Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2016

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

1 група

Учасники: Шугаєва Є.Д., Кудлай О.С., Курцева Т.О., Гоголенко О.А.

Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.

Відповідь:...

    • Ми вважаємо, що інтернет становить загрози та ризики для учнів:

1.Доступ до небажаного вмісту (порнографія, азартні ігри, наркотики, насильство, націоналістична чи фашистська ідеологія і багато іншого, 2. Повідомлення конфіденційної інформації співрозмовникам в мережі (повне ім'я, адресу, номер інтернет-гаманця, банківської карти батьків, місця прогулянок, час повернення додому членів сім'ї тощо) 3. Контакти з незнайомими людьми за допомогою чатів, інтернет-пейджерів, електронної пошти і т.д. (Серед них можуть бути як шахраї, випитували конфіденційну інформацію, так і педофіли), призначення особистих зустрічей 4.Загроза зараження комп'ютера шкідливим ПЗ 5.Неконтрольовані покупки в інтернет-магазинах і т.д.

Шляхи вирішення даної проблеми: 1. Приділяйте увагу захисту компьютера: 2. Захистіть себе в он-лайні 3. Дотримуйтеся загальноприйнятих норм спілкування 4. Створіть безпечну зону та контролюйте дотримання дитиною меж цієї зони. 5. Залучити дитину до гурткової роботи за інтересами.

2 група

Учасники: Тисленко Л., Калюжна Л., Домашенко І., Тимощук А.

Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.

Відповідь: так як предмет інформатики викладається з першого класу, то найкраще це має зробити вчитель інформатики, а також класовод, батьки. у формі бесіди, практичного заняття та під час уроку, використовуючи інтерактивні методи (гра, робота в парі або в групах). тому що використання ІКТ має велике значення в підготовці і використанні матеріалів на уроці.

3 група

Учасники:

Косарева Н.С., Лук'янова Д.О., Алфімов О.О., Залозна Г.В.

Запитання: Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? Відповідь обгрунтуйте.

Відповідь:

Варто, так як оцінювання: - передбачає пояснення правил безпечного користування Інтернетом; - формує культуру користувача Інтернету; - захищає від негативних наслідків (вплив, пропаганда, негативні знайомства, фото- і відеоматеріали, що не відповідають віковим критеріям учнів та етичним нормам, тощо). Можна оцінювати, наприклад: - вербально - заохочувати (додатковими балами при накопичувальній системі оцінювання).

4 група

Учасники: Бадьїна О.В., Боровська Л.М., Зеленська К.Ю.,Шершень С.В.

Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.

Відповідь: Реклама, яка пропагандує серед учнів шкідливі звички та ганебну поведінку в соціумі; доступ до небажаних сайтів; комп*ютерні віруси. Для вирішення цих проблем приділяйте увагу захисту устаткування та створіть безпечну зону для дітей в мережі Інтернет.