Обсуждение:Портфоліо проекта "Чарівний світ лазера"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Навчальний проект спланований з урахуванням вікових особливостей учнів 11 класу. Начальні цілі складені згідно вимог Держстандарту та Програми для учнів 11 класу. Оригінальність ключового питання говорить про те, що учнів зацікавить цей проект. Дати відповідь на ключове питання їм допоможуть конкретизовані тематичні запитання. Діяльність учнів спланована методично грамотно. Використані різноманітні види діяльності. Акцент проекту - це експеримент. Важливо, щоб учні самі дійшли до істини і зрозуміли що нічого не може бути без творчості, праці, знань. Для зацікавлення учнів використовувалась учительська презентація. Також учням та їх батькам був запропонований буклет для, який знайомить з методом проектів,про що дізнаються учні.--Семенюк Неоніла (обсуждение) 16:56, 15 декабря 2014 (EET)

Ідеї для покращення

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Мені сподобалось, що перед початком проекту учням запропонували тест ( З-Х-Д таблиця), що визначити рівень наявних знаньв учнів. Також використана " Організаційна діаграма", яка не тільки зацікавлює учнів, а й допомагає, удосконалює знання учнів з теми. Сучасні учні використовують будь - які можливості Інтернету. Саме он-лайн тест , який використаний при перевірці знань дає можливість обєктивно оцінити учнів. Також доцільно підібрані диференціовані завдання,а саме: використовувались окремі завдання для учнів з низким рівнем знань, також для обдарованих учнів. --Семенюк Неоніла (обсуждение) 17:49, 15 декабря 2014 (EET)

Ідеї для покращення

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Приємно,що учні добре володіють програмою по створенню презентацій. При перегляді презентації можна отримати відповідь на ключове питання. Також представлені цікаві досліди по дослідженню повного відбивання світла.Також представлені результати досліду у якому був негативний результат. Це наштовхнуло учнів на подальшу роботу по дослідженню явища відбивання світла у різних середовищах.--Семенюк Неоніла (обсуждение) 14:19, 16 декабря 2014 (EET)

Ідеї для покращення

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Форма оцінювання учнівських робіт представлена у вигляді узагальнюючої таблиці. Критерії за якими оцінюються роботи, розроблені грамотно, конкретно, спрямовані на об'єктивне оцінювання проекта. В оцінюванні враховується оцінка не тільки учителя, а й самих учнів. --Семенюк Неоніла (обсуждение) 14:26, 16 декабря 2014 (EET)

Ідеї для покращення

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Актуальним питанням кожного проекту з фізики - це техніка безпека під час виконання практичних завдань. Саме в документі фасілітатора предсталена інструкція з техніки безпеки під час проведення експерименту.--Семенюк Неоніла (обсуждение) 14:28, 16 декабря 2014 (EET)

Ідеї для покращення

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Використання дозвільних документів говорить про те, що учні та батьки знають закон "Про авторське право". Дозвіл на відкриття поштової скриньки надається батьками. Саме цей документ говорить про те, що батьки повинні знати, чим займається їх дитина в Інтернеті. У плані проекті чітко, конкретно, методично грамотно сформульовані цілі, розписана діяльність як вчителя так і учнів. У плані впровадження проекту вказані терміни виконання частин проекту та відповідальні.--Семенюк Неоніла (обсуждение) 14:36, 16 декабря 2014 (EET)

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

План вивчення теми чітко показує, як вся діяльність учнів спрямована на досягнення вимог державних освітніх стандартів, навчальної програми та запланованим навчальним цілям. Вчитель пропонує учням завдання для формування навичок 21 століття та створює умови, надає чіткі інструкції для розвитку цих навичок. Форми і методи навчання підібрані таким чином, що учні вважають сбе головними відповідальними особами проекту. А вчитель нібито - спостерігач та порадник під час виконання проекту. В процесі вивчення теми передбачено багато можливостей для демонстрації учнями результатів своєї навчальної діяльності. Вони самостійно створюють експеримент, аналізують результати. Презентування, відповідно до запланованих завдань та діяльності. Методика навчання передбачає врахування різноманітних навчальних потреб учнів. Учні використовують ІКТ для кращого розуміння та усвідомлення важливих положень теми та розвитку навичок, передбачених навчальною програмою. У проекті учні використовують ІКТ відповідні їх віку та навчальних потребам,при цьому враховують різні можливості учнів. План оцінювання, методи та інструменти оцінювання відповідають всім державним освітнім стандартам, програмам та вимірюють рівень досягнення запланованих навчальних цілей, надаючи великого значення вивченню змісту та діагностують деякі навички. План передбачає використання учнями інструкцій, які дозволяють їм впровадити заплановане. План впровадження містить деталі щодо успішного впровадження. Компоненти Портфоліо завершені і при незначному доопрацювання будуть готові для використання в навчальному процесі.--Семенюк Неоніла (обсуждение) 19:43, 18 декабря 2014 (EET)

Ідеї для покращення

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ

Тема проекту цікава. Досліди представлені учнями можна використовувати, як приклади для тем " Повне відбивання світла у різних середовищах"--Семенюк Неоніла (обсуждение) 19:45, 18 декабря 2014 (EET)


В описании проекта очень сжато отражены вопросы всей темы урока. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 00:30, 21 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Вопросы поставлены уместно,но можно было добавить. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 00:44, 21 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко


Все шаблоны заполнены в соответствии с требованиями проекта, но несколько суховато. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 00:47, 21 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Обучающие цели можно было выразить более глубоко. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 00:50, 21 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко


Буклет сделан хорошо,но не отражает рефлекию.--Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 00:58, 21 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Презентация могла бы быть лучше. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 01:02, 21 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко


Ученическая презентация сделана хорошо, только некоторые надписи выходят за кадр. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 01:04, 21 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Подборка заданий для одаренных детей не имеет заглавие.--Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 01:07, 21 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Документ фасилитации можно было размножить картинками. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 01:10, 21 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко


Можно было использовать разрешение на открытие электронной почты ученика, чтобы корректировать выполнение работы. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 01:33, 21 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко