Методичні рекомендації щодо вимог до ведення та перевірки зошитів з математики

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Собакар сертифікат206.jpg


Содержание

Автори

Собакар О.О., старший викладач кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті, КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ЗОР

Полевіченко І.О., вчитель математики Вільнянської гімназії «Світоч» Вільнянської районної ради Запорізької області

Рекомендовано

Для загальнооосвітніх навчальних закладів

Предмет

Математика

Класи

5-11

Аннотація

У статті представлено методичні рекомендації щодо вимог до ведення та перевірки зошитів з математики в загальноосвітніх навчальних закладах.

Ключові слова

Математика, алгебра, геометрія, схеми, таблиці, задачі, самостійна, контрольна роботи, календарно-тематичне планування, вправи.

Посилання на методичні рекомендації

Методичні рекомендації щодо вимог до ведення та перевірки зошитів з математики в загальноосвітніх навчальних закладах.

Список використанних джерел

  1. Лист Міністерства освіти і науки України «Про структуру 2015/2016 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів». №1/9-253 від 22.05.2015 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://old.mon.gov.ua/files/normative/2015-08-11/3998/lmon-253.pdf.
  2. Загальні методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у п’ятих класах загальноосвітніх навчальних закладів. Додаток 1 до листа МОН № 1/9-368 від 24.05.13 [Електронний ресурс]. – Режим доступу. - http://old.mon.gov.ua/files/normative/2013-05-27/1592/lmon_1_9-368.doc.
  3. Лист Міністерства освіти і науки України «Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі» № 1/9-368 від 24.05.13 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://old.mon.gov.ua/files/normative/ 2013-05-27/1592/lmon_1_9-368.doc.
  4. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» №1392 від 23.11.2011 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-п.
  5. Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» №329 від 13.04.2011 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/18438.
  6. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах предметів інваріантної складової навчального плану у 2010/2011 навчальному році: географія, економіка, математика, інформатика, фізика, хімія, біологія, фізична культура, захист Вітчизни, трудове навчання, креслення, основи здоров'я // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2010. – № 25-26-27. – С. 3-81 (23-28).
  7. Прокопенко Н. Інструктивно-методичний лист про вивчення математики у 2008-2009 навчальному році / Н. Прокопенко – Математика в школі. – 2008. – №7-8. – С. 3-19 (5).
  8. Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2008/2009 навчальному році // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2008. – № 19-20-21. – С. 9-31 (26-27).
  9. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» № 24 від 14.01.2004 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/24-2004-п.