Методичне об'єднання вчителів англійської мови Гуляйпільського району

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Проблема тема МО

НА СТОРІНКУ ДІЮЧОГО ВМО МОЖНА ЗАЙТИ ЧЕРЕЗ ВМО ВЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

Керівник МО

Модератор віртуального МО

Склад МО

   Кучерява Оксана Олександрівна, Гуляйпільська ЗОШ № 1
   Клименко Діна Іванівна, Гуляйпільська ЗОШ № 1
   Тютюнник Юлія Геннадіївна, Гуляйпільська ЗОШ № 2
   Дармороз Наталія Сергіївна, Гуляйпільська спеціалізована ЗОШ
   Яланська Аліна Анатоліївна, Гуляйпільська спеціалізована ЗОШ
   Стасик Вікторія Валеріївна, Гуляйпільська спеціалізована ЗОШ
   Горпинич Тетяна Володимирівна, Гуляйпільський колегіум «Лідер»
   Гура Надія Олександрівна, Гуляйпільський колегіум «Лідер»
   Захарченко Людмила Михайлівна, Гуляйпільський колегіум «Лідер»
   Цьопкало Каріна Василівна, Гуляйпільський колегіум «Лідер»
   Ведмідь Антоніна Григорівна, Верхньотерсянський НВК
   Шаповал Ірина Сергіївна, Верхньотерсянський НВК
   Стасик Оксана Анатоліївна, Воздвижівська ЗОШ
   Кольчієнко Надія Сергіївна, Воздвижівська ЗОШ
   Кучерява Лідія Борисівна, Добропільська ЗОШ І-ІІІст.
   Зелінська Лілія Володимирівна, Долинська ЗОШ, Долинський НВК
   Смола Лілія Іванівна, Гуляйпільська ЗОШ І-ІІІ ст. №1
   Стасик Вікторія Валеріївна, Залізнична ЗОШ
   Рябоконь Ігор Ігорович, Комсомольський НВК
   Руцька Любов Вікторівна, Любимівський НВК
   Ромас Зоя Олексіївна, Малинівська ЗОШ, Новозлатопільська ЗОШ
   Мамошкіна Аліна Григорівна, Мирненський НВК
   Капуста Ірина Анатоліївна, Новозлатопільська ЗОШ
   Кириченко Олена Федорівна, Полтавський НВК
   Тетяна Петрівна Іщенко, Гуляйпільський колегіум "Лідер"
   Гринь Юрій Васильович, Темирівський НВК
   Денисенко Євгенія Ігорівна, Темирівський НВК
   Гергец Діана Іванівна, Успенівська ЗОШ ІІ-ІІІ ст, Успенівський НВК
   Артюх Ірина Вікторівна, Червоненський НВК Склад МО
   Вовк Анна Юріївна

Посилання на основний блог/сайт МО

План роботи методичного об’єднання вчителів іноземної мови на 2013 – 2014 навчальний рік

Засідання № 1 (серпень 2013) Опрацювання нормативних документів щодо організації навчально – виховного процесу

1. Аналіз роботи РМО вчителів іноземної мови та стану навчального процесу з іноземної мови в школах району за 2012 – 2013 навчальний рік. Вчитель англійської мови ЗОШ №1 Клименко Д.І.

2. Опрацювання нормативних документів щодо організації навчально – виховного процесу в 2013 – 2014 навчальному році.

Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2-му (2-й рік навчання) класі в 2013 – 2014 н.р. Вчитель англійської мови Гуляйпільської СЗШ Дармороз Н.С.

Опрацювання листа Міністерства освіти, науки, молоді та спорту України від 24.05.2013.№ 1/9 – 368 «Про організацію навчально – виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі» Вчитель англійської мови Гуляйпільської СЗШ Яланська А.А.

3. Огляд новинок навчально – методичної літератури Вчитель початкових класів та англійської мови Гуляйпільської ЗОШ № 1, Смола Л.І.


Робота між засіданнями (вересень – листопад)

1. Підготовка завдань до І туру Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземних мов. Опрацювання рекомендацій з підготовки учнів до олімпіад. Члени РМО 2. Опрацювання рекомендацій щодо проведення моніторингу в 5, 10 класах з іноземних мов. Члени РМО 3. Зустріч – знайомство з волонтером Девіном Крейном. Вчитель англійської мови ЗОШ №1 Гура Л.І. 4. Зустріч за чашкою чаю «Інтереси. Хобі. Дозвілля». Вчитель англійської мови колегіуму «Лідер» Горпинич Т.В. 5. Бесіда за круглим столом «Український та американський характер». Вчитель англійської мови ЗОШ №1 Кучерява О.О. 6. Розмова за комп’ютером «Комп’ютерний сленг». Вчитель англійської мови СЗШ Дармороз Н.С.


