Педагогічна майстерня освітян Запорізького краю (Мокієнко М.В.)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Портрет Мокієнко.jpeg Мокієнко Марина Вадимівна

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

КПУ (Класичний приватний університет) - 2008.
ЗНУ (Запорізький Національний Університет) – магістратура 2009.
Спеціальність – Мова та література (англійська)

Педагогічний стаж

6 років

Місце роботи

(найменування навчального закладу відповідно до статуту)
Кушугумський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Інтелект»

Посада

Учитель англійської мови

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст

Звання

Класи,в яких викладаєте

2-а,2-б, 3-а, 4-а,4-в, 7-а, 7-б, 8-а, 8-б, 9-а

Посилання на власний інтернет-ресурс

http://mokyenko1986.blogspot.com/

Педагогічне кредо

“Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars.”

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

Інноваційні методи роботи створюють умови для розвитку і саморозвитку особистості учня. Тому, нагальною постає потреба широкого упровадження інновацій у навчальний процес. Мета інноваційного навчання спрямована на розвиток творчої особистості учня, проектування і становлення унікального образу, зацікавленості кожної дитини у виявленні свого життєвого досвіду, прояву своєї індивідуальності. Сучасні педагогічні технології такі, як навчання у співпраці, проектна методика, використання нових інформаційних технологій, Інтернет - ресурсів допомагають реалізувати особово-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань.
Форми роботи з комп'ютерними навчальними програмами на уроках іноземної мови включають: вивчення лексики; відпрацювання вимови; вивчення діалогічної і монологічної мови; вивчення писемності; відпрацювання граматичних явищ.
Можливості використання Інтернет - ресурсів величезні. Глобальна мережа Інтернет створює умови для здобуття будь-якою необхідною учням і вчителям інформації, що знаходиться в будь-якій точці земної кулі: народознавчий матеріал, новини з життя молоді, статті з газет і журналів та інше.
На уроках англійської мови за допомогою Інтернету можна вирішувати цілий ряд дидактичних завдань: формувати навики і уміння читання, використовуючи матеріали глобальної мережі; удосконалювати уміння письмової мови школярів; поповнювати словарний запас учнів; формувати у школярів мотивацію до вивчення англійської мови. Основними формами застосування комп’ютерних технологій є мультимедійні презентації, відео, кліпи, енциклопедії та програми-тести.
Використання комп’ютерних технологій у роботі дозволяє формувати та розвивати в учнів такі компетентності: саморозвиток та самоосвіту та продуктивну творчу діяльність.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
Щоранку, відчиняючи двері школи, я роблю перший крок на «дорогу вітань», коли всі діти, з якими я зустрічаюсь, вітаються і посміхаються мені у відповідь. Я знаю, що в школі мене вже чекають Вони: допитливі, завжди веселі,інколи сором'язливі та бешкетливі. Вони поспішають щось розповісти, поділитися чимось своїм, що їх спантеличило або тривожить.
І справді, зрозуміти цей світ самій дитині дуже складно, вона потребує допомоги дорослих. Допомогти може тільки той, хто сам в достатній мірі володіє знаннями про цей новий світ, приймає все нове і сам здатний змінитися. Це - учитель. Часто вчителя порівнюють з актором. Але сьогодні це ще й людина, яка вміє все. Ми повинні вчитися все своє життя щоб наші вихованці брали з нас приклад, слухали та поважали. З кожним новим поколінням ми самі змінюємось : опановуєм нові технології, читаємо нову літературу і постійно намагаємось крокувати в ногу з часом. Учитель - не професія, а доля, інколи навіть і діагноз, адже саме діяльність педагога є безперервною для самовдосконалення, викликає звикання, та має безліч побічних ефектів. Навіть у найпохмуріші часи вчитель має залишатися оптимістом і рятувати мрії своїх учнів, формувати нових членів суспільства, які матимуть свою думку, стануть успішними в розвинутій Україні.
Учитель нічого не виробляє окрім майбутнього. Моя професія чудова тим, що щодня я вчуся у дітей терпіння і безпосередності, уважності і розумінню кожного з них. Творчість щодня супроводжує мене і колег, заради своїх вихованців ми здатні оволодівати все новими і новими вміннями, вдосконалювати свої компетентності. Людину, яка щодня виконує домашні завдання називають вчителем. Жодні технології не змінять основного: педагог повинен заходити до класу з усмішкою і починати урок по-новому.

Учитель не професія – це доля. Щодня, щохвилини доля по-різному нас випробовує, справжній педагог долає перешкоди що уроку, але завжди впевнено йде до своє мети.

Посилання на відеозапис майстер-класу

http://mokyenko1986.blogspot.com/p/blog-page_49.html
https://youtu.be/emIqKViK7Co

Посилання на відеозапис відкритого уроку

http://mokyenko1986.blogspot.com/p/blog-page_49.html
https://www.youtube.com/edit?action_reinstate=1 - Відео не відкривається--Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 14:55, 13 января 2016 (EET)