Педагогічна майстерня вчителя початкових класів Ланцової Світлани Вікторівни

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

ПІП фото

Ланцова Світлана Вікторівна

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Бердянський педагогічний інститут 1990 рік вчитель початкових класів

Педагогічний стаж

26 років

Місце роботи

Пологівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Пологівської районної ради Запорізької області

Посада

Вчитель початкових класів

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст І категорії

Звання

Класи,в яких викладаєте

2-А клас

Посилання на власний інтернет-ресурс

Педагогічне кредо

Відкрити в кожній дитині душу, дати їй змогу пробудитися і розквітнути.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

Початок вашого есе видалено у звязку із порушенням авторського права. Заборонено копіювати інформацію з інших джерел, авторів тощо та представляти його під власним прізвищем. --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 13:09, 15 декабря 2016 (EET)


Використовую інтерактивні технології навчання.Залежно від мети уроку та форм організації навчальної діяльності учнів: -кооперативне навчання (робота в парах, трійках, карусель, робота в малих групах, акваріум тощо); - колективно-групове навчання (мікрофон, незакінчені речення, мозковий штурм, «навчаючи — вчуся», «ажурна пилка» та ін.); - ситуативне моделювання (імітаційні ігри, рольова гра, драматизація та ін.); опрацювання дискусійних питань (метод ПРЕС, «займи позицію», «дискусія» тощо). Принцип навчання, як взаємодія — діалог. Інтерактивні методи навчання: - інформаційні («Моє ім'я», «Весела Віра», «Перше знайомство», «Хвилина мого життя», «Паперові літаки», «Мені подобається...», «Іменні жетони»); - пізнавальні («Від А до Я»); - мотиваційні («Мої очікування», «Лист до самого себе», «Самооцінка», «Інтерв'ю»); - регулятивні («Виробимо правила»). Створюю ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, даю можливість кожному учневі відчути радість досягнення, усвідомлення своїх здібностей, віру у власні сили; допомагаю дитині зрости в умовах успіху, даю відчути радість від здолання труднощів, допомагаю зрозуміти, що задарма в житті нічого не дається, скрізь треба докласти зусиль. І тоді успіх супроводжується відчуттям радості та задоволення від діяльності.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Видалено за зверненням іншого учасника за порушення авторства. --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 19:34, 15 декабря 2016 (EET)

Посилання на відеозапис майстер-класу

Посилання на відеозапис відкритого уроку