Педагогічна майстерня вчителя початкових класів Шило Світлани Павлівни

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Image.jpg3.jpg Шило Світлана Павлівна

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Бердянський державний педагогічний університет ім. П.Осипенко, 2006р., вчитель початкових класів та іноземної мови початкового навчання, організатор початкового навчання

Педагогічний стаж

11 років

Місце роботи

Приазовська спеціалізована різнопрофільна школа І-ІІІ ступенів №1 "Азимут"

Посада

вчитель початкових класів

Звання

Посилання на власний інтернет-ресурс

http://shylosvetlana.blogspot.com/

Педагогічне кредо

Хочу прорости квіткою в душах дітей, посіявши там розумне, добре. вічне...

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

Інноваційні технології швидко увійшли в усі галузі нашого життя. В зв'язку з цим виникає нагальна потреба використання комп'ютерної техніки під час навчання учнів початкових класів. Вивчення окремих дисциплін чи окремих тем з використанням інноваційних технологій, комп'ютерної техніки та найсвіжішої інформації, взятої з мережі Internet, - один із способів оптимізації та урізноманітнення навчально-виховального процесу. Саме використання персонального комп'ютера в навчальному процесі і є новою технологією в навчанні, нововведенням в учбовому процесі. Використання інноваційних технологій в процесі навчання оптимізує процес викладання різних предметів. Особливо це видно під час проведення уроків з застосуванням комп'ютера. Це нова форма роботи, яка викликає зацікавленість і учнів, і вчителя. Використання інноваційних технологій у процесі вивчення різних предметів у школі дає змогу покращити зміст навчання, вдосконалити методи і форми навчання, активізувати та індивідуалізувати його. На своїх уроках використовую інтерактивні методи: «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Займи позицію», «Навчаючи — вчуся», «Робота в парах», «Ток – шоу», «Розігрування ситуації в ролях», «Ажурна пилка», «Коло ідей», «Акваріум», «Прес». У своїй роботі перевагу віддаю технологіям ситуативного моделювання (побудова навчального процесу за допомогою залучення учнів до гри), кооперативного навчання (робота в парах, групах) та проектній технології. Впроваджую методи критичного мислення - це передумова активної пізнавальної діяльності учнів: нестандартна, цікава, творча робота, яка пробуджує інтерес до знань і сприяє емоційному, духовному та інтелектуальному розвитку учнів. Методи розвитку критичного мислення, які застосовую на уроках: "Складання сенканів", "Знаємо-хочемо дізнатися -дізналися" , "Кубування", "Щоденні 5", "Читання тексту з позначками", "Атака на вчителя", "Атака на учнів на вчителя", "Атака на учнів".

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Кожного дня з гарним настроєм відкриваю двері в школу, адже тут чекають на мене надійні друзі, веселі, розумні і добрі хлопці та дівчата, мої учні. Вчитель.... Як багато в цьому слові гордості, поваги й розуміння. З першого дня перебування дитини в школі, він стає учням другом, мамою, наставником, прикладом у навчанні. Особливу роль у виборі моєї професії зіграла перша вчителька - Радченко Галина Іванівна. Минуло уже багато років з мого першого знайомства зі школою, але до цього часу пам'ятаю своє Перше вересня. Я дуже хвилювалася... Мої переживання миттю зникли, коли побачила на порозі школи Галину Іванівну. Вона відкрила всім учням новий шкільний світ, допомагала крок за кроком пізнавати його. Школа стала нам, дітям, другою домівкою. Завдяки турботі й піклуванню Галини Іванівни, ми із задоволенням перебували в стінах навчального закладу. З самого дитинства уявляла себе вчителькою. Так добре мені було, коли розсаджувала ляльок і щось їм розказувала, а потім ставила в "журнал" оцінки. Здавалося, що це так просто! Тому, відправившись у довгу дорогу життя, я вибрала собі професію вчителя початкових класів. Студентські роки пролетіли дуже швидко. Були і перші розчарування... Перші сльози радості від уроків! Перше захоплення від того, що зустрічають милі довірливі створіння-діточки, які чекають чогось цікавого і нового. Вважаю, що недарма вибрала професію вчителя. Навіть дня не можу обходитися без своїх пустунів. Моя робота - це сенс життя. Щасливий той учитель, який віднайшов шлях до серця дитини! Щасливий той учень, якому відкрите серце вчителя. Для мене не існує нездібних дітей! Вірую, що в кожному моєму учневі є надзвичайні природні дані, просто вони самі не знають своїх можливостей. У людини не буває недостатків, а бувають лише особливості. На дитячій долоньці знаходиться моє вчительське щастя. В ньому все усуміш: і дитяча вередливість, і дитяча посмішка. Труднощі, невдачі, розчарування враз зникають, коли бачу оченята своїх учнів. Пронизливо і допитливо дивляться вони, просять допомоги. Посміхаються! Діти очікують багато чого від мене як від людини, так і від педагога, тому їм раджу не боятись, ризикувати, змінюватись, творити, не зупинятися на досягнутому. І я не втомлююсь дарувати їм щастя пізнання світу і спілкування з ним, бо я - вчитель!

Посилання на відеозапис майстер-класу

Посилання на відеозапис відкритого уроку