Методичні рекомендаціїї до уроку математики 2 клас "Правило віднімання суми від числа. Розвязуання складеної задачі"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Сертифікат Драгонер 171.jpg

Автор: вчитель початкових класів Запорізька Загальноосвітня школа № 91 Драгонер Олена Вікторівна

Тема: методичні рекомендації до уроку математики 2 клас. "Правило віднімання суми від числа"( За методикою науково-педагогічного проекту "Росток")

Тип урока: Урок відкриття нового знання (вивчення нового матеріалу).

Мета: Вивести правило віднімання суми від числа. Простежити, де можна застосувати це правило на практиці. Удосконалювати усні обчислення двозначних чисел.

Виховувати уважність, спостережливість.

Хід уроку

Содержание

І. Самовизначення до діяльності.

1. Психологічне налаштування на урок.

2.Складання квітки очікувань

ІІ. Актуалізація знань і введення утруднення у діяльність

1. Усний рахунок

Дидактичнв гра "Допоможи зайчику дойти до ліска" Кругові приклади

40-5

80-44

45+35

35+25

50-5

25+25

60-35

36+4

2.Каліграфічна хвилинка

Встановити закономірність і продовжити ряд чисел.

12, 7, 13, 7, 14, ...,...,

1,2,4,?,32.

3. Фізхвилинка

Ритмічний рахунок Рахунок через 3.

ІІІ. Виявлення причин утруднення та постановка питань.

Самостійна робота з перевіркою за шаблоном.

17-4

29-18

34-12

76-8

- Який приклад викликав утруднення?

- Як ви гадаєте, що ми будемо вивчати сьогодні на уроці?

ІV.Побудова проекту виходу з утруднення.

1.Заповнити магічний квадрат

- Нам необхідно заповнити цікаві квадрати, але значення кожної порожньої клітинки знаходимо двома способами.

https://drive.google.com/file/d/0B1JDKFjJKtMBU3VubU9qMkg3OEE/view?usp=sharing - магічний квадрат. Задача №400

- Який можна зробити висновок? (Щоб відняти суму від числа, досить відняти від числа один доданок, а потім другий.)

- Що ми з вами находили, заповнюючи віконечка квадрата? ( третій доданок)

1. Обчислення приклада, який викликав утруднення.

- Повернемось до нашого прикладу, який викликав утруднення. Як можна його розвязати?

76-8 = 76-6-2=68

- Як ми віднімали в даному випадку? (частинами)

2. Задача №400

Колективне розвязання задачі. Розвязання задачі записати двома способами.

V. Первинне закріплення у зовнішньому мовленні

- Так коли ми використовуємо це правило?

VІ. Самостійна робота із самоперевіркою у класі.

74-(14+5)

18-9

85-(43+15)

54-(34-12)

VІІ. Включення у систему знань.

1. Обчислити зручним способом.

67-(36+27)

85-(5+50)

77-(17+30)

2. Задача.

Самостійно розвязати задачу. Записати розвязання двома способами.

В магазині було 65 кілограмів ягід. З день продали 15 кг малини і 10 кг калини. Скільки кілограмів ягід залишилось?

VІІ. Рефлексія діяльності на уроці.

1. Гра "Мікрофон.

- Продовж речення.

- Сьогодні на уроці ми навчились ...

- Ці знання можна застосувати ... .

- Мені сподобалось ... .

2. Самооцінювання.

Зараз подумайте і дуже чесно оцініть свою роботу на уроці. Підведіться зараз ті, хто був найкращим: дуже активним, розумним, кмітливим. (Діти підводяться).

Молодці! Ми вам всі дружно поаплодуємо.

- А тепер підведіться ті, хто теж гарно працював, був активним, але так. Ви теж розумнички Підніміть вгору праву ручку і погладьте себе по голівці.

(Залишаються сидіти діти, які були не активні або не правильно виконували завдання)

- А зараз підведіться ті, хто дома підготується, постарається і на наступному уроці буде найкращим. (Як правило піднімається решта учнів)