Педагогічна майстерня Запорізького краю (Українська Г.В.)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Українська Ганна В'ячеславівна

У4м.jpg

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

БДПУ, 2004, учитель початкових класів і англійської мови, БДПУ, 2005, магістр педагогіки

Педагогічний стаж

8 років

Місце роботи

Бердянський муніципальний ліцей Бердянської міської ради запорізької області

Посада

учитель англійської мови, заступник директора з НВР

Кваліфікаційна категорія

перша

Класи,в яких викладаєте

8,9

Посилання на власний інтернет-ресурс

http://ukrainskaya.wix.com/english

Педагогічне кредо

"Не дозволяйте нікому підрізати срібні крила ваших золотих мрій" Шрі Чінмой

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

Система формування мислення високого рівня на уроках англійської мови сприяє розвитку творчих здібностей учнів, гармонійно поєднує високий інтелектуальний та духовно цілісний розвиток особистості. Практична значущість представленого досвіду полягає в простоті його застосування на уроках англійської мови для всіх учителів та класів, незалежно від рівня володіння мовою. Упровадження досвіду дозволяє вирішувати проблеми методики та психолого-педагогічного пошуку без витрати додаткової енергії та ресурсів учителів Новизна досвіду полягає в системності підбору форм та методів навчання, які забезпечують формування мислення високого рівня у ліцеїстів.

Вправи, які використовуються на різних рівнях розвитку процесів мислення за пірамідою цілей

Запам’ятовування

«Прочитай риски або решето»

На дошці написане прислів’я, вірш або цитата. Після декількох колективних повторень, вчитель стирає одне слово, креслить замість нього рисочку і пропонує одному з учнів прочитати текст ще раз, далі стирається ще одне слово й інший учень читає те ж саме. Так до тих пір, доки на дошці не залишаються лише рисочки замість слів. Багатократне повторення, підкріплене бажанням запам’ятати, дає результат. Учні здатні записати вивчене до зошита самостійно. Після того, як учні вивчили необхідне, перевіряється, як вони це зрозуміли. Пропонується сказати теж саме інщими словами, або навести приклади такої ж граматичної структури. Наступним рівнем є використання вивченого. пропонується скласти діалог, розповідь або висловлювання з цим виразом.

Розуміння

«Alias»

Є набір карточок зі словами. Мета: пояснити якомога більше слів зі списку за певний час, не називаючи їх та не показуючи конкретні об’єкти. Гра користується популярністю серед дітей, у яких аудіювальні навички розвинені на високому рівні. Кожна пара гравців має лише 1 хвилину, потім хід переходить далі.

«Scategories»

За певний час треба згадати якомога більше слів на обрану букву з 10 категорій(напої, тварини, транспорт, щось важке, що є в гаражі, може літати, чого боїшся тощо)

Використання

Плітки

На дошці зображені окремі факти про вчителя, відому людину або невідомі факти про когось з учнів. Задача дітей здогадатися, що саме мається на увазі під цифрою, словом або малюнком і скласти речення. Цей прийом можна зробити груповою, парною або індивідуальною формою роботи. Для успішності цього методу необхідно створити умови для вільного вираження своїх думок.

Аналіз

«Чотири капелюхи»

Клас ділиться на чотири групи: чорні капелюхи бачать все з точки зору можливих проблем: білі аналізують фактичні дані, статистику; червоні – сприймають інформацію емоційно, не оцінюючи її і жовті помічають позитивні аспекти і переваги. Працюючи в групі учні, дотримуються кольору капелюха. Потім клас знову ділиться, але таким чином, що в кожній групі є представники всіх попередніх і діляться своїми думками.

Оцінювання

«Подумай, об’єднай та поділись»

Учні думають над проблемою індивідуально, потім в парах об’єднують ідеї, потім в маленьких групах приймають рішення, потім виступають перед класом з довершеним, повним рішенням або висновком. Також цю вправу можна застосовувати і на етапі запам’ятовування та застосування матеріалу.

Створення/ синтезу

«Fizz, boing, bounce»

Учні передають невидимий м’яч і говорять слово fizz доки хтось з кравців не вимовить boing, це означає зміну напрямку. Вигук bounce означає, що м’яч переходить через гравця. Темп гри стає швидше. Той, хто не вчасно скаже потрібне слово або не зробить не ту дію, що потрібно, повинен від 30 секунд до 1 хвилини говорити на запропоновану учнями тему.


Окремий напрямок упровадження методів розвитку мислення вищого порядку в практику сучасної школи – робота із засобами масс-медіа, такими як блоги, влоги та інформаційні сайти. Більшість учнів підписані на новини того, чи іншого англомовного блогера та регулярно діляться новинами з його життя на початку уроку. Це стає не лише засобом розвитку мовлення, а й формує полікультурну особистість, знайомить з реаліями життя інших країн. Декілька учнів успішно роблять спроби вести свій власний блог, чергуючи англомовні та російськомовні пости.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Верите ли вы в судьбу? В предназначение, к которому вас готовили, возможно, даже в прошлой жизни? Когда я стою перед детьми в классе, когда они подходят ко мне после уроков, потому что хотят поделиться радостной или грустной новостью, когда они через годы пишут мне сообщения, что скучают и благодарят за то, что заставляла их так много переводить, я понимаю, что мой путь в профессию предопределен судьбой. Я верю в это, потому что я готовилась к миссии учителя с самого детства. Благодаря настойчивой рекомендации моего старшего брата, я училась в специализированном классе с углубленным изучением английского языка в БСШ № 16 г. Бердянска и полюбила английский. Благодаря Каминской Ине Васильевне, я провела на репетициях и концертах театрального кружка больше времени, чем дома, и обрела уверенность. Благодаря поддержке друзей, я пробежала четыре марафона и научилась быть терпеливой. Все качества, которые, на мой взгляд, должны быть у хорошего учителя, судьба упорно воспитывала во мне. Я не могу жить без новых идей. Я в постоянном поиске. Провести ночь, просматривая видео мастер-классов учителей-новаторов и профессионалов или составлять интересное задание для моих учеников – это для меня счастье. Каждый урок – это маленькая жизнь для меня. Я люблю и хочу делать эту жизнь счастливой и плодотворной для всех, кто рядом со мной. Я люблю свою семью. В моем случае – это лицей, который поддерживает меня во всех моих начинаниях и дает мне возможность расти и совершенствоваться. Люблю моих коллег, которые готовы стать горой друг за друга, потому что мы знаем цену гармоничным отношениям. Я чувствую, что дети видят во мне пример для подражания, и этим вдохновляют на творчество во всех сферах моей деятельности. Ученики для меня не материал, и не участники учебно-воспитательного процесса, они – мое и наше будущее… Я верю в судьбу, но в то же время, прислушиваюсь к своему сердцу. И детей учу не следовать за толпой, а выбирать и искать свое. Я не обрезаю «серебряные крылья золотых мечтаний моих учеников», я хочу видеть их в полете, получающими радость от жизни и общения с искренними людьми.

У5м.jpg

Посилання на відеозапис майстер-класу

https://youtu.be/HxK_NU2BEhY

Посилання на відеозапис відкритого уроку

https://youtu.be/gwEdpSiBmm0