Педагогічна майстерня вчителя інформатики Шалатової Альони Вікторівни

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Shalatova Aliona 20 10 2016.jpg

Шалатова Альона Вікторівна

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

№ п/п Название ВУЗа специальность год окончания квалификация
1. Запорізький національний університет Математика 2008 Математика
2. Запорізький національний університет Педагогіка вищої школи 2009 Викладач університетів та вищих навчальних закладів


Педагогічний стаж

8 років

Місце роботи

Максимівський навчально-виховний комплекс Вільнянської районної ради Запорізької області

Посада

Вчитель інформатики та математики

Кваліфікаційна категорія

спеціаліст І категорії

Звання

Класи,в яких викладаєте

Інформатика 3-11 класи

Посилання на власний інтернет-ресурс

http://inf-mat-klas.blogspot.com/

Педагогічне кредо

"Скільки б ти не жив, усе життя треба навчатися." Сенека

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

Технології: мультимедійні (інформаційні технології контролю знань, окремі типи файлів (зображення, відео-, аудіо-, анімації), електронні енциклопедії), мережеві (електронна пошта, пошук інформації, інтернет спілкування), індивідуального навчання (міні-проекти), ігрові (розгадай кросворд, ребус, «так-ні», знайди слово). Методи та форми: вербальні (словесні) (розповідь, пояснення, бесіда, робота учнів з книжкою (підручником, довідковою, науково-популярною і навчальною літературою) та комп'ютерними програмами чи глобальною мережею Інтернет); наочні (демонстраційний експеримент), (схеми, таблиці, малюнки); практичні (виконання практичних робіт, робота з роздатковим матеріалом, розв'язування задач та ін.)

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Я вважаю себе щасливою людиною, тому що професію обрала за покликанням. Своїм головним завданням вбачаю - формувати і розвивати у дітей предметну ІКТ-компетентність та ключові компетентності для реалізації творчого потенціалу учнів, що забезпечить їх готовність до активної життєдіяльності та спроможності стати повноцінними членами інформаційного суспільства, при цьому перетворити урок на процес спілкування, даруючи посмішку. Намагаюся, щоб у процесі навчання учні отримували не тільки багаж знань, а й людські якості: доброзичливість, відповідальність, почуття гумору. Використовую систему творчих завдань, що спонукає школярів до активної діяльності на всіх етапах уроку. Намагаюсь прищеплювати учням уміння працювати в команді. Для мене важливо бути педагогом не лише в навчальному закладі, а й за його межами, власним прикладом допомагати формувати особистість учня. Для мене ідеал педагога - це педагог-гуманіст, особистість, яка не лише споживає культурні цінності, а формує їх у суспільстві, тому вважаю, що доречним є і посмішка, і гумор на уроці, що робить його захоплюючим та радісним. Професія накладає відбиток на стиль мого життя. Я намагаюсь «проживати» з школярами кожен урок, що дає мені можливість зрозуміти, вивчити їх потреби. Ретельно підхожу до вибору засобів навчальної діяльності учнів, використовую сучасні технології навчання. На своїх уроках намагаюся сприяти формуванню в учнів умінь створювати і опрацьовувати інформаційні моделі об’єктів в різних програмних середовищах, здійснювати пошук необхідних інформаційних матеріалів (відомостей) з використанням пошукових систем, зокрема в Інтернеті, використовувати засоби ІКТ для обміну повідомленнями та організації співпраці при розв’язуванні навчальних, в тому числі які виникають при навчанні інших предметів, дослідницьких і практичних життєвих завдань. Як будь-який вчитель все роблю для того, щоб мої учні легко орієнтувалися в сучасному інформаційному суспільстві, були всебічно розвинені в ІКТ.

Посилання на відеозапис майстер-класу

Посилання на відеозапис відкритого уроку