Педагогічна майстерня освітян Запорізького краю (Гаращенко А.П)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
humb

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Гаращенко Альона Петрівна

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Запорізьке педагогічне училище, вчитель початкових класів, педагог-організатор, 2003р

Запорізький національний університет, вчитель математики, математик, 2014р

Запорізький національний університет, вчитель інформатики, інформатик

Педагогічний стаж

Загальний педагогічний стаж-5 років

Загальний трудовий стаж-16 років

Місце роботи

(найменування навчального закладу відповідно до статуту)


Оріхівська гімназія №1 «Сузір’я»

Посада

Вчитель математики

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст

Звання

Класи,в яких викладаєте

Викладаю в 5-11 класах

Посилання на власний інтернет-ресурс

Власний блог:

http://alyona55.blogspot.com/

Педагогічне кредо

“Постійно винаходити, пробувати, вдосконалювати і вдосконалюватись – ось єдиний курс учительського життя ”.

К.Д. Ушинський

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

(обсяг до однієї сторінки)

Інноваційні форми роботи та технології

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе обсягом до однієї сторінки)

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Постійно винаходити, пробувати, вдосконалювати і вдосконалюватись – ось єдиний курс учительського життя ”. К.Д. Ушинський

Слова К.Д. Ушинського надовго запали в моє серце і стали життєвим кредом. На протязі всієї педагогічної діяльності є актуальним питання про те, як розкрити свої здібності, як знайти себе в цій, одній з найцікавіших, найскладніших та найгуманніших професій. Тому що я маю справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті – з людиною. Частково формуючи людину і це дуже відповідально. Невдачі і радощі дітей відгукуються у моїх думках, моїх тривогах та турботах. В своїй роботі досить часто використовує інноваційні методи. Головна мета педагогічної діяльності: - технологізація педагогічних процесів шляхом впровадження новітніх технологій, методик, сучасних інформаційних засобів навчання; - впровадження особистісно-орієнтованого навчання шляхом застосування педагогічних інновацій; - підвищення якості знань учнів; - підвищення вихованості учнів. Задачі діяльності на цей час: - вивчення та аналіз педагогічних інновацій, які найбільш сприяють якісній математичній освіті; - використання новітніх технологій в педагогічній діяльності; - розробка методичних продуктів щодо реалізації особистісно-орієнтованого навчання. Педагогічні інновації потребують багато часу для підготовки. Необхідно зібрати й опрацювати оригінальні вчительські знахідки, професійні секрети, практичні приклади від колег та опрацювати їх на власному досвіді. Після кількох ретельно підготовлених уроків з використанням інновацій можна відчути, як змінилася атмосфера на уроці, що слугуватиме додатковим стимулом для роботи з новітніми педагогічними технологіями. Мої учні є учасниками Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» та активними учасника Всеукраїнської наукової конференції з «Актуальних проблем математики та інформатики», надрукувані тези наукових статей «Порівняння різних видів апроксимація», «Педальні трикутники», «Основна теорема алгебри», «Фрактали в математиці» та взяла участь в обласному семінарі з темою «Використання прикладних програм на уроках математики та в позаурочний час» Доброзичливість, уважність, чуйність, гумор, емоційна культура – це супутники успішного навчання дітей та основні риси. Намагаюсь зацікавити учнів своїм предметом. Це запорука успішного навчання.

Посилання на відеозапис майстер-класу

Майстер-клас

Посилання на відеозапис відкритого уроку

Відеозапис уроку