Планування засідань творчої групи "Бібліотечний ВЕБ-ресурс як..." на 2014 рік

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

План роботи

I засідання

Тема: Бібліотечний ВЕБ-ресурс як засіб популяризації читання серед користувачів шкільної бібліотеки

Мета: Ознайомлення з проблемою, систематизація та упорядкування існуючих документів щодо організації електронної бібліотеки.

Термін проведення: 2 дні, 29-30.01.2014 р.

Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР

II засідання

Тема: Бібліотечний ВЕБ-ресурс як засіб популяризації читання серед користувачів шкільної бібліотеки

Мета: Вивчення нормативно-правових документів і бібліотечної літератури, створення інформаційного банку з даного питання. Підготовка до роботи на платформі ЗапоВікі (реєстрація, створення власної візитки).

Термін проведення: 2 дні, 14-15.05.2014 р.

Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР

III засідання

Тема: Бібліотечний ВЕБ-ресурс як засіб популяризації читання серед користувачів шкільної бібліотеки

Мета: Розгляд існуючих електронних бібліотек для школярів. Здійснення поділу обсягу та напрямків (орієнтовно за розділами ББК) роботи для кожного учасника творчої групи. Визначення місця для попереднього збереження інформації.

Термін проведення: 2 дні, 15-16.10.2014 р.

Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР

IV засідання

Тема: Бібліотечний ВЕБ-ресурс як засіб популяризації читання серед користувачів шкільної бібліотеки

Мета: Розробка моделі обласної електронної шкільної бібліотеки. Розгляд питань щодо пошуку, збереження документів.

Термін проведення: 2 дні, 17-18.12.2014 р.

Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР

Виконання плану роботи

(в зв’язку з виробничою необхідністю проведено 2 засідання)

14-15.05.2014 р.

Тема: Бібліотечний ВЕБ-ресурс як засіб популяризації читання серед користувачів шкільної бібліотеки. Електронні бібліотеки: класифікація та особливості інформаційної структури

Мета: Ознайомити членів творчої групи з класифікацією та особливостями інформаційної структури електронних бібліотек, сучасними інтернет-засобами для створення онлайн-збірок друкованих та медіаматеріалів. Забезпечити розробку моделі регіональної віртуальної шкільної бібліотеки.

Питання:

  1. Сучасні інтернет-засоби для створення онлайн-збірок друкованих та медіаматеріалів: огляд (Телятник К.В., старший викладач кафедри ІІТО КЗ «ЗОІППО» ЗОР)
  2. Діагностування освітніх потреб членів творчої групи. Основні завдання творчої групи (Крижко Л.В., методист НМЦПО КЗ «ЗОІППО» ЗОР)
  3. Електронні бібліотеки: класифікація та особливості інформаційної структури (Крижко Л.В., методист НМЦПО КЗ «ЗОІППО» ЗОР)
  4. Робота з сучасними інтернет-засобами для створення онлайн-збірок: практичне заняття (Телятник К.В., старший викладач кафедри ІІТО КЗ «ЗОІППО» ЗОР)
  5. Вивчення інформаційної структури електронних бібліотек різних видів: практичне заняття (Крижко Л.В., методист НМЦПО КЗ «ЗОІППО» ЗОР)
  6. Створення моделі електронної бібліотеки регіону (Крижко Л.В., методист НМЦПО КЗ «ЗОІППО» ЗОР)
  7. Підведення підсумків роботи творчої групи; визначення домашнього завдання. Рекомендації щодо складання індивідуального плану учасника творчої групи (Крижко Л.В., методист НМЦПО КЗ «ЗОІППО» ЗОР)

Матеріали до засідання

17-18.12.2014 р.

Тема: Бібліотечний ВЕБ-ресурс як засіб популяризації читання серед користувачів шкільної бібліотеки. Пошук та збереження інтернет-ресурсів

Мета: розвивати в учасників творчої групи навички роботи щодо пошуку та збереження інтернет-ресурсів

Питання:

  1. Використання вікі-технології в створенні електронної бібліотеки (Телятник К.В., старший викладач кафедри ІІТО КЗ «ЗОІППО» ЗОР)
  2. Основні правила роботи з вікі-платформою: створення облікового запису, візитки, сторінки із визначеним завданням у віртуальній творчій групі: практичне заняття (Крижко Л.В., методист НМЦПО КЗ «ЗОІППО» ЗОР)
  3. Інтернет-ресурси: пошук та збереження: лекція (Телятник К.В., старший викладач кафедри ІІТО КЗ «ЗОІППО» ЗОР)
  4. Пошук та збереження інтернет-ресурсів із зазначених тем: практичне заняття (Крижко Л.В., методист НМЦПО КЗ «ЗОІППО» ЗОР)
  5. Підведення підсумків роботи творчої групи; визначення домашнього завдання: мікрофон (Крижко Л.В., методист НМЦПО КЗ «ЗОІППО» ЗОР)

Матеріали до засідання

  1. Створені на ЗапоВікі сторінки творчої групи та відповідні підпорядкованиі сторінки, а також Інструкція щодо роботи в творчій групі.