Педагогічна майстерня вчителя початкових класів Щербини Ірини Володимирівни

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Щерина Ірина Володимирівна

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Бердянський Державний Педагогічний Інститут ім. П.Д. Осипенко, 1994рік. Методика та педагогіка початкового навчання

Педагогічний стаж

22роки

Місце роботи

Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9 Бердянської міської ради Запорізької області

Посада

Вчитель початкових класів

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст І категорії

Звання

Класи,в яких викладаєте

4 клас

Посилання на власний інтернет-ресурс

http://yagodkairina.blogspot.com

Педагогічне кредо

Чим люди освіченіші, тим вони вільніші

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

(обсяг до однієї сторінки)

Моя мета — створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному вихованцеві відчути радість досягнення, усвідомлення своїх здібностей, віру у власні сили; допомогти дитині зрости в умовах успіху, дати відчути радість від здолання труднощів, допомогти зрозуміти, що задарма в житті нічого не дається, скрізь треба докласти зусиль. І тоді успіх супроводжується відчуттям радості та задоволення від діяльності, виникає почуття компетентності. Саме тому, я працюю над темою «Впровадження технології розвитку критичного мислення в практику роботи з молодшими школярами» Мета роботи • повна відмова від авторитарної педагогіки; • перехід до педагогіки партнерства, пам’ятаючи слова Р. Емерсона, що “секрет успішного виховання – у повазі до вихованця”; • оволодіння знаннями щодо загальноприйнятих людських цінностей, визначення міри їх впливу на сучасного учня; • необхідне корегування поведінки учня та його ставлення до оточуючого світу; • - відновлення забутих та втрачених ціннісних орієнтирів серед учнівської молоді; • формування етичного, толерантного ставлення до чужої думки.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе обсягом до однієї сторінки)

Рідко використовую займенник «Я» і в мовленні, і в думках, але… Я – суто раціональна людина, та неправильно думати, що я консерватор, навпаки, умію шукати найбільш оптимальну альтернативу й швидко перелаштовуюся, якщо виникає критична ситуація. Я – жінка й мати. І цим все сказано Я – педагог, який має чималу практику. Обов’язковий атрибут моєї професійної діяльності – використання в роботі комп’ютерних технологій. Я за гуманізацію освіти, за те, щоб не забувалися загальнолюдські цінності. Вважаю необхідним умінням учителя початкових класів звертатися не лише до розуму, а й до серця кожного учня. Прагну до створення в класі ділової атмосфери співпраці, у якій кожний учасник може розкритися якнайкраще; взаємозбагачення, успіх кожного – ось головний принцип такої роботи. Моя задача – не лише давати знання, озброїти учнів певними навичками, а ще й створити для кожного сприятливі умови, щоб стимулювати саморозвиток кожної особистості. Моє педагогічне кредо: «Сіючи розумне, не забувайте про добре і вічне»

Посилання на відеозапис майстер-класу

Посилання на відеозапис відкритого уроку