Обласний веб-квест для вчителів фізичної культури та основ здоров’я

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Квест Полювання на лисиць вітаємо.jpg

Вітаємо спортсменів, які знайшли всіх лисиць!!!!

  • 1 місце - Голуб Олександр Васильович (53 бали)
  • 2 місце - Качан Сергій Миколайович (52,5 бали)
  • 2 місце - Казанцева Валентина Іванівна (52 бали)
  • 3 місце - Галуза Тетяна Валеріївна (51,5 балів)
  • 3 місце - Мисник Марина Миколаївна (51,5 балів)
  • 3 місце - Мельник Євгенія Олександрівна (51,5 балів)
  • 3 місце - Калінінська Олена Анатоліївна (51 бал)
  • 3 місце - Товкач К.В. (51 бал)

Всім іншим учасникам, які дійшли до кінця будуть видані дипломи учасників!!!!

Увага! Нагородження переможців та вручення дипломів відбудеться лише після підведення підсумків Року електронної дидактики "Мистецтво навчати".

Ємблема.jpg

Содержание

Нормативна база

Реєстрація учасників

Мета

  • показати освітянам нову форму роботи з дітьми;
  • підвищити їх навички роботи з сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, мережею Інтернет тощо;
  • ознайомити педагогічних працівників з дидактичними можливостями мережі Інтернет та веб-квесту як форми організації пізнавальної діяльності;
  • сприяти розвитку ІТ-компетентності учасників навчально-виховного процесу.

Учасники

вчителі Запорізької області

Термін проведення

  • 1 завдання: 03.02-06.02
  • 2 завдання: 07.02-10.02
  • 3 завдання: 11.02-13.02
  • 4 завдання: 14.02-17.02
  • 5 завдання: 18.02-21.02
  • 6 завдання: 22.02-25.02
  • Підведення підсумків: термін продовжено до 03.03.

Організатори

Півненко Юлія Володимирівна - старший викладач Кафедри РПЗСЖ

Спосіб зв'язку:

  • Телефон: (0612) 233-40-53
  • E-mail: aksynelena@ukr.net

Сокол Ирина - старший викладач Кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті ЗОІППО

Спосіб зв'язку:

  • E-mail: dominic28@yandex.ru
  • Skype: sopina_irina
  • Тел.: 236-30-99

Телятник Кира- старший викладач Кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті ЗОІППО

Спосіб зв'язку:

  • E-mail: avikett@gmail.com
  • Skype: Aviket
  • Тел.: 236-30-99

Авторське право

Даний веб-квест є повністю авторською розробкою, тому при використанні сюжету та завдань квесту посилання на цю сторінку є обов'язковим:

Сокол І.М. Веб-квест Полювання на лисиць / І.М. Сокол, К.В. Телятник, Ю.В.Півненко // Портал ЗапоВікі : [веб-портал]. - Режим доступу: http://goo.gl/Z0OhHt

Обговорення квесту

Обсуждение:Обласний веб-квест для вчителів фізичної культури та основ здоров’я

Вступ

Веб-квест Охота на лис.jpg

У наш час значення фізичної культури для здоров'я людини важко переоцінити.Особливе місце займає біг - одна з найбільш доступних і природних форм фізичної діяльності людини, в якій беруть активну участь всі його життєво важливі органи і системи. Сприятливий вплив на людину бігу на свіжому повітрі доведений багатьма дослідниками. Однак просто біг часто досить нудний, навіть при повному усвідомленні того, що це робиться заради здоров’я. Куди цікавіший біг зі стимулом. Саме таким стимулом, що носять творчий характер, і є пошук «лисиць».

Пропонуємо Вам протягом лютого взяти участь у грі-квесті «Полювання на лисиць»(«Охота на лис»). Гра являє собою змагання між учасниками, які за допомогою віртуальних карт та сучасних засобів ІКТ повинні знайти на пересіченій місцевості мережі Інтернет шість «лисиць». Назва «Полювання на лисиць» майже дослівно перекладається на ряд іноземних мов у країнах, що розвивають радіоспорт. Однак сутність «полювання на лисиць» глибше, ніж просто пеленгація (визначення напрямку). Це ще й повний захоплюючої романтики пошук, який дає величезне задоволення в момент виявлення «лисиці». Слово «полювання» тут дуже доречне. Чому «на лисиць»? Якщо передавач вміло замаскований, то його дуже важко виявити по «радіосліду», так само, як важко вистежити посліду справжню руду лисицю. А наших «лисиць» ми будемо маскувати як можна краще. Участь у змаганнях буде вимагати від вас значного розумового тренування.

«Мисливець», який буде брати участь у грі, має володіти широким кругозором знань і навичок. Щоб отримати перемогу, він повинен проявити ряд цінних якостей:

  • знання основ роботи з мережею Інтернет;
  • вміння орієнтуватися на місцевості віртуальної мережі Інтернет;
  • мати фізичну витривалість, кмітливість, жвавість розуму, рішучість, швидкість реакції, наполегливість, завзятість, цілеспрямованість;
  • мати хорошу зорову та слухову пам'ять;
  • володіти винахідливістю в складних умовах і напруженій обстановці, здатністю до концентрації і розподілу уваги тощо.

