Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі української мови та літератури, січень 2014

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

1 група

  • Учасники:Павлюк С.Б., Волкова А.В., Пащенко І.М., Біруля Г.В.
  • Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
  • Відповідь:

1. Ризик для психічного та фізичного здоров'я

- негативний вплив на зір та осанку

- компютерна залежність

- розвиток агресії під дією відповідних комп'ютерних ігор

- аудіо-наркотики

- "тунельний синдром" (проблеми з правою рукою)

2. Ризики для життя - небезпечні знайомства

- непристойні пропозиції

- заманювання в секти та сумнівні угрупування

3. Негативний вплив на формування особистості

- порносайти

- реклама

- брак живого спілкування

- відірваність від реального життя

Шляхи вирішення проблеми:

1. Роз'яснювальна робота в школі.

2. Контроль з боку батьків.

3. Формувати свідомість учнів під час пошуку інформації

4. Користуватися системами захисту в Інтернеті.

2 група

  • 'Учасники:'Тарасова к,О., Хоменко І.С., Лаврінович І.Ю., Карпусь І.В.
  • Запитання:Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
  • Відповідь:

Для того, щоб навчити учнів безпечній роботі в інтернеті необхідно проводити бесіди про заборону відвідування небезпечних сайтів, надавати необхідні ссилки для пошуку інформації, дозволяти використовувати інтернет тільки під наглядом дорослих. Вчителям інформатики та вчителям предметникам проводити інструктажі про небезпеку користування інтернет ресурсами. Навчвти дитину потрібно з молодшого віку або з того часу, коли дитина починає активно користуватися інтнрнетом. Залучати необхідно батьків бо вони безпосередньо є відповідальними за здоров'я своїх дітей.

3 група

  • Учасники:
  • Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
  • 'Відповідь:' варто, бо діти мають знати про відповідальність корстувача Інтернету.(Авторські права і т.ін)

4 група

  • Учасники:
  • Запитання:Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
  • Відповідь:
   Загрози для учнів: загроза духовному та фізичному здоров`ю,віруси, спами,кібер-хуліганство, нелегальні та шкідливі матеріали, що не відповідають віковим особливостям, торгівля людьми, вимагання персональної інформаціїї.
   Знання цих небезпек, їх усвідомлення допомагає знайти шляхи попередження та усунення проблем. Батьки повинні обмежити доступ до мережі дітям.

5 група

  • Учасники: Дейкун А.В., Рєутова Н.М., Чабан В.А, Ромалійська С.І., Самойленко О.Ю.
  • Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
  • Відповідь:

Працюючи в Інтернеті, треба дотримуватись певних правил:

       1.Необхідно стежити за адресами, на які ведуть посилання. 
       2.Перед введенням особистої інформації перевіряйте адресний рядок браузеру.
       3.Не переходьте після незнайомих посилань, які приходять вам на пошту, в «аську», чи в соціальні мережі. 
       4.Не викачуйте невідомі файли, що прийшли вам на пошту або в «аську»
      
       5.Не клікайте по підозрілих рекламних банерах
       6.Відносьтеся з підозрою до програм для «злому» онлайн сервісів, ігор і програм. 
       7.Будьте уважні до файлів завантажуваних через BitTorrent, DirectConnect і інші файлообмінні мережі. 
       8.Не використайте Internet Explorer, особливо його старі версії. 
       9.Відключіть Java Script. 

З цими правилами учнів ознайомлює вчитель інформатики на уроках. З цього питання можна залучити заступника директора з ІКТ, керівника гуртка з інформаційних технологій. Цю роботу треба розпочинати з початку вивчення курсу інформатики (2 клас)

Все це необхідно зробити, тому що на сьогодні Інтернет відіграє важливу роль в житті сучасної людини. Глобальна мережа Інтернет – це необмежений ресурс, який може бути використаний як для навчання, так і для відпочинку та спілкування з друзями. Але вміщаючи в себе великий інформаційний, навчальний та розважальний потенціал, Інтернет може бути небезпечним та становити певний ризик.