Педагогічна майстерня Запорізького краю (Ліщук К.В.)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Ліщук Катерина Володимирівна













Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Бердянський державний педагогічний університет, у 2004 році, вчитель української мови і літератури та англійської мови

Педагогічний стаж

6 років

Місце роботи

Приморський регіональний українсько-болгарський багатопрофільний ліцей

Посада

Вчитель англійської мови

Кваліфікаційна категорія

Вчитель ІІ категорії

Звання

Класи,в яких викладаєте

7-11 класи

Посилання на власний інтернет-ресурс

[Блог ]

Педагогічне кредо

“Віддай людині крихітку себе,за це душа наповнюється світлом” (Л. Костенко)

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

У сучасній методичній літературі зустрічається термін «технологія» (англ. technology) у поєднанні з навчанням – технологія навчання. Одним із шляхів модернізації системи освіти України є упровадження інноваційних педагогічних технологій і методів у навчальний процес. Інновації – це нові види технологій, нові форми організації діяльності та управління , які охоплюють різні сфери життєдіяльності людства.

«Нове треба створювати в поті чола, а старе саме продовжує існувати і твердо тримається на милицях звички», - О. Герцен.

Отже, навчаючи дітей, розподіляю матеріал за наступними технологічними операціями: · Ознайомлення та контроль розуміння; · Тренування та контроль; · Застосування сформованих навичок у мовлені та їх контроль.

У своїй роботі користуюсь такими прийомами роботи як: показ, роз’яснення, переклад, виконання вправ за допомогою і без допомоги друкованих текстів, виконання завдань на перевірку навичок аудіювання, монологічного та діалогічного мовлення, читання вголос і мовчки. Все це здійснюю за допомогою наочних, аудіо- та відеозасобів.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Учитель для школи - це те саме, що сонце для всесвіту. Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині. Остання заіржавіє в мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя й рух.

Я можу сказати, що викладач - це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства - душі, розуму, думок, почуттів дітей, підлітків та юнацтва. Переді мною, з одного боку, моральні цінності, створені протягом століть, з іншого - багатство народу, його майбутнє, його надія - молоде покоління. Викладач творить найбільше багатство суспільства - людину. У цьому творенні найголовнішим є вміння знайти в моральних цінностях усього людства те, що треба вкласти в юні душі. Визначивши, що треба вкласти в юні душі, викладач має замислюватися над тим, як настроїти своїх вихованців на сприйняття моральних цінностей.

У своїх педагогічних поглядах я дотримуюся вічного та незламного постулату Ш.О. Амонашвілі: ”Я хочу поглянути також на свою педагогіку через завтрашній день, обновити її і таким чином обновити самого себе, входити у свій клас не з минулого, а з майбутнього. Я часто роздумую про педагога саме як про людину з майбутнього. Мені здається, що справжній сучасний педагог - це не той, хто підштовхує своїх вихованців до того, до чого сам уже не має надії бути причетним, а той, хто ”прибув” з майбутнього, щоб надихнути й повести за собою в це майбутнє, навчити їх утверджувати ідеали майбутнього”.

Педагог як особистість повинен спрямовувати учнів на вірний шлях, повинен допомагати їм не заблукати на тернистому шляху життя. Саме такою людиною й мусить бути педагог. Викладач мусить учити дитину не тільки загальнодоступним речам, але й повинен учити розуміти самого себе, свою душу та своє світосприйняття.

Посилання на відеозапис майстер-класу

Майстерклас

Посилання на відеозапис відкритого уроку

Відеоурок