Педагогічна майстерня освітян Запорізького краю (Сидоренко Л.В.)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Сидоренко Людмила Вікторівна
Portret sidorenko 22.12.2015.JPG

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

  • Кустанайський державний університет, 1994 р., вчитель математики, інформатики та обчислювальної техніки
  • Бердянський державний педагогічний університет, 2009 р., викладач математики

Педагогічний стаж

22 роки

Місце роботи

Комунальний заклад «Гуляйпільський колегіум «Лідер» Гуляйпільської районної ради

Посада

Вчитель математики та інформатики

Кваліфікаційна категорія

Вища кваліфікаційна категорія

Звання

Старший учитель

Класи,в яких викладаєте

7 клас

Посилання на власний інтернет-ресурс

Блог "Математичний калейдоскоп"

Педагогічне кредо

Вчитель повинен навчати не математиці, літературі, музиці, він повинен вчити радості. І щоб навчити великому щастю, йому треба єдине: переконати учня в тому, що він, учень - джерело невичерпних можливостей. В цьому мистецтво вчителя, вершина його майстерності.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

Якщо ви турбуєтесь про інших,не дозволяйте їм залежати від себе, адже насправді ви їм не допомагаєте, а завдаєте шкоди.

Джон Максвелл

В освітньому просторі України окреслились важливі тенденції запровадження компетентністного підходу в навчанні математики, що сприяє формуванню ключових компетентностей учнів, пов’язаних із здобуттям, перетворенням і застосуванням нового знання. Система роботи сучасного вчителя при цьому спрямована на розвиток в учнів пізнавальної активності, формування їх світогляду, логічної, графічної і мовної культури, креативних здібностей.

Інноваційні технології організації навчальної діяльності на уроках математики суттєво поліпшують мотивацію учнів до навчального процесу, формують в учнів особистісні загальнолюдські цінності. Використання інноваційних технологій навчання є способом створення умов, за яких учні залучаються до пізнавально – навчальної діяльності.

У своїй педагогічній діяльності я використовую інтерактивні, інформаційно–комунікативні, тестові технології, технологію кооперативного навчання. Впроваджую елементи проблемного навчання. Приділяю велику увагу самостійній діяльності учнів, використовую картки самооцінки, адже самоконтроль є найважливішим чинником, що забезпечує самостійну діяльність учнів. Поєдную фронтальну, групову, парну та індивідуальну роботу учнів на уроках та в позаурочний час. На різних етапах уроку застосовую такі інтерактивні методи та прийоми, як, «Незакінчене речення», «Інтелектуальна розминка» (на етапі актуалізації знань), «Колективне дослідження», «Мозковий штурм» (на етапі сприймання й усвідомлення нового матеріалу), «Знайди пару», «Пошепки», «Відгадай зашифроване слово», «Спіймай помилку» (на етапі формування вмінь та навичок), «Математичний квест», «Пізнавальний мікрофон» (на етапі узагальнення та систематизації вивченого матеріалу), «Незакінчене речення», «Мікрофон», «Самооцінка» (на етапі рефлексії).

Інформаційні технології реалізую шляхом використання комп’ютерної підтримки уроків математики:

  • мультимедійна дошка та комп’ютерний клас;
  • власні презентації до уроків;
  • спеціалізовані програмні засоби: GRAN1, GRAN2 ; Advanced Grapher;
  • тестовий контроль: тестові оболонки MyTestX та ADTester.

Використання інноваційних технологій на уроках математики доповнює і вдосконалює навчально–виховний процес, сприяє формуванню ключових компетентностей учнів.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Учитель – людина, яка може робити важкі речі легкими.

Ральф Волдо Емерсон

У кожної людини є своє покликання. А чи задумувалися Ви над цим, чи думали, чи «на своєму я місці»?

Покликання – це не щоденна рутинна робота, це прагнення дати якомога більше, не вимагаючи нічого натомість. Кожного дня, прокидаючись вранці, я згадую посмішки своїх учнів, їх зацікавлені оченята, і хочу якомога швидше почути їх голоси, подивитися в ці очі.

Бути вчителем в наш час – не завжди вдячна робота. Багато молоді залишають школу і шукають «кращої» долі. Залишається тільки той, хто відчуває душею дітей, їх прагнення, мріє допомогти їм в житті. Це дуже тернистий шлях, на якому зустрічається багато перешкод, труднощів. І тільки коли Ви розумієте, що нічого не можна порівняти з успіхами своїх учнів, їх впевненість в собі, їх поваги та любові, ось тоді Ви знайшли своє покликання. Значить Ви вдома, і цей дім – школа.

Учитель – важлива людина в житті кожного. Він працює з найціннішим – особистістю. І від того, який у Вас учитель, залежить і те, як Ви проведете свої шкільні роки, адже вчитель не тільки вчить, він допомагає, скеровує, виховує, підказує, шукає… Така доля вчителя.

Бути вчителем - значить не просто знати свій предмет, а бути обізнаним в різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою, люблячою людиною. Кожна дитина — це маленький всесвіт, і, правильно дібравши ключик, можна виховати особистість. А найбільшою нагородою для вчителя є досягнення його учнів, їх життя, і відчуття того, що ти допоміг становленню ЛЮДИНИ. Це прекрасно, коли вчитель може бути порадником, провідником і володарем скарбниці знань.

Я вважаю, що вчитель – це моя стежина в житті. Тільки в цій роботі я бачу себе і не уявляю, як можна жити без ясних дитячих очей, лагідних усмішок, без радощів перших успіхів. Це - моє покликання.

Щодня, приходячи до школи, я бачу ці допитливі і життєрадісні оченята дітлахів…Яка ж це радість відчувати їх посмішки! Щоденне спілкування з учнями дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду корисна для України. Почуваюся щасливою, коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитина з радістю поспішає вранці до школи. Спілкування з дітьми дає мені силу і радість життя. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому, і тому постійно тримаю руку на пульсі сучасності. Звичайно, це нелегко!

Моя робота визначає всю мою суть і все моє життя. Це зовсім інший вимір часу – навчальними роками, семестрами, уроками, перервами, – і так уже понад двадцять років...

Я – Учитель і цим пишаюся! Я – Особистість і цим горджуся!

Посилання на відеозапис майстер-класу

Відеозапис мастер-класу "Я роблю це так" на тему "Функції в курсі алгебри"

Посилання на відеозапис відкритого уроку

Урок геометрії у 7 класі на тему "Взаємне розміщення прямих на площині"