Обласний конкурс розробок уроків з навчальних предметів

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Нормативна база

Мета конкурсу

  • розвитку інформаційно-освітнього простору Запорізького регіону;
  • активізації творчості вчителів щодо використання сучасних дидактичних засобів;
  • спонукання учасників освітнього процесу до освоєння сучасних інформаційних технологій;
  • створення цікавих розробок;
  • знайомство з новітніми Інтернет-технологіями;
  • підтримки творчих ініціатив щодо створення інформаційно-освітніх ресурсів.

Завдання конкурсу

  • ефективне використання мережі Інтернет для оперативного розповсюдження інформації;
  • розвиток інфраструктури єдиного освітнього інформаційного простору;
  • активізації упровадження нових освітніх технологій і принципів організації методичної роботи з використанням інформаційних технологій;
  • сприянні підвищення інтересу працівників освіти до активного використання інформаційно-комунікаційних технологій для вирішення завдань модернізації освіти;
  • визначенні рівня підготовленості освітян до використання інформаційно-комунікаційних технологій.

Учасники конкурсу

У конкурсі можуть брати участь вчителі Запорізької області, які викладають: основи здоров’я,фізику, астрономію, хімію, російська мову, літературу та світову літературу,українську мову та літературу, етику, християнську етику,іноземні мови, історію, географію,біологію, екологію, музичне мистецтво, художню культуру, фізичну культуру, технічну та обслуговуючу працю.

Умови конкурсу

  • Розробити та провести один урок для учнів 7-9 класів з використанням принаймні одного з вказаних дидактичних засобів.
  • Розмістити розробку у відповідному розділі даного конкурсу на порталі ЗапоВікі
Увага! ЗАБОРОНЕНО розміщувати матеріали вчителям інформатики за інших учасників. 

Критерії оцінювання конкурсних робіт

  • Матеріали, надані на конкурс, оцінює конкурсне журі за наступними загальними критеріями:
    • рівень організаційно-методичної реалізації;
    • практична значущість для реалізації цілей навчання;
    • структурованість,логічність викладення матеріалу, наочність та доцільність представлених матеріалів.
  • Більш детальні критерії для кожного навчального предмету визначають члени журі.
  • Додаток А. План-конспект уроку
  • Додаток Б. Критерії оцінювання плану-конспекту

Журі конкурсу

  • Склад журі визначається оргкомітетом з числа вчителів – фахівців з кожного навчального предмету, визначеного Умовами конкурсу за поданням відповідних кафедр ЗОІППО.
  • Члени журі конкурсу не мають права брати участь у Конкурсі як автори конкурсних розробок.
  • Розробляють детальні критерії для оцінювання конкурсних робіт.
  • Проводять оцінювання наданих на конкурс матеріалів відповідно до встановлених критеріїв.
  • Надають протоколи оцінювання конкурсних робіт від кожного члену журі до відповідальних кафедр.

Дотримання авторських прав:

  • Усі учасники гарантують дотримання законодавства щодо авторського права під час подачі матеріалів на участь у конкурсі.
  • Приймаються матеріали тільки власної розробки учасників. Якщо документ був розроблений на базі певних друкованих, електронних чи Інтернет-джерел, посилання на них обов’язкове.
  • Представлення матеріалів означає згоду авторів на їх використання з методичною метою та на виставкових стендах; на публікацію в друкованих виданнях; на розміщення матеріалів в Інтернеті і електронній збірці робіт учасників з посиланням на авторство.
  • Авторські права на надані документи зберігаються за учасниками. У разі подальшого використання матеріалів організатори залишають за собою право вносити до них зміни редакторського характеру.

Номінації