План-конспект урока ''Лінійна функція та її графік'' для 7 класу

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Садикіна сертификат 132.jpg


План-конспект

Емблема год дидактики победитель.jpg

Содержание

Тему уроку

Лінійна функція та її графік

Автор (и) розробки

Садикіна Світлана Володимирівна, вчитель математики

Навчальний заклад

Энергодарский учебно-воспитательный комплекс №1

Клас

7

Назва навчальної програми, автори програми

Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Програму підготували: М.І.Бурда, Г.В.Апостолова, В.Г.Бевз, В.В.Грінчук, Ю.І.Мальований, А.Г.Мерзляк, Є.П.Нелін, Н.А.Тