронний журнал»;
    • «Краща газетна/журнальна публікація»;
    • «Соціальний плакат».
  • Напрям «АУДІОВІЗУАЛЬНИЙ ТВІР»:
    • «Краща анімація» - до 5 хвилин;
    • «Кращий фоторепортаж»(власноруч створені фото, чужі фото дозволяється використовувати тільки для порівняння, наприклад, у історичному періоді );
    • «Відеофільм» - до 5 хвилин;
    • «Відеофільм, знятий з мобільного телефону» - до 5 хвилин;
  • Напрям «ІНТЕРНЕТ-ТВОРЧІСТЬ!»:
    • «Кращий тематичний сайт» (веб-сторінка);
    • «Кращий авторський блог»;
    • «Вікі-проект».
  • Напрям «ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ФОТО» для юних фотоаніматорів(фото фільм, слайд-шоу (0,5-5 хвилин), застосування програми Adobe Photoshop, PhotoStory тощо)
  • Напрям «МЕДІАОСВІТА» для педагогічних працівників (медіаурок, медіазахід з будь-якої теми, предмету, події, де використані медіапродукти - запозичені або створені власноруч)
Номінація вважається такою, що не відбулася, якщо на Медіафестиваль представлено менше 
чотирьох робіт. В особливих номінаціях визначається по одному переможцю.

Спеціальні номінації

  • «Альтернатива». В даній номінації представляються медіапроекти, виконані на нетрадиційних носіях або протомедіа. Це можуть бути одяг, наклейки, посуд,меблі та предмети побуту, сувеніри, мобільні телефони, люди, транспортні засоби, дорожні та інші розпізнавальні знаки, місцеве середовище тощо. Головне– передати своє бачення так, щоб воно було помітне, пізнавальне та зрозуміло,та, у свою чергу, цікаві за рахунок нетрадиційного носія. Медіапроекти можна представляти в формі ескізів, фотографій або безпосереднє на самих носіях,габарити якого не більш 50 см.
  • Буклет робіт учасників номінацій як репортаж з Медіафестивалю. Форма виконання обирається самостійно (результати цієї номінації підводяться останніми)
  • Банер Медіафестивалю як рекламування заходу. Форма виконання обирається самостійно.
  • Інтерактивна гра (комп’ютерна (flash) гра, яка відображає тему або тестує на знання теми)
Номінація вважається такою, що не відбулася, якщо на Медіафестиваль представлено менше 
чотирьох робіт. В особливих номінаціях визначається по одному переможцю.

Особливі номінації

  • Для участі в особливих номінаціях роботи окремо не присилаються, переможців вибирають члени Жури із всіх робот,які представлені для участі в основних номінаціях.
    • «Дивуєшся дорогоцінності мови нашої(М.Гоголь)» - за краще володіння українською мовою;
    • «Тема Місцева, майстерність столична» - за творчий пошук та оригінальність подавання матеріалу;
    • «Погляд через об'єктив» - за кращу операторську роботу на телебаченні або фотороботу.
    • Краща режисура
    • Найбільш соціально значуща акція
    • Приз глядацьких симпатій
Номінація вважається такою, що не відбулася, якщо на Медіафестиваль представлено менше 
чотирьох робіт. В особливих номінаціях визначається по одному переможцю. 
По рішенню членів Жури Медіафестивалю перемога в особливих номінаціях може не присуджуватися.

Змістові напрями

  • «Мала Батьківщина. Нерукотворне чудо» - медійна робота про об’єкти природи (ріка, джерело, лісок, пагорб, парк, природний пам’ятник і т.д.),котрий знаходиться у рідному селі, місті, вулиці, районі.
  • «Мала Батьківщина. Рукотворне чудо» - медійна робота про об’єкти, які створені людиною, та розташовані у рідному селі, місті, вулиці, районі.
  • «Мала Батьківщина. Час Київської Русі» - до 1025 річчя Київської Русі«Моя Батьківщина часів Київської Русі».
  • «Мала Батьківщина. Пам’ять поколінь» - медійна робота про об’єкти (музеї, пам’ятні міста та пам’ятники), що віддають дань пам’яті тим, хто дав нам можливість святкувати день визволення України.
  • «Безпечне дитинство - майбутнє країни. Попередити. Врятувати. Допомогти».
  • «Здоровий спосіб життя».
  • «Надії і проблеми ХХІ століття: освіта, праця, права».
  • «Важко бути дитиною, учнем» (аналітична стаття на суспільну тему/журналістське розслідування шкільних проблем або сімейні проблеми учнів).
  • Всеукраїнська естафета пам’яті «Слава визволителям України».
  • Протомедіа декоративно-ужиткового мистецтва України.
  • Знаменні дати моєї Батьківщини (не обов’язково по всім).

Критерії оцінювання

  • Основними критеріями оцінки матеріалу є:
    • відповідність теми;
    • оригінальність задуму;
    • актуальність та розкриття теми, наявність ідеї;
    • зрозумілий виклад і вираз головної ідеї поданого матеріалу;
    • цілісність роботи (сполученість, доречність відео, аудіо, спецефектів);
    • виразність, «читаність» використаних образів,емоційна та раціональна насиченість роботи.

Жури фестивалю

  • Формується Засновниками та Організаторами Медіафестивалю. В склад Жури входять співробітники ЗОІППО, вченізапорізьких ВУЗів, галузевих інститутівАПН України, співробітники Академії української преси, журналісти, керівникиЗМІ, керівники компаній у галузі мас-медіа та телекомунікацій.
  • Жури Медіафестивалю мають право не прийняти до розгляду роботи, якщо вони не відповідають умовам цього Положення.
  • Завдання жури Медіафестивалю:
    • вибори головуючого жури та його заступника;
    • створення параметрів та критеріїв для експертних оцінок медіа проектів;
    • експертиза та оцінка матеріалів фестивалю.
  • Рішення Жури фестивалю приймається простою більшістю голосів.
  • Результати конкурсних робіт в рамках Медіафестивалю заносяться у протоколи засідання Жури, підписаними всіма членами Жури.
  • Протоколи Жури оголошенню не підлягають, апеляції по результатам фестивалю не приймаються. Рішення Жури обговоренню та перегляданню не підлягають. Жури самостійно та вільно в своєму рішенні.
  • На основі протоколу Жури Оргкомітет фестивалю повідомляє про переможців.

Правила оформлення списку джерел

Правила оформлення Інтернет-ресурсів

  • Правило: Автор. Назва статті. Назва сайту. Дата розміщення статті. [Електронний ресурс]. Режим доступу: url-адреса сторінки. Дата звернення.
  • Приклад: Гришкова Р.О. МЕДІАОСВІТА ЯК ЧИННИК МОДЕРНІЗАЦІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Сайт "Видання ЧДУ імені Петра Могили". Випуск 176. Том 188 [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://lib.chdu.edu.ua/pdf/naukpraci/pedagogika/2012/188-176-14.pdf. 14.02.2014.

Правила оформлення літературних джерел

Джерела оформляються згідно вимог ВАК - Вимоги


Конкурсні роботи за номінаціями

Основні номінації


Спеціальні номінації