Отже, у вас є місяць для тренування та розвитку цих навичок. Наша гра стартує 3 лютого 2014 року.

Джерело

Підготовка

Квест охота на лис.jpg

03.02 стартує наше полювання на лисиць. На просторах Інтернету Вам необхідно знайти 6 лисиць. Під час полювання вам знадобляться кмітливість, творчість, уважність, винахідливість, а в останньому завданні ще й швидкість.

Пошук «on-foot foxhunting» обіцяє бути гарячим та енергійним, бо вже зареєструвалось більше 150 учасників. На полювання виходять озброєні вчителі фізичної культури, основ здоров’я, інформатики, іноземних мов тощо. Сподіваймося, ви вже приготували необхідне обладнання для походу!

Завдання для пошуку лисиці буде розміщуватись в день відкриття (див.графік) з 8 до 9 ранку. Прийматись відповіді будуть до 23-55 останнього дня.

Відповіді надсилайте на електронну адресу: ciit.zp@gmail.com. У темі листа, будь ласка, зазначте «Квест. Завдання №_____ від ПІП». За кожну вірно знайдену лисицю ви будете отримувати бали.

Лисиця 1

Існує усталена традиція готувати спортсмена до виступу за допомогою різних процедур розминки. У кожному виді спортивної діяльності існує свій комплекс вправ розминок і дій. Загальна характеристика впливу розминки на організм спортсмена виглядає, очевидно, так:

  • Пожвавлення нервових зв'язків і стереотипів м'язових рухів для підготовки спортсмена до конкретних дій і поведінки, очікуваним у змаганні;
  • М'язові скорочення відбуваються швидше й ефективніше;
  • Завдяки зменшенню в'язкості крові швидкість обміну речовин підвищується;
  • Нервові імпульси проводяться з більшою швидкістю.

Крім цього правильно організована розминка може надавати сприятливий вплив на психічний настрій спортсмена.

Отже, проводимо розминку, та на старт, увага, вперед...

Розміщено: 03.02.2014

Відповіді приймаються до 06.02.2014 - 23-55

Результати відповідей будуть розміщені 07.02-08.02

Кількість спроб: 1

Відповіді надсилайте на електронну адресу: ciit.zp@gmail.com

Завдання 1. Шукаємо вислів... Задание 1. Ищем высказывание...
Припускають, що в основі цього вислову античного автора лежить відома в Стародавньому Римі приказка. Воно стало популярним після того, як його повторили англійський філософ і французький письменник- просвітитель. Всі автори виходили з того, що наявність однієї компоненти висловлювання аж ніяк не гарантує наявність іншої. У недалекому минулому ця фраза відображала ідею фізичного виховання громадян однієї тоталітарної країни. Вона мала усічений вигляд і абсолютно протилежне трактування. Фізичному вихованню приділялася величезна увага з боку держави: будувалися відповідні споруди, створювалися спеціальні програми. Ступінь відповідності громадянина належному рівню фізичного розвитку сертифікувалася і відзначалася певними символами.
  • Процитуйте це висловлювання - 1 бал
  • Назвіть його античного автора - 1 бал
  • Назвіть англійського філософа і французького письменника-просвітителя, які повторили цей вислів - 2 бали
  • Наведіть усічений вид фрази - 1 бал
  • Поясніть обидві трактування цієї фрази - 1 бал
  • Надішліть приклади зображень цих символів і коротку розповідь про кожного з них (до 3 шт., З посиланнями) - до 3 балів

Максимально за відповідь - 9 балів.

Предполагают, что в основе этого высказывания античного автора лежит известная в Древнем Риме поговорка. Оно стало популярным после того, как его повторили английский философ и французский писатель-просветитель. Все авторы исходили из того, что наличие одной компоненты высказывания отнюдь не гарантирует наличие другой.

В недалёком прошлом эта фраза отражала идею физического воспитания граждан одной тоталитарной страны. Она имела усечённый вид и совершенно противоположную трактовку. Физическому воспитанию уделялось огромное внимание со стороны государства: строились соответствующие сооружения, создавались специальные программы. Степень соответствия гражданина надлежащему уровню физического развития сертифицировалась и отмечалась определенными символами.

  • Процитируйте это высказывание - 1 балл
  • Назовите его античного автора - 1 балл
  • Назовите английского философа и французского писателя-просветителя, которые повторили это высказывание - 2 балла
  • Приведите усечённый вид фразы - 1 балл
  • Объясните обе трактовки этой фразы - 1 балл
  • Пришлите примеры изображений этих символов и краткий рассказ о каждом из них (до 3 шт., со ссылками) - до 3 баллов

Максимально за ответ - 9 баллов.

