Педагогічна майстерня освітян Запорізького краю (Журавель Н.М.)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Журавель
Наталя
Михайлівна

Изображение 296л.jpg

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Запорізький національний університет, 2006 рік, "Математик. Викладач математики"

Педагогічний стаж

Педагогічний стаж - 20 років

Місце роботи

Миколай-Пільський навчально-виховний комплекс Запорізького району Запорізької області

Посада

Учитель математики та інформатики

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст вищої категорії

Звання

Старший учитель

Класи,в яких викладаєте

5- 11

Посилання на власний інтернет-ресурс

Мій блог

Педагогічне кредо

Не кажи – «Не вмію», а кажи – «Навчусь!»

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

Використання ІКТ для вивченні математики є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу учнів, створюють умови для побудови індивідуальних освітніх траєкторій школярів, дозволяють формувати спеціальні математичні навики у дітей з різними когнітивними здібностями. Використання готових навчальних програм є дуже ефективним методом навчання, якщо він поєднується з традиційними методиками, а вчитель займає активну позицію та при необхідності стає проміжною ланкою між комп’ютером та учнем під час практичних занять.
Сучасний вчитель сьогодні «іде» поруч з учнем, а не «веде» його, а значить, повинен володіти сучасними технологіями, мати здатність створювати навчальні ситуації на основі використання комп'ютерних і Інтернет – ресурсів, активно використовувати комп'ютерні технології на уроці математики, вміло поєднувати кольори, мультиплікацію, музику, звукову мову, динамічні моделі. Як результат - можливість навчити кожну дитину за короткий проміжок часу освоювати, перетворювати і використовувати в практичній діяльності величезні масиви інформації.
У своїй роботі використовую інформаційні технології в таких напрямках:
І. Мультимедійний супровід етапів уроку;
ІІ. Як засіб тестового контролю, за допомогою тестової оболонки MyTestX;
ІІІ. При застосуванні методу проектів;
IV. Для дистанційного навчання.
Характер використання засобів ІКТ на уроках може бути різний - навчальний, розвивальний, комунікативний, діагностичний, загальнокультурний. Це залежить від мети і завдань, які я, як вчитель, ставлю перед собою при проектуванні уроку з використанням комп'ютера.
Зауважу, що технологія застосування ІКТ на уроках математики не повинна бути самоціллю, а лише супроводом предмету для доступного, наочного викладу матеріалу, для організації цікавої пізнавальної навчальної діяльності.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Я люблю дітей, тому особливого питання вибору професії у мене не було – звісно, працюватиму там, де живуть ці маленькі чоловічки, де вогники в їхній очах світять радістю, де скуйовджені чубчики натякають на напружену роботу думки, де пальчики заляпані синьої пастою, а зошити – з кожним днем все товстіші й розтріпаніші.
Працюю в рідній школі поряд зі своєю першою вчителькою Людмилою Дмитрівною, і вже я можу порадити, допомогти, навчити.
Закінчила Запорізький національний університет за спеціальністю «Математик. Викладач математики». І коли привожу учнів для написання контрольних робіт у МАН, походжаю коридором І корпусу, якось особливо щемно згадувати студентські роки, бачити постарілих викладачів і розуміти, що ти теж частина великої системи – Математичної освіти. Звучить пафосно, але це реальність. Роботв вчителя не стільки важка, скільки не одразу результативна. Сьогоденна оцінка та успіхи учня – це повсякденність, а дійсний підсумок твоєї педагогічної діяльності – він проявиться в життєвих ситуаціях, в тому, як твій учень будуватиме своє життя, яке місце в ньому буде відведено школі як світочу знань, як саме твій учень служитиме суспільству та державі.
В роботі свято дотримуюсь перефразованого принципу « Математику тому слід знати, що вона приводить розум до порядку» і намагаюсь постійно наводити приклади тісного зв’язку математичних знань і реального життя, переконую учнів в необхідності добре знати математику хоча б на побутовому рівні пересічної людини. А ви що, подумали, що я якийсь сухар, схиблений тільки на задачах і інтегралах? І зовсім ні.
Я люблю гарний одяг, красиву зачіску, модний макіяж; вже 15 років є солісткою вокального колективу «Птаха» в місцевому БК, люблю читати, бути організатором та ведучою свят, ціную тонкий гумор та просто обожнюю тестувати і користуватися сучасними гаджетами.


Посилання на відеозапис майстер-класу

Майстер-клас

Посилання на відеозапис відкритого уроку

Відкритий урок