Обсуждение:Портфоліо Лисюк Світлани з теми " Рельєф дна Світового океану"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Тему "Рельеф дна Мирового океана" шестиклассникам предложено изучать как подготовку к подводной экскурсии. Основные вопросы проекта отображают изучаемое в теме. Предложены интересные межпредметные связи с биологей. --Aviket (обсуждение) 09:25, 5 декабря 2013 (EET)

Правильно вибране ключове питання даної теми, в якому передбачено, щоб учні засвоїли основні чинники, якаі впливають на формування дна Світового океану.Із ключового питання логічно випливає тематичне і змістове питання. Вдало розроблено план вивчення теми. Робота в групах розвиває комунікативні вміння, пошукові та презентаційні вміння та навички, викликає інтерес до навчання. Вчителем передбачені різні форми роботи: зображення рельєфу дна на альбомному листі, складання звіту та нарису, підготовка питань екскурсоводу. У вчительській презентації чітко і зрозуміло вказано як називається кожна група і чим вона має займатися.

Ідеї для покращення

Желательно переформулировать основные вопросы проекта (особенно ключевой вопрос), связав их с предлагаемой целью - подготовкой к виртуальной экскурсией. Необходимо расширить содержательный охват тематических вопросов. Обязательно необходимо разместить ссылку на План изучения темы в соответствующем разделе вики-портфолио. --Aviket (обсуждение) 09:32, 5 декабря 2013 (EET)

Більше поставити тематичних питань. У вчительській презентації, в джерелах інформації вказати конкретні електронні адреси.

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Автор проекта демонстрирует осведомлённость об основных этапах оценивания в проекте (в начале работы, в процессе работы, в конце работы), предлагает одну из разработок - таблицу ЗХД, описывает общий ход оценивания работы в проекте. --Aviket (обсуждение) 09:36, 5 декабря 2013 (EET)

Використана таблиця "ЗХД",в якій вказано, що діти знають, що таке рельєф, які його основні форми та чинники формування; хочуть дізнатися про будову дна океану і які для нього є характерні форми рельєфу. Наприкінці пректу діти зясували про необхідність знань про будову дна Світового океану.

Ідеї для покращення

Необходимо разработать и разместить в вики-портфолио ссылки на другие элементы оценивания. --Aviket (обсуждение) 09:37, 5 декабря 2013 (EET)

Використовувати інші форми оцінювання.

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

В вики-портфолио проекта необходимо включить ссылку на блог (блоги), разрабатываемые участниками проекта по заданию учителя. --Aviket (обсуждение) 09:43, 5 декабря 2013 (EET)

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

В оценивание проекта необходимо включить измеримые инструменты: формы для оценивание деятельности участников проекта и конечных продуктов их деятельности. --Aviket (обсуждение) 09:56, 5 декабря 2013 (EET)

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Автором проекта предлагается несколько документов для фасилитации: презентация-инструкция и таблица ЗХД. --Aviket (обсуждение) 10:07, 5 декабря 2013 (EET)

Ідеї для покращення

Необходимо разработать весь комплекс документов для фасилитации с целью обеспечения комплексного сопровождения участников проекта в исследовательской деятельности по проекту. --Aviket (обсуждение) 10:09, 5 декабря 2013 (EET)

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Портфоліо в цілому оформлено правильно, вказано тему, клас в якому вона буде вивчатися, визначено цілі, ключові, змістові та тематичні питання, форми і методи роботи, складений алгоритм роботи учнівських груп,коротко описано роботу вчителя та учнів.

Ідеї для покращення

Необходимо разработать и опубликовать все недостающие документы Портфолио. --Aviket (обсуждение) 10:12, 5 декабря 2013 (EET)

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