Лисиця 2

Отже, перша “лисиця” знайдена, і вже зявились лідери забігу. Але не засмучуйтесь, попереду ще багато кілометрів. Траса пошуку «лиcиць» може проходити по пересіченій місцевості з перепадом висот до 200 м, де є ліс, чагарник, яри, болота і струмки. На трасі спортсменам категорично забороняється надавати один одному допомогу у виявленні «лисиць» (а чи так у нашому квесті)? При виявленні «лисиці» мисливець повинен зробити відмітку в стартовому талоні. Треба зауважити, зараз все частіше і частіше вдаються до електронної позначки на «лисиць», що дає оперативність у підведенні результатів, повну інформацію про проходження дистанції спортсменом і т. д. Такими, що закінчили дистанцію, вважаються спортсмени, які виконали програму за контрольний час.

Розміщено: 07.02.2014

Відповіді приймаються до 10.02.2014 - 23-55

Результати відповідей будуть розміщені 11.02-12.02

Кількість спроб: 1

Відповіді надсилайте на електронну адресу: ciit.zp@gmail.com

Завдання 2. Шукаємо продукт... Задание 2. Ищем продукт...
У найвідомішому відеосервісі є відеоролик про історію їжі, який триває більш як півгодини. Переглянувши ролик, ви дізнаєтесь: хто автор фрази "Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити"; що приніс Ною голуб у дзьобі; в якому вигляді з'явилася піца в 17 столітті. З перших букв слів-відповідей, додавши ще одну букву, ви складете назву продукту, зловживання яким вельми небезпечно. У деяких країнах Європи про його наявність в продукті харчування за законом необхідно повідомляти на етикетці. З іншого боку, при нестачі цього харчового продукту в раціоні погіршується самопочуття людини. Видатні властивості цього продукту цінувалися у багатьох народів. Зокрема, до початку минулого століття в одній із країн він був основною грошовою одиницею, а в багатьох країнах існують його музеї. Один з так музеїв, розташований порівняно недалеко від Запоріжжя.

Завдання: Знайдіть і надішліть нам

  • посилання на ролик - 1 бал
  • ім'я автора наведеної фрази - 1 бал
  • що, на думку авторів ролика, приніс Ною голуб у дзьобі - 1 бал
  • що являла собою піца в 17 столітті - 1 бал
  • назву харчового продукту - 1 бал
  • назву та зображення (як вкладений файл) прапора країни, в якій цей продукт був валютою до початку минулого століття - 1 бал
  • координати та назву згаданого музею (з посиланням на джерело) - 2 бали

Максимально за відповідь - 8 балів

В самом известном видеосервисе есть видеоролик об истории еды, который длится более получаса. Просмотрев ролик, вы узнаете: кто автор фразы “Мы живем не для того, чтобы есть, а едим для того, чтобы жить”; что принес Ною голубь в клюве; в каком виде появилась пицца в 17 веке. Из первых букв слов-ответов, добавив ещё одну букву, вы сложите название продукта, злоупотребление которым весьма опасно. В некоторых странах Европы о его наличии в продукте питания по закону необходимо сообщать на этикетке. С другой стороны, при нехватке этого пищевого продукта в рационе ухудшается самочувствие человека.

Выдающиеся свойства этого продукта ценились у многих народов. В частности, до начала прошлого века в одной из стран он был основной денежной единицей, а во многих странах существуют его музеи. Один такой музей находится сравнительно недалеко от Запорожья.


Задание. Найдите и пришлите нам

  • ссылку на ролик - 1 балл
  • имя автора приведенной фразы - 1 балл
  • что, по мнению авторов ролика, принес Ною голубь в клюве - 1 балл
  • что представляла собой пицца в 17 веке - 1 балл
  • название пищевого продукта - 1 балл
  • название и изображение (как вложенный файл) флага страны, в которой этот продукт был валютой до начала прошлого века - 1 балл
  • координаты и название упомянутого музея (со ссылкой на источник) - 2 балла

Максимально за ответ - 8 баллов

Лисиця 3

Наше полювання продовжується…

А чи знаєте Ви, що режим роботи передавачів по трансляції своєї власної послідовності коду Морзе (moe, moi, mos, moh, mo5) - 1 хвилина передачі, 4 хвилини мовчання. Таким чином, послідовно за 5 хвилин в ефір виходять 5 «лисиць». Потім цей цикл повторюється. Позивні «лис» підібрані таким чином, щоб їх можна було розрізняти без знання коду Морзе. Номером «лисиці» відповідає кількість коротких посилок («точок») наприкінці переданого позивного сигналу.

Розміщено: 11.02.2014

Відповіді приймаються до 13.02.2014 - 23-55

Результати відповідей будуть розміщені 14.02-15.02

Кількість спроб: 1

Відповіді надсилайте на електронну адресу: ciit.zp@gmail.com

Квест ОБЖ 11022014.png
Завдання 3. Пробуємо творити... Задание 3. Пробуем творить...
Як часто ми, ласуючи "вкуснятинку", насолоджуючись і смакуючи нею, вдихаючи дивний аромат, забуваємо прочитати на етикетці склад і подивитися, що ж насправді ми їмо. Чи буде воно після цього таким же смачним?

