Педагогічна майстерня освітян Запорізького краю (Соболенко Ю.П.)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск


Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Соболенко Ю.П..jpg



Соболенко Юлія Петрівна









Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Запорізький державний університет, 2002 рік, історик

Педагогічний стаж

14 років

Місце роботи

Запорізький навчально-виховний комплекс №67 Запорізької міської ради Запорізької області

Посада

вчитель історії

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст вищої категорії

Звання

Класи,в яких викладаєте

5,6,7,9,11

Посилання на власний інтернет-ресурс

http://myzeu244.blogspot.com/

Педагогічне кредо

Треба любити те, що викладаєш і любити тих, кому викладаєш

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

Тема мого досвіду "Впровадження елементів музейної педагогіки в навчально-виховний процес". Система форм і методів, які використовуються у музейній педагогіці, є досить різноманітною, вона постійно видозмінюється і поповнюється. І саме вона сприяє активізації розумової й пізнавальної діяльності школярів, забезпечує зворотній зв'язок та новий формат суб’єкт-суб’єктивної взаємодії учителя із учнями.Практикую у своїй роботі прийоми музейної педагогіки, інформаційно-комунікаційні, інтерактивні та проектні технології організації навчальної діяльності.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Саме зараз я розумію, яку важливу роль в нашому житті відіграє випадок, або як каже дехто - доля. Так, багато років тому, навчаючись в 11 класі з поглибленим вивченням хімії та біології в одному з перших ліцеїв міста Запоріжжя, готуючись до вступу на медичний факультет, я мала "нахабство" не підготувати домашнє завдання з історії України. Мій учитель, не зважаючи на всі умовляння, залишив після уроків здавати цю тему. І, виставляючи чергову п'ятірку з історії, порадив, щоб, обираючи майбутню професію, я ще раз добре подумала, бо він за ці чотири роки в мені розгледів потенціал історика. Дякую Вам, Олександре Наумовичу! Лікар би з мене вийшов, мабуть, ніякий, зате як вчитель історії я знайшла своє місце в житті.

Щодня, йдучи на урок, ставлю перед собою питання: як зацікавити дітей навчанням, як досягти того, щоб уроки історії викликали інтерес, бентежили, дивували, захоплювали. Розуміючи, що для цього потрібно постійне професійне зростання, я встигаю відвідувати обласну творчу групу, міський історичний клуб, різноманітні семінари та тренінги з історії. За чотирнадцять років роботи в школі сформувалася моя педагогічна позиція, а саме:

• Учитель - це усмішка, радість, спокій і підтримка.

• Найвища цінність - особистість учня.

• Треба постійно бути невтомним шукачем знань.

• Виховувати власним прикладом.

• Бути з дитиною. Бачити дитину. Розуміти дитину. Навчити дитину.

І найголовніше - просто любити дітей! Тому своїм педагогічним кредо я обрала висловлювання: "Треба любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш". Хтось з учнів знає мій предмет краще, хтось – гірше, але ж люблю та ціную їх не за знання, а за особисті якості. Найбільшою нагородою для мене є досягнення моїх учнів і відчуття того, що я допомагаю становленню ЛЮДИНИ!

Посилання на відеозапис майстер-класу

Майстер- клас Соболенко Ю.П.

Посилання на відеозапис відкритого уроку

Відкритий урок Соболенко Ю.П.