Педагогічна майстерня освітян Запорізького краю (Артюх І.В.)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Portret artukh 24.12.2015.jpg

Артюх Ірина Вікторівна

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Запорізький педагогічний інститут, 1983 р., учитель англійської та німецької мови

Педагогічний стаж

32 роки

Місце роботи

Комунальний заклад «Червоненський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Гуляйпільської районної ради

Посада

Учитель англійської мови, директор НВК

Кваліфікаційна категорія

Вища кваліфікаційна категорія

Звання

Учитель – методист

Класи,в яких викладаєте

2, 3, 4, 8

Посилання на власний інтернет-ресурс

Блог вчителя іноземної мови

Педагогічне кредо

«У серце увійде лише те, що йде від серця»

Жан Жак Руссо

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

Тема мого досвіду «Використання методик креативності у колективній інтелектуальній діяльності учнів на уроках англійської мови».

Методики креативності (методики творчості) – це методи і технології, що сприяють творчому процесу генерації оригінальних ідей, знаходження нових підходів до вирішення вже відомих проблем і завдань. Креативні методи навчання орієнтовані на створення учнями власних освітніх продуктів, пізнання при цьому можливе, але воно відбувається саме під час та за рахунок творчої діяльності учня. Головним результатом такої креативної діяльності є отримання нового продукту.

В своїй роботі на уроках англійської мови я використовую метод «мозкового штурму», який відомий як метод комунікативної атаки; метод синектики, в основу якого покладено метод групового вирішення проблем за допомогою групового мислення. В цьому методі я застосовую чотири види аналогій: пряма, символічна, фантастична, особиста.

Використовую також популярний метод креативності – латеральне мислення («метод шести капелюхів»). Його мета - дати учням уявлення про можливості їх мислення, навчити керувати порядком своїх думок з метою забезпечення більш продуктивного мислення при вирішенні творчих завдань.

Останнім часом досить популярним став метод квестів. На моїх уроках квести можуть бути сюжетними, коли ігрові завдання підготовлені за певною темою, а можуть бути просто набором місій, котрі дітям необхідно виконати якомога швидше.

Кожна із розглянутих методик не є алгоритмом, використовуючи який, обов’язково буде знайдено вирішення проблеми. Натомість, вони дають напрямок ментальної діяльності учнів і збільшують вірогідність отримання хороших ідей.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Я – учитель! І я цим пишаюсь. Я люблю дітей! І це істина. Не знаю, що може бути прекрасніше за мою учительську долю. Усе життя не розлучатися з дитинством, з юністю! Хіба не щастя бачити, як на твоїх очах формується людина? Хіба не радісно відчувати, що в цьому є частка і твоєї праці, що твої зусилля не пропали марно? Так було, є і буде…

Життя стрімко летить вперед. Переді мною постають все нові і нові питання. І щоб дати на них відповіді, я повинна постійно поповнювати свої знання, удосконалювати майстерність. Головне для мене – не заспокоюватись, відчувати необхідність вчитися, і шукати, шукати, шукати... Тільки в такому пошуку я відчуваю справжню красу вчительської справи. Майстерність приходить обов’язково тоді, коли любиш свою професію.

Зміст моєї повсякденної праці – творчість. Своїм талантом збагатити душі інших! Людина своєю працею змінює природу, але праця вчителя тим цінна, прекрасна, що вона формує саму людину. Вчитель, образно кажучи, здійснює зв’язок поколінь, він є ланкою в ланцюгу, що передає естафету із сучасного у майбутнє. Я здійснюю цей зв'язок уже понад 30 років. Хочу відверто визнати, що весь цей час моя учительська доля була прихильною до мене.

Перемога у Міжнародній програмі "Українсько - американські премії за досягнення у викладанні англійської мови та країнознавства" дала можливість перебувати на стажуванні в США впродовж двох місяців влітку 2002 року. 2003 рік став для мене особливим і визначальним: участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року" була результативною - І місце. З 2003 року я очолюю навчальний заклад, в якому працюю вчителем англійської мови.

Поєднувати в собі вчителя і директора не просто. Намагаюся йти вперед, бачити перспективу розвитку очолюваного мною закладу, впроваджувати в практику як учителя, так і директора все цінне і перспективне, що створюється в освітньому просторі.

З 2011 року я є членом Всеукраїнської асоціації керівників закладів нового типу освіти України "ВГУ". Участь у науково - практичних конференціях, що їх організовує і проводить ВГУ, дає мені унікальну можливість знайомитися з досвідом колег не тільки на теренах України, а й за її межами - в країнах Європи. Київ, Хмельницький, Тернопіль, Чернівці, Черкаси, Суми - це далеко неповний перелік міст України, де мені пощастило побувати і поділитися своїм досвідом з колегами - директорами шкіл та вчителями англійської мови. Європейське освітнє коло ІКТ в грудні 2013 року подарувало мені нагоду познайомитися із системами освіти Словенії, Угорщини, Австрії, Німеччини. У серпні 2015 року я представляла Запорізьку область у складі української делегації на ХІІ Всесвітньому з'їзді директорів шкіл, що проходив у м.Хельсінкі (Фінляндія). Для мене цей з'їзд став ідеальним місцем для отримання знань про наявний стан справ у сфері освіти, а також про напрямки, в яких школи та світова освітня політика планують розвиватися і чого нам, учителям, слід очікувати від освіти майбутнього.

Східна мудрість говорить: «Той хто думає на рік уперед – сіє рис, хто думає на десять років уперед – саджає дерева, хто думає на сто років уперед – виховує дітей». Працювати на майбутнє – сенс і радість мого життя, моя професійна гордість.

Посилання на відеозапис майстер-класу

Відеозапис майстер-класу

Посилання на відеозапис відкритого уроку

Відеозапис уроку