Педагогічна майстерня освітян Запорізького краю (Жукова О. Б.)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Жукова Оксана Борисівна

Жукова О.png

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Корпус 6 Запорізького національного університету, ЗНУ.jpg Закінчила - Запорізький державний університет в 1997 році за спеціальністю "Математика"

Педагогічний стаж

Загальний стаж роботи - 18 років

Педагогічний стаж роботи - 18 років

Місце роботи

ЗОШ 4.jpg Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Мелітопольської міської ради Запорізької області

Посада

Вчитель математики

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст вищої категорії

Звання

Класи,в яких викладаєте

057. внеклассное головоломки.jpg 8, 9 класи, українська мова викладання

Посилання на власний інтернет-ресурс

Blog Zhukovoq.png До математичних вершин!

Педагогічне кредо

Хочеш зробити світ кращим - почни зі своїх уроків

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

Використовую інноваційні форми роботи : урок-змагання, урок-вікторина, урок – «круглий стіл», урок-гра, інтегровані уроки. Використовую технології : інтерактивну ; технологію розвитку критичного мислення, продуктивну

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

120. день учителя.JPG

Я із дитинства мріяла бути вчителем, тому доля дарувала мені це велике щастя. На своєму шляху я зустрічала чуйних та справедливих людей, тому любов до математики мені прищепила ще моя вчителька Надія Микитівна. Пройшло багато років, але та любов і досі живе в моєму серці. Після школи я навчалась у Запорізькому державному університеті на математичному факультеті, закінчивши який одразу стала працювати вчителем математики. Мої батьки своїм ставленням до роботи стали для мене яскравим прикладом, як потрібно любити свою роботу, тому я ніколи не шкодувала, що обрала саме учительський життєвий шлях. Уся моя педагогічна діяльність спрямована на створення творчої особистості, яка здатна до самовдосконалення. Моя професійна діяльність полягає в удосконаленні організації навчальної діяльності, прищеплюванні учням любов та жагу до знань, вселити віру в себе та у свої сили. Використовую у своїй роботі різноманітні інноваційні форми роботи, застосовую технологію продуктивного навчання. Сьогодення вимагає творчого учителя, який піднімається на вершину педагогічної майстерності, учителя, який прагне до цієї вершини. Тому я активно працюю над професійним самовдосконаленням, поширюю власний досвід, є співавтором передпрофільного дистанційного курсу з математики для учнів 9-х класів. Другий рік очолюю роботу міської творчої групи вчителів математики «Розробка дистанційного навчання учнів з математики «Школа олімпійського резерву», координую роботу міського сайту математиків, проводжу майстер-класи, міські та обласні семінари для вчителів математики, виступаю на конференціях. Своїм прикладом привчаю вихованців бути творчими особистостями, які вміють довести розпочату справу до кінця, створюю для них ситуацію вибору, стимулюючи саморозвиток, їхнє бажання до самовдосконалення та самореалізації. Кожного ранку в мене гарний настрій, коли я заходжу до школи, вітаю всіх учнів і чекаю з насолодою, коли ми з ними почнемо працювати над вивченням нової теми. У народі кажуть, що педагогом треба народитися, бути ним без покликання і таланту не можливо. Робота в школі дає багато радощів, творчого задоволення.

Посилання на відеозапис майстер-класу

Vfqc.png Майстер-клас "Розвиток математичних компетенцій учнів засобами продуктивної технології"

Посилання на відеозапис відкритого уроку

Ehjr ex ujl.JPG Урок алгебри в 9 класі з теми "Квадратична функція, її властивості та графік