Педагогічна майстерня вчителя музичного мистецтва Клим Юлії Вікторівни

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Клим Юлія Вікторівна

Клим Юлії Вікторівни.jpg

Місце роботи

Запорізька гімназія №45 Запорізької міської ради Запорізької області

Посада

Вчитель музичного мистецтва, української мови та літератури, керівник театральної студії "Світанок".

Освіта

Мелітопольський державний педагогічний університет, 2003р., Гуманітарний університет "Запорізький інститут державного та муніципального управління", 2007р.

Самоосвіта

Підвищення кваліфікації вчителів музичного мистецтва зі спецкурсом Інтел (червень 2016),учасник інтерактивної школи творчого вчителя (2016), учасник оновленого очного курсу за програмою Інтел "Навчання для майбутнього" (2016), лауреат районного вокального конкурсу "Запали свою зірку" (2016)

Педагогічний стаж

16 років

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст першої категорії

Викладаю в 5, 6, 7 класах

Звання

Педагогічне кредо

"Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими" О.Уайльд

Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Технології особистісно-орієнтованого навчання, інтерактивного навчання, коопертивного навчання. Методи:комунікативний, пізнавальний, перетворюючий, системний. Форми роботи: індивідуальна, групова,фронтальна.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Есе у формі «сократівського діалогу»

- У мене до тебе є дивне запитання, але все ж таки спробуй на нього дати відповідь…

- Ну, спробую…

- Ти - учитель?

- Справді, дивне запитання. Ми з тобою багато років працюємо в школі. Ти що про це забув?

- Не забув. А ти впевнений, що ти насправді - учитель?

- Ти дивний сьогодні…

- Вчора я замислився над цим питанням. Я дуже люблю приходити зранку, оформлювати дошку, гортати сторінки підручника. Я багато читаю перед тим, як пояснити нову тему. Зошити, охайно складені у купки, усі чистенькі та такі охайні, завжди вчасно перевірені. Журнали ретельно заповнені. Я дуже відповідальний учитель. Але…

- Яке але! На кожній нараді тебе ставлять за приклад. У твоєму журналі відсутні зауваження адміністрації. Саме твою наукову роботу відправили на педагогічну виставку, за що позачергово підвищили кваліфікацію.

- Я відтягую початок уроку. Вже на другому відчуваю себе втомленим. Ненавиджу, коли вони ставлять забагато запитань, або прагнуть спілкування на перерві, а потім телефонують, пишуть повідомлення. До речі, останнім часом вони не просять поради. Може нарешті збагнули, що витрачають мій особистий час.

- А мені подобається, коли вони усміхаються. Зовсім не соромно не знати відповіді на запитання, бо ми її знайдемо разом. Люблю відпочивати з ними навіть у вихідні, пити каву на перерві та слухати дитячі розповіді. Зажди намагаюся бути присутнім на концертах, куди вони мене запрошують, пишаюся ними, пишу про них. А ще на день народження ставлю дванадцяту просто так, бо радий, що вони у мене є. І люблю, коли вони мене обнімають. Я - щаслива людина!

- Ти – справжній учитель.

Посилання на власний інтернет-ресурс

Учительський блог "Навчаймося разом"

Посилання на відкритий урок "Аранжування в музиці" в 7-В кл.та самоаналіз

[1]