Цим продуктом завалені багато полиць в супермаркетах. Його люблять і діти, і дорослі. Ця «гірка вода», від якої ми не можемо відмовитися, спочатку подавалася з червоним перцем чілі. Поступово вона стала абсолютно несхожою на саму себе. До складу цього продукту входить елемент, який в перекладі з грецького означає "яєчний жовток". Багато статей розкажуть про користь для людини цієї природної харчової добавки, але часто маленька приписка внизу каже "Вплив на організм людини повністю не встановлено". Всупереч наведеному перекладу цю добавку в сучасній харчовій промисловості добувають зовсім не з яйця. Плантації цієї рослини поширені по всьому світу, а в одній з азіатських країн ця культура відома більше 5 тисяч років.

Пропонуємо вам також зайнятися творчістю і зробити демотиватор або мотиватор зі слоганом про цей елемент (не продукт). Але пам'ятайте: ми повинні вчити і вчитися не тільки читати склад продуктів, а й дотримуватися авторського права, тому демотиватор (мотиватор) повинен бути тільки вашим авторським продуктом.

Завдання: Знайдіть і надішліть нам

  • назву продукту про який йде мова - 1 бал
  • назву елементу - 1 бал
  • назву класу, до якого належить ця харчова добавка - 1 бал
  • назву рослини, з якої добувається ця харчова добавка - 1 бал
  • Авторський демотиватор або мотиватор (як вкладений файл) - 3 бали

Загалом за питання 7 балів

Как часто мы, лакомясь “вкуснятинкой”, наслаждаясь и смакуя ею, вдыхая чудный аромат, забываем прочитать на этикетке состав и посмотреть, что же на самом деле мы едим. Будет ли оно после этого таким же вкусным?

Этим продуктом завалены многие полки в супермаркетах. Его любят и дети, и взрослые. Эта «горькая вода», от который мы не можем отказаться, изначально подавалась с красным перцем чили. Постепенно она стала совершенно непохожей на саму себя. В состав этого продукта входит элемент, который в переводе с греческого означает "яичный желток". Многие статьи расскажут о пользе для человека этой природной пищевой добавки, но часто маленькая приписка внизу гласит “Влияние на организм человека полностью не установлено”. Вопреки приведенному переводу эту добавку в современной пищевой промышленности добывают вовсе не из яйца. Плантации этого растения распространены по всему миру, а в одной из азиатских стран эта культура известна более 5 тысяч лет.

Предлагаем вам также заняться творчеством и сделать демотиватор или мотиватор со слоганом об этом элементе (не продукте). Но помните: мы должны учить и учиться не только читать состав продуктов, но и соблюдать авторское право, поэтому демотиватор (мотиватор) должен быть только вашим авторским продуктом.

Задание: Найдите и пришлите нам

  • название продукта, о котором идет речь - 1 балл
  • название природного элемента - 1 балл
  • название класса, к которому принадлежит упомянутая добавка - 1 балл
  • название растения, из которого добывается эта пищевая добавка - 1 балл
  • Авторский демотиватор или мотиватор (как вложенный файл)- 3 балла

Максимально за ответ - 7 баллов

Для створення демотиваторів / мотиваторів ви можете використати:

Лисиця 4

«Полювання на лисиць» за кордоном відома під абревіатурою ARDF. Один з найбільш захоплюючих видів радіоспорту, що зародився в Данії та Англії відразу після Другої світової війни. В даний час правила проведення змагань встановлюються Міжнародним радіоаматорського союзом.У СРСР, як і інших соціалістичних країнах, даний вид спорту на державному рівні організаціями ДОСААФ, входив до програми підвищення обороноздатності країни,був щиро популярний серед школярів і студентів. Зниження інвестицій в оборону призвело до закриття спортивних секцій з «Полювання на лисиць». Зараз найбільш відомими міжнародними подіями є чемпіонати, що проводяться IARU, на національному, регіональному та світовому рівнях. Лідерами вважаються такі країни, як Чехія, Росія, Україна, Німеччина, Угорщина, Англія, Японія, Китай та ін.

Розміщено: 14.02.2014

Відповіді приймаються до 17.02.2014 - 23-55

Результати відповідей будуть розміщені 18.02 - 19.02

Кількість спроб: 1

Відповіді надсилайте на електронну адресу: ciit.zp@gmail.com

Завдання 4. Робимо пам'ятку... Задание 4. Делаем памятку...
Даному спортивному заходу довелося опинитися в числі язичницьких обрядів і потрапити в немилість деякого римського імператора. Після цього світ не бачив його довгі роки. Після свого повернення цей захід спочатку був аматорським. Нарівні відзначалися і спортсмени, і художники, і письменники, і скульптори, і музиканти, і архітектори, яким була близька тема спорту.

