Навчальний проект "Інфразвук та ультразвук"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Назва проекту

" Інфразвук та ультразвук."

Основні питання проекту

Ключове питання

Як знайти чорну кішку у темній кімнаті?

Тематичні питання

  • Як змінювалось відношення до нечутних звуків в процесі вивчення їх властивостей?
  • Які особливості застосування ультра- та інфразвуків в промисловості та медицині?
  • Як оцінюють вчені здатність сприймати та відчувати нечутні звуки тваринами?

Стислий опис

Проект учнів 8 класу розширює кругозір в області фізики, біології та інших наук. Огляд зародження цього питання в історії появи перших приладів та їх винахідників, що дали змогу почути чи згенерувати ультразвук і інфразвук. Практичні способи отримання та дослідження цих видів звуків в умовах шкільної лабораторії. Проведення та аналіз результатів соціологічного опитування “Чи хотіли-б Ви отримати здатність чути ультразвук чи інфразвук?”

Навчальні предмети

Фізика, біологія, інформатика

Класи

8 клас

Державні освітні стандарти та навчальні програми

"Програми для загальнооствітніх навчальних закладів. 10-11 класи. Фізика. Астрономія" Рівень стандарту

Навчальні цілі та очікувані результати навчання

  • Розвивати пізнавальний інтерес до вивчення природничих наук
  • Допомогти учням ввійти в коло нових ідей
  • Розвивати творчі на інтелектуальні здібності учнів
  • Навчити працювати з додатковою літературою та ресурсів інтернету
  • Активізувати самостійну та групову діяльніть учнів
  • Створення умов для подальшої наукової та творчої робіт
  • Сприяння професійному самовизначенню учнів
  • Виховувати почуття відповідальності та уміння працювати в колективі
  • Навчити презентувати свої знання

Діяльність учнів

До виконання проекту залучаються два учні , що ділять проект на дві частини: Інфразвук. – 1 учень Ультразвук. – 1 учень.

  • Етап ознайомлення - учні переглядають вчительську презентацію та знайомляться з документацією.
  • Перший етап - накопичення матеріалу з літератури, Internetу, опитування.
  • Другий етап – вилучення корисної частини та формування зміту проекту.
  • Третій етап – початкове оформлення презентацій , публікацій та Web сторінок.
  • Четвертий етап – узгодження та доведення до робочого вигляду всіх матеріалів проекту.
  • П’ятий етап – захист проекту та підсумки.

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту

14 днів

Вхідні знання та навички

  • Знання з предмету на тему
  • Володіння комп'ютерними програмами
  • Вміння роботи в Інтернеті
  • Вміння працювати у бібіліотеці

  • Знання з предмету на тему "Звук. Джерела і приймачі звуку. Характеристики звуку."
  • Навички роботи з Microsoft Office, роботи з фотоапаратом, знання з історії фізики.
  • Навички проведення фізичних досліджень.
  • Навички пошукової діяльності в мережі Інтернет

Матеріали та ресурси

Повний архів матеріалів проекту

Учнівські роботи

Публікація учн-1.jpg

Публікація учн-2.jpg

Фотоальбом

Ppp.JPG

Опит11.JPG Опит22.JPG Опит4.JPG

Опит5.JPG

Опит3.JPG Опит6.JPG

Методичні матеріали

  • "Стартова" презентація
  • Рекомендації з користування ресурсами Інтернету.
  • Рекомендації по роботі з літературою.
  • Рекомендації по проведенню опитування.

Перегляд

Дидактичні матеріали

  • Інструкція до виконання проекту.,
  • Приклад діаграми.,
  • Вступний тест "Інформованість з теми".,

Перегляд

Друковані матеріали

Підручник з фізики, Блудов М.И."Беседы по физике"

Додаткове приладдя та витратні матеріали

  • Комп'ютер
  • Інтернет
  • звуковий генератор
  • ультразвуковий генератор
  • камертон
  • папір
  • фотоапарат
  • проектор

Ресурси Інтернету

Оцінювання знань та вмінь учнів

Оцінювання (презентацій, публікацій, блогів)