Засідання № 2 (грудень 2013) Використання інформаційно – комунікативних технологій для розвитку комунікативних компетентностей учнів.

Майстер – клас.

1. Використання інформаційно – комунікаційних технологій для розвитку комунікативних компетентностей учнів (з досвіду роботи). Вчитель англійської мови Гуляйпільської СЗШ Дармороз Н.С 2. Англійська мова у світі інформаційних технологій. Вчитель англійської мови Гуляйпільської СЗШ Яланська А.А. 3. Психологічні основи використання ІКТ. Вчитель англійської мови Гуляйпільського колегіуму «Лідер» Іщенко Т.П. 4. Творча майстерня «Учні та ІКТ: використання Інтернет ресурсів, програм «Smart Notebook», «Words in the street», комп’ютерних словників ABBY- Lingo x3, Multi-Tran English-Russian, Encarta Encyclopedia». Дармороз Н.С., Яланська А.А.


Робота між засіданнями (грудень – березень)

1. Опрацювання новинок методичної літератури, Інтернет – ресурсів. Члени МО 2. Аналіз конкурсів, олімпіад. Члени МО 3. Підготовка до ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови. Вчитель англійської мови Воздвижівської ЗОШ Стасик О. А. 4. Літературно – музична композиція «Українці в очах Америки». Вчитель англійської мови Верхньотерсянської ЗОШ Ведмідь А.Г. 5. Українські вечорниці англійською. Члени МО

Засідання №3 (березень) Підсумки року, підготовка учнів до ДПА та ЗНО.

1. Презентація «Відео - аналіз роботи МО». Керівник РМО Дармороз Н.С.

2. Рекомендації по підготовці учнів до ДПА та ЗНО. Вчитель англійської мови ЗОШ №1 Гура Л.І.

3. Звіт вчителів, які атестувалися.

Використання проектних технологій на уроках іноземної мови через упровадження ІКТ. Вчитель початкових класів та англійської мови ЗОШ №1 Смола Л.І.

Формування лексико-граматичної компетентності учнів на уроках англійської мови з використанням ІКТ. Вчитель англійської мови Гуляйпільської СЗШ Яланська А.А.

4. Година інформації. Ознайомлення з методичною літературою. Вчитель англійської мови Гуляйпільської ЗОШ Новікова О.О.


План роботи МО

Аналіз роботи МО

Аналіз роботи методичного об’єднання учителів іноземної мови Гуляйпільського району за 2012 – 2013 навчальний рік