Використовуючи віртуальну карту, вирушайте в подорож. Відвідайте столицю тієї країни, яка один раз приймала цей захід двічі на рік, а в наступний - тільки одного разу. Прогуляйтеся по вуличках і знайдіть будівлю, яка була відкрита 1 серпня 1936.

Згадайте, яка трагедія сталася тоді, коли захід проводився в іншому місті цієї країни. Знайдіть меморіал, присвячений цій події. Наведіть пам'ятку, що містить правила, яких треба дотримуватися, якщо ви опинилися в умовах, подібних такій події, особливо якщо воно стало масовим.

Завдання:

  • Назвіть захід, про який йдеться мова – 0.5 бали
  • Назвіть імператора, якому цей захід впав в немилість - 0.5 бали
  • Назвіть столицю, по якій ми покликали вас прогулятися - 0.5 бали
  • Назвіть будівлю і надішліть його фотографію (як вкладений файл) - 1.5 бали
  • Назвіть трагічну подію, місце і дату – 3 бали
  • Надішліть зображення меморіалу (як вкладений файл) і коротку розповідь про нього (з посиланням на джерело)- 2 бали
  • Надішліть належно оформлену пам'ятку (1 аркуш формату А4, документ DOC або DOCX, з наведеними посиланнями на джерела) - 2 бали

Всього за питання 10 балів

Этому спортивному мероприятию довелось оказаться в числе языческих обрядов и попасть в немилость некоего римского императора. После этого мир не видел его долгие годы. После своего возвращения, это мероприятие изначально было любительским. Наравне отмечались и спортсмены, и художники, и писатели, и скульпторы, и музыканты, и архитекторы, которым была близка тема спорта.

Используя виртуальную карту, отправляйтесь в путешествие. Посетите столицу той страны, которая один раз принимала это мероприятие дважды в году, а в следующий - только единожды. Прогуляйтесь по улочкам и найдите здание, которое было открыто 1 августа 1936.

Вспомните, какая трагедия произошла тогда,когда мероприятие проводилось в другом городе этой страны. Найдите мемориал,посвящённый этому событию. Приведите памятку, содержащую правила,которым надо следовать, если вы оказались в условиях, подобных такому событию,особенно если оно стало массовым.

Задание:

  • Назовите мероприятие, о котором идет речь - 0,5 балла
  • Назовите императора, которому это мероприятие упало в немилость - 0,5 балла
  • Назовите столицу, по которой мы позвали вас прогуляться - 0,5 балл
  • Назовите здание и пришлите его фотографию (как вложенный файл) - 1,5 балла
  • Назовите трагическое событие, место и дату - 3 балла
  • Пришлите изображение мемориала (как вложенный файл) и краткий рассказ о нем (со ссылкойна источник) - 2 балла
  • Пришлите надлежащим образом оформленную памятку (1 лист формата А4, документ DOC илиDOCX, приведенные ссылки на источники) - 2 балла

Максимально за задание 10 баллов

Лисиця 5

Розміщено: 18.02.2014

Відповіді приймаються до 21.02.2014 - 23-55

Результати відповідей будуть розміщені 22.02 - 23.02

Кількість спроб: 1

Відповіді надсилайте на електронну адресу: ciit.zp@gmail.com

Завдання 5. Павучок... Задание 5. Паучок...
Ідея цієї гри народилася в Одесі ще в 1980 р., назва - трохи пізніше в Дніпропетровську, перші правила були зареєстровані в 1988р., а реалізувати їх вдалося в 1990 р.

Загадкове життя деякої речовини, яка відповідає першій частині назвою гри - це величезна біла пляма на карті людських знань. Як це влаштовано і як працює? - Ніхто не зможе дати повної і ясної відповіді на це питання. У речовини загадково все: починаючи з виникнення на блакитній планеті і закінчуючи зв'язками з тонким світом Всесвіту, що безпосередньо впливають на глибини підсвідомості людини.

До цієї речовині особливо шанобливо ставився один відомий віртуальний герой, представник захоплюючої професії. Серед його не менш відомих "колег по цеху" був деякий чудовий спортсмен, який прославився завдяки методу роботи з ним.

Згідно з принципами, які природні для цієї речовини, будуються якісь "павучки". Вони засновані на асоціаціях; задіюють ієрархічне мислення; візуалізовані, доповнені кольором і картинками відповідно до асоціацій. Їх часто задіюють для полегшення сприйняття замість лінійної символьної інформації у вигляді текстів, списків і таблиць.

Побудуйте "павучка" про спортивне змагання, де двоє учасників протидіють один одному, в одному з видів якого досяг успіху другий з віртуальних герой.

Завдання:

  • Назвіть про яку гру згадується в питанні? Хто автор ідеї? - 2 бали
  • Назвіть про яку речовину йдеться? - 1 бал
  • Назвіть хто ці віртуальні герої і що вони говорили про згадану речовину? - 2 бали
  • Навіть про які "павучки" йде мова - 1 бал
  • Зробити (за допомогою сервісів Інтернет) та надіслати "павучка" про спортивне змагання (як вкладений файл) - 2 бали

Максимально за завдання = 8 балів

Идея этой игры родилась в Одессе еще в 1980 г., название - чуть позже в Днепропетровске, первые правила были зарегистрированы в 1988г., а реализовать ее удалось в 1990 г.

Загадочная жизнь некоторого вещества, которое соответствует первой части названию игры – это огромное белое пятно на карте человеческих знаний. Как это устроено и как работает? – никто не сможет дать полный и ясный ответ на эти вопросы. В нем загадочно всё: начиная с его возникновения на голубой планете и заканчивая его связями с тонким миром Вселенной, непосредственно воздействующих на глубины подсознания человека.

К этому веществу особенно уважительно относился один известнейший виртуальный герой, представитель захватывающей профессии. Среди его не менее известных “коллег по цеху” был некий замечательный спортсмен, прославившийся благодаря методу работы с ним.

Согласно принципам, которые естественны для этого вещества, строятся некие “паучки”. Они основаны на ассоциациях; задействуют иерархическое мышление; визуализированы, дополнены цветом и картинками в соответствии с ассоциациями. Их часто задействуют для облегчения восприятия вместо линейной символьной информации в виде текстов, списков и таблиц.

Постройте “паучка” о спортивном состязании, где двое участников противодействуют друг другу, в одном из видов которого преуспел второй из виртуальных героев.

Задания:

  • Назовите о какой игре упоминается в вопросе? Кто автор идеи? - 2 балла
  • Назовите о каком веществе идет речь? - 1 балл
  • Назовите кто эти виртуальные герои и что они говорили об упомянутом веществе? - 2 балла
  • Назовите о каких “паучках” идет речь? - 1 балл
  • Сделайте (при помощи Интернет-сервисов) и пришлите “паучка” о спортивном состязании (как вложенный файл) 2 балла

Максимально за задание = 8 баллов

Лисиця 6

Увага!

Ми наблизилися до фінішу. Залишилось знайти останню лисицю. Для цього вам необхідно проявити не тільки кмітливість, але і швидкість мислення. У цьому завданні гравці, які найшвидше і найбільш правильно відповіли на завдання отримають бонусні бали:

  • перші 5 учасників = + 5 балів
  • наступні 5 учасників = +4 бали
  • наступні 5 учасників = +3 бали
  • наступні 5 учасників = +2 бали
  • наступні 5 учасників = +1 бал

Нарахування бонусних балів відбуватиметься так:

  • Спочатку перевіряються всі відповіді, виставляються отримані бали
  • Потім розставляються бонусні бали: спочатку тим, хто набрав максимальну кількість балів за відповідь відповідно до їх витраченого часу, далі - тим, хто набрав дещо меншу кількість балів за відповідь і т.д.

Ще раз звертаємо увагу: заохочуються найбільш правильні і при цьому найбільш швидкі відповіді!

Розміщено: 22.02.2014

Відповіді приймаються до 25.02.2014 - 23-55

Результати відповідей будуть розміщені 26.02-28.02, термін продовжено до 03.03

Кількість спроб: 1

Відповіді надсилайте на електронну адресу: ciit.zp@gmail.com

Увага! Сьогодні останній день пошуку останньої лисиці. Відповіді приймаємо до 23-55.

Обласний веб-квест для вчителів фізичної культури та основ здоров’я.jpg
Завдання 6. Шукаємо останню лисицю... Задание 6. Ищем последнего лиса...
Подивіться уважно на хмару слів (перед таблицею). Ця картинка нагадує частину емблеми гри, у яку, в минулому столітті, грали члени організації, яка носила у своїй історії два імені. Правила цієї гри розробила сільська вчителька. Етапи та конкурси гри могли змінюватись (похідний і медичний етапи, тактичний етап та ін.) У учасників була певна мета, яку слід було досягти.

З ходом історії змінюються й ігри. Ця гра з'явилася на початку століття, її вважають аналогом згаданої гри, в неї можна грати як реально, так і віртуально. Її основна мета - знайти схованку.

Пропонуємо вам дізнатися більше про сучасну гру і скласти інформаційний кросворд.

Завдання:

  • Назвіть дві повні назви організації, представники якої грали в гру в минулому столітті - 2 бали
  • Назвіть гру минулого століття - 1 бал
  • Назвіть автора гри - 1 бал
  • Назвіть мету гри - 1 бал
  • Надішліть зображення однойменного з метою гри символу міста, в якому відбувся перший фінал цієї гри (як вкладений файл) - 1 бал
  • Назвіть сучасну гру - 1 бал
  • Побудуйте кросворд про сучасну гру (не менше 8 пунктів, привабливе оформлення, коректний зміст). Для онлайн-кросворду наведіть посилання, інакше - надішліть документ формату DOC або DOCX. Відповіді слід записати до сітки кросворду - 3 бали

Максимально за завдання 10 балів

Посмотрите внимательно на облако слов (перед таблицей). Эта картинка напоминает часть эмблемы игры, в которую в прошлом веке играли члены организации, которая носила в своей истории два имени. Правила этой игры разработала сельская учительница. Этапы и конкурсы игры могли варьироваться (походный и медицинский этапы, тактический этап и др.). У играющих была определённая цель, которую следовало достичь.

С ходом истории игры изменялись. В появившуюся в начале века игру, которую считают аналогом упомянутой игры, можно играть как реально, так и виртуально. Её основная цель - найти тайник.

Предлагаем вам узнать побольше о современной игре и составить информационный кроссворд.

Задания:

  • Назовите два полных названия организации, представители которой играли в игру в прошлом веке - 2 балла
  • Назовите игру прошлого века - 1 балл
  • Назовите автора игры - 1 балл
  • Назовите цель игры - 1 балл
  • Пришлите изображение одноимённого с целью игры символа города, в котором состоялся первый финал этой игры (как вложенный файл) - 1 балл
  • Назовите современную игру - 1 балл
  • Постройте кроссворд о современной игре (не менее 8 пунктов, привлекательное оформление, корректное содержание). Для онлайн-кроссворда приведите ссылку, иначе - пришлите документ формата DOC или DOCX. Ответы следует записать в сетке кроссворда - 3 балла.

Масимально за задание 10 баллов

Відповіді

Рейтинг учасників

Рейтинг учасників


Лисиця 1

  • Припускають, що в основі цієї строчки Ювенала лежить відома в Стародавньому Римі приказка: «У здоровому тілі здоровий дух - рідкісне явище».
  • Фраза Ювенала стала популярною після того, як її повторили англійський філософ Джон Локк (1632-1704) і французький письменник- просвітитель Жан Жак Руссо ( 1712-1778). Всі автори виходили з того, що наявність здорового тіла аж ніяк не гарантує наявність здорового духу. Навпаки, вони говорили про те, що повинно прагнути до цієї гармонії, оскільки вона в реальності зустрічається рідко. Іномовно про прагнення до гармонійного розвитку людини.
  • Усічений вид фрази: «У здоровому тілі здоровий дух». Передбачалося, що фізичний розвиток на належному рівні забезпечує належне духовне і моральне стан громадянина.
  • Значки: БГТО - ГТО, "Ворошиловський стрілок", Відзнака" Парашутист" і т.п.
Таблиця суперечливих відповідей

Лисиця 2

Flag of Ethiopia (1897-1936; 1941-1974).svg.png
  • Ролик: "История еды", тривалістю 39,21 хв. Приймались посилання з різних відеосервісів на даний ролик.
  • Ім'я автора фрази - Сократ
  • Приніс голуб Ною - оливкову гілку (з ролику п.1)
  • Що представляла собою піца в 17 столітті - коржик (лепешка) (з ролику п.1)
  • Зображення прапора країни, в якій цей продукт був валютою до початку минулого століття - Ефіопія або Бірма (прапор приймався будь-яких років)
  • Координати та назву згаданого музею (з посиланням) - Музей соляної промисловості в Соледарі, координати: 48°41'33.73N, 38°3'39.12E , Посилання: http://www.doroga.ua/poi/Doneckaya/Soledar/Solyanaya_shakhta/872
Таблиця суперечливих відповідей

Лисиця 3

  • Назва продукту про який йде мова - шоколад
  • Назва елементу - лецитин
  • Назва класу, до якого належить ця харчова добавка - емульгатор та антиоксидант
  • Назва рослини, з якої добувається ця харчова добавка - соя
  • Авторський демотиватор або мотиватор (як вкладений файл)
Таблиця суперечливих відповідей

Лисиця 4

Олімпійський стадіон
  • Назвіть захід, про який йдеться мова – Олімпійські ігри
  • Назвіть імператора, якому цей захід впав в немилість - Римський імператор Феодосій І
  • Назвіть столицю, по якій ми покликали вас прогулятися - Берлин
  • Назвіть будівлю і надішліть його фотографію (як вкладений файл) -Олімпійський стадіон
  • Назвіть трагічну подію, місце і дату – Теракт на Мюнхенській олімпіаді, резиденція ізраїльської делегації в Олімпійському селі Мюнхена, Коноллі штрассе, 31, вночі 5 вересня 1972
  • Надішліть зображення меморіалу (як вкладений файл) і коротку розповідь про нього (з посиланням на джерело)- Приймались всі меморіали, які відповідали умові завдання.
  • Надішліть належно оформлену пам'ятку (1 аркуш формату А4, документ DOC або DOCX, з наведеними посиланнями на джерела) - пам'ятка про поведінку людей під час теракту
Таблиця суперечливих відповідей

Лисиця 5

  • Гра Брейн-ринг, ідея реалізації «Брейн-Рингу» на ТБ народилася у Володимира Ворошилова ще в 1980 році
  • Мозг
  • Эркюль Пуаро: “маленькие серые клеточки”, Шерлок Холмс ”человеческий мозг похож на маленький пустой чердак, который вы можете обставить, как хотите.”
  • Карти знань
  • Карта знань о єдиноборствах
Таблиця суперечливих відповідей

Лисиця 6

  • Дитяча комуністична організація «Юні піонери імені Спартака», Всесоюзна піонерська організація ім.В.І.Леніна
  • "Зірниця"
  • Зоя Василівна Кротова, вчителька з села Миси Краснокамського району Пермської області
  • Метою гри було заволодіти прапором супротивника
  • Прапор міста Севастополь (або інша символика м.Севастополя)
  • Геокешинг / квест
Таблиця суперечливих відповідей

Коментарі організаторів

  • Звертаємо увагу гравців на рядок в розділі “Підготовка” - "Відповіді надсилайте на електронну адресу: ciit.zp@gmail.com. У темі листа, будь ласка, зазначте «Квест. Завдання №_____ від ПІП»". Ми зіткнулися з такими проблемами:
    • гравці відправляли листи не на вказану адресу
    • гравці не прописували ПІП в темі листа.

Тому нам доводилось втрачати час на пошуки імені гравця в змісті листа або навіть вкладеного файлу. І добре, якщо лист, надісланий не на ту адресу, вчасно потрапив за призначенням. А гравців у квесті більше двохсот. В зв’язку з цим ми ввели для першого запитання бонусні 0,5 бала, якими заохотили тих гравців, що вірно впоралися з надсиланням відповіді.

  • Наполягаємо на тому, що гравцям слід чітко прописувати відповіді. За першим питанням ми намагались зараховувати відповідь, в якому місці тексту вона не знаходилась. Вказувати частини відповідей треба в тому порядку, в якому були поставлені запитання. Якщо вами залучається цитата, її фрагмент, який є відповіддю на конкретне поставлене запитання, потрібно виділити (кольором, накресленням, підкресленням, розміром шрифту тощо). В подальшому організатори не будуть вишукувати вірні відповіді.
  • Також нагадуємо, що квест припускає індивідуальну участь. Нам дуже приємно бачити, що в квесті приймають участь сім'ї, колективи шкіл тощо. Але, просимо не робити масову розсилку однієї відповіді. Кожен сам несе відповідальність за свій лист. В третьому завданні ми будемо застосовувати штрафні санкції до таких листів.

Апеляція

Якщо Ви не згодні з кількістю балів, які Вам було зараховано, Ви можете подати апеляцію. Але перш ніж її подавати, врахуйте, що:

  • ваші листи перевіряли одночасно три експерта, кількість балів, що було проставлено - наше спільне рішення; всі відповіді під час оцінювання ретельно обговорювались;
  • ми пропонуємо ще раз уважно перечитати завдання: чи всі його умови співпадають з Вашою відповіддю.
  • ми спеціально уклали документ “Суперечні питання”, в якому стисло занотували, як і чому була оцінена та чи інша відповідь.

Якщо ж після цього Ви все одно вважаєте, що Ваша кількість балів не відповідає Вашій відповіді, то надійшліть відповідного листа на електронну адресу: ciit.zp@gmail.com. У темі листа, будь ласка, зазначте «Квест. Питання номер ___ . Апеляція від ПІП». В листі детально викладіть ваші розрахунки тієї кількості балів, на які заслуговує ваша відповідь та опис, чому саме так. Всі апеляції будуть розглянуті після завершення всіх завдань перед оголошенням підсумкових результатів.

Шановні учасники!

Давайте згадаємо поняття апеляції: (словник іншомовних слів, тлумачний словник або портал Грамота.Ру):

АПЕЛЛЯЦИЯ, -и; ж. [от лат. appellatio - обращение].
1. Юрид.Одна из форм обжалования судебных решений, при которой вышестоящий суд имеет право пересматривать по существу решение нижестоящего суда; кассация. Подать апелляцию куда-л. А. на решение городского суда. //Вообще обжалование какого-л. постановления в вышестоящей инстанции.
2. к кому-чему. Обращение за пониманием, поддержкой, советом и т.п. А. к общественному мнению. < Апелляционный, -ая, -ое (1 зн.). А. срок. А-ая жалоба. А. суд.

Тобто апеляція – це заява на перегляд ваших відповідей, адже трапляються технічні помилки і з боку організаторів, і з боку гравців, і з боку техніки. Не варто використовувати апеляції для аналізу ступеню коректності завдань, констатації невірних на ваш погляд формулювань речень чи перекладу, особистостей організаторів тощо. Апеляція дозволить уникнути суто технічних проблем, вона не зробить більше.

Переконливо просимо звернути на це увагу!!!!