Педагогічна майстерня вчителя початкових класів Гнатишиної Світлани Олександрівни

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

ПІП фото

Гнатишина Світлана Олександрівна

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Я закінчила Бердянський держаний педагогічний університет в 2003 році за спеціальністю "Початкове навчання" і здобула кваліфікацію вчитель початкових класів.

Педагогічний стаж

24 роки

Місце роботи

Розівська загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів Розівської районної ради Запорізької області

Посада

Вчитель початкових класів

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст вищої категорії

Звання

Класи,в яких викладаєте

класовод 4 - А класу

Посилання на власний інтернет-ресурс

http://svetlana-gnatishina.blogspot.ru/ сторінка "Учитель року"

Самоосвіта

2014р –обласний семінар «Літературне читання. В.О.Науменко» М.Пологи, 2016р – майстер- класс «Один учень –один комп’ютер» Балабинська ЗОШ , 2016р – вебінар – «Природознавство 1-4: зміни вже сьогодні». Курси підвищення кваліфікації – 2014р. 2016р- вебінар «Робота з філологічно обдарованими дітьми» видавнича группа «Основа»

Нагороди

Грамота Запорізької облдержадміністрації 2011р Диплом за конкурс «45 чарівних слів» методичного журналу «Початкова школа» 2016р, диплом за конкурс- олайн «Колосок -учитель» 2016р міністерствоОсвіти й науки України ЛМПО «Львівський інститут освіти»

Педагогічне кредо

Навчання повинно бути частиною багатого духовного життя, яка б сприяла розвитку дитини, збагачення його розуму. В.О. Сухомлинський

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

Життя доводить, що в складних умовах, що постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нового (нових ідей, задумів, нових підходів та рішень). Пріоритетним завданням навчально-виховного процесу в сучасній школі, на мою думку, всебічний розвиток школярів, зокрема творчих здібностей особистості. Завдання педагога - управляти процесами творчого пошуку, йдучи від простого до складного: створювати ситуації, що сприяють творчій активності та спрямованості школяра, розвивати його уяву, асоціативне мислення, здатність розуміти закономірності, прагнення постійно вдосконалюватися, розв'язувати дедалі складніші творчі завдання. У своїй педагогічній практиці апробовую спосіб інтеграції окремих елементів таких сучасних технологій навчання : проектне навчання, інтерактивна технологія, особистісно зорієнтоване навчання. Тому намагаюсь у своїй роботі застосовувати оптимальні інтерактивні технології, які б проектували креативні якості особистості учня: фантазію, натхнення, ініціативу, нестандартність, непересічність, наявність власної точки зору. Саме здатність осмислювати виучуване, виділяти основне сприяє виробленню вмінь свідомо застосовувати знання на практиці. На уроках застосовую такі стратегії, як: "Мікрофон","Незакінчені речення", "Мозковий штурм", «Дерево рішень" та ін. Серед багатьох методів роботи у технології ОЗН, які стимулюють інтерес учнів до нових знань, сприяють розвитку дитини через розв’язання проблем і застосування їх у конкретній діяльності, застосовую метод проектів. До того ж, часто використовую власні мультимедійні презентації. Отже, у процесі своєї роботи я переконалася, що лише вдала інтеграція сучасних педагогічних технологій інтерактивного, особистісно-орієнтованого, проектного навчання на основі постійного розвитку критичного мислення учнів дасть змогу розвивати творчі здібності, а значить, і формувати творчу особистість учня.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Сучасне життя змінюється дуже швидко. Напевно, одна з професій, фахівці якої мають змінюватись одночасно з нею, це професія вчителя. Адже кожне покоління має справу з новими досягненнями, проблемами та турботами. І першими, хто вказує стежку в іноді незрозумілому, а підчас і ворожому для школяра світі, є звичайні вчителі Адже кожне покоління має справу з новими досягненнями, проблемами та турботами. І першими, хто вказує стежку в іноді незрозумілому, а підчас і ворожому для школяра світі, є звичайні вчителі. Чи пам'ятаєте ви свою першу вчительку? Багато хто, почувши це запитання, одразу пригадає її ім'я та по-батькові. Дехто, посміхнувшись, пригадає перший дзвінок, а дехто - жах і розпач. А для мене як вперше і назавджи залишилася моя мрія пов’язана з моєю першою вчителькою Шмаровоз Наталією Іванівною. Вона була і є взірець праці вчителя, лікаря дитячих сердець і духовний наставник. І мабуть тому я обрала професію вчителя. На шляху становлення педагога як особистості я завдячую викладачам Запорізького педагогічного училища №1, які допомогли з простої сільської дівчини відшліфувати вчителя. Я завдячую своєму класному керівникові Петрик Ользі Володимирівні, яка навчила мати віру в себе та власні сили. А ще завдячую долі, що так склалася, і своїм батькам. Тому тепер я впевнено можу сказати, що я особистість: творча, різнопланова, цікава. Мої вихованці це маленькі школярики та школярочки, яких частіше я називаю «моїми зайчиками» чи «маленькими горобчиками». Намагаюся відкрити в них найпотаємніші струни їхніх душ. А вони разом зі мною навчаються думати, розмірковувати, мислити, доводити свої думки і просто жити в цілому світі під назвою ШКОЛА. Моє життя це постійна круговерть, пошук нового, нетрадиційного, творчого, неординарного підходу до навчання, участь в конкурсах, публікації в журналах, виховні заходи, презентації, проекти, а ще моя маленька донечка Марія, яка «дарована мені долею». Я намагаюся створити життя цікавим як шкільне так і особисте. Час плине швидко і хочеться встигнути багато, спробувати нового та цікаво в системі навчання. Хоча мої учні – учні сільської школи, але разом зі своєю вчителькою також хочуть стати особистістю і в цьому на допомогу стає вчитель. Вони беруть участь в різних конкурсах, складають вірші так як навчила Світлана Олександрівна, бо сама у вільний час і для роботи люблю творити дива з поетичним словом, вміють малювати так як це роблю я. Вони моє натхнення, мій поклик, моя творчість, яка не дозволяє зволікати ні на хвилину. Разом з ними я і є особистість. Ш.А. Амонашвілі вважає, що вчитель повинен бути освіченою, гуманною, творчою людиною, патріотом та інтернаціоналістом; але насамперед учитель повинен бути особистістю, мати авторитет, постійно працювати над собою, упроваджувати нові ідеї, бо "професія учителя не терпить шаблону". Бо викладання - це мистецтво, а не ремесло - у цьому самий корінь учительскої справи... А що стосується особистості вчителя, я переконана, сутність справжнього Сучасного вчителя криється в самому слові «УЧИТЕЛЬ»: У - унікальний, успішний, розумний, універсальний, вміє професійно подавати матеріал. Ч - чесний, чуйний, людяний, з почуттям гумору. И– інтелігентний, індивідуальність. Т - тактовний, толерантний, терплячий. Е – енергійний, природний, однодумець. Л - люблячий дітей, люблячий свою роботу. Ь - і дуже м'який як м'який знак і саме слово!... І ця істина буде непідвладною часу.

Посилання на відеозапис майстер-класу

Посилання на відеозапис відкритого уроку

 https://youtu.be/jOt1XmyPL9A

Посилання на самоаналіз уроку

https://drive.google.com/file/d/0BzhseB0LLov5Ym1yZ09hVURYRmM/view?usp=sharing