У районному методичному об’єднанні учителів іноземної мови протягом 2012-2013 навчального року працював 31 учитель, з них: 23 учителя англійської мови 5 учителів німецької мови 4 учителя французької мови. Якісний кадровий склад дозволяє забезпечити належну організацію та результативність навчально – виховного процесу з іноземної мови. 5 учителів мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «учитель – методист». 3 вчителя мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «Старший учитель». 11 учителів мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії». 4 - кваліфікаційну категорію «Спеціаліст ІІ категорії». 6 - кваліфікаційну категорію «Спеціаліст». 2 працюючих учителя не мають вищої освіти, закінчують навчання. У 2012 -2013 навчальному році РМО учителів іноземної мови працювало над реалізацією науково – методичної проблеми району «Впровадження інформаційно – комунікаційних технологій як один із шляхів забезпечення якісної освіти школярів». Пріоритетними завданнями діяльності РМО були: - підвищення науково – методичного та професійного рівня учителів, їх інноваційної культури; - впровадження в роботу учителів інформаційно – комунікаційних технологій; - забезпечення умов для розвитку творчих здібностей учнів, залучення до інтелектуальних та творчих конкурсів; - забезпечення психологічних умов для розвитку і саморозвитку особистісного професійного потенціалу учителя; - підвищення якості освіти через формування і розвиток ключових компетентностей учнів шляхом інтеграції традиційних та інноваційних форм і методів роботи в навчально – виховному процесі. Для реалізації поставлених завдань на засіданнях РМО практикувалися активні форми роботи: семінар – практикум, марафон педагогічних ідей, година спілкування та майстер – клас. На кожному засіданні РМО був проведений огляд новинок методичної, психолого – педагогічної літератури. Щоб забезпечити якісний рівень знань, учителі працюють над удосконаленням методики викладання предмету, використовують ефективні форми роботи з комп’ютерними програмами, з використанням Інтернет-ресурсів. Оволодіння комп’ютерними технологіями дозволяє вчителям іноземної мови активно використовувати їх в організації навчальної і пізнавальної діяльності учнів. Постійно ведеться робота з обдарованими учнями. Збільшилася кількість учнів – учасників Всеукраїнських конкурсів з англійської мови «Гринвіч», з німецької мови «Орлятко», з французької мови «Галлус». Значна кількість учнів бере участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з іноземних мов. Переможець ІІ (районного) етапу олімпіади з англійської мови Тихенко Валерія (Гуляйпільська ЗОШ №1, вчитель Гура Л.І.) стала учасницею третього (обласного) етапу та посіла ??? місце. Тихенко Валерія стала учасником та пройшла ІІІ етапи у «Програмі обміну майбутніх лідерів». Хмельницька Катерина (Гуляйпільська СЗОШ) стала учасником та переможцем ІІ (обласного) етапу конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт членів МАН з роботою «Особливості художнього перекладу твору Р.Дала «ВДВ». Спроба художнього перекладу», посіла ІІ місце. У 2012 –2013 навчальному році курсову перепідготовку учителі Горпинич Т.В., Іщенко Т.П. (Колегіум «Лідер»), Ведмідь А.Г. (Верхньотерсянська ЗОШ). Чергову атестацію пройшли вчителі Веремійченко Алла Миколаївна, Гура Любов Іванівна (Гуляйпільська ЗОШ № 1), Люта Любов Петрівна (Гуляйпільська ЗОШ № 2), Гура Надія Олександрівна (Колегіум «Лідер»), Карасьова Зінаїда П. (Приютненський НВК), Артюх Ірина Вікторівна (Червоненький НВК), Стасик Оксана Анатоліївна (Воздвижівська ЗОШ). Свої категорії та звання підтвердили Веремійченко Алла Миколаївна, Гура Любов Іванівна (Гуляйпільська ЗОШ № 1), Артюх Ірина Вікторівна (Червоненький НВК), Люта Любов Петрівна (Гуляйпільська ЗОШ № 2), Гура Надія Олександрівна (Колегіум «Лідер»). Карасьовій Зінаїді Петрівні (Приютненський НВК) присвоєна кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорї», Стасик Оксана Анатоліївна (Воздвижівська ЗОШ) отримала кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорї» та педагогічне звання «Старший вчитель». Вище згадані учителі проводили відкриті уроки, поділилися своїм досвідом з членами РМО на засіданнях та провели майстер – класи. Стасик Оксана Анатоліївна (Воздвижівська ЗОШ) підготувала портфоліо, яке поповнило методичну скарбницю РайВО. Проаналізувавши діяльність РМО учителів іноземної мови, можна сказати, що учителі – члени РМО підвищують педагогічну майстерність, займаються самоосвітньою діяльністю, мають непогані результати. Проте, виявлено недоліки: - незважаючи на оволодіння учителями комп’ютерною грамотністю, присутнє недостатнє використання ІКТ у практичній діяльності; - низька активність членів РМО в питаннях видавничої діяльності навчально – методичного спрямування у фахових журналах з іноземної мови; - недостатня методична база з навчання іноземної мови у початковій школі.

Напрямками роботи МО будуть:

- діагностика утруднень учителів; - інформаційне забезпечення викладання предмета; - виявлення творчо працюючих учителів; - вивчення теоретичних питань методики викладання та ознайомлення з методикою нових технологій, оволодіння ними та їх впровадження; - методична допомога учителям; - вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб; - розробка основних напрямів і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади, конкурси, предметний тиждень); - здійснення моніторингу ефективної діяльності членів РМО; - удосконалення педмайстерності членів РМО.

Для успішного вирішення вказаних питань РМО учителів працюватиме над завданнями:

- належне вивчення пояснювальних записок та змісту програм; - вивчення загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів; - вивчення досвіду кращих учителів району; - вивчення вимог до уроку; - підготовка матеріалів до атестації; - підготовка учнів до участі олімпіадах та роботі МАН; - взаємовідвідування та аналіз уроків колег, самоаналіз, надання методичної допомоги молодим учителям; - широке впровадження в роботу педагогів інформаційно-комунікаційних технологій

Матеріали засідань

Школа молодого вчителя

Позакласна діяльність

Тренінги

Семінари

Фото/відео альбоми

Нормативна база МО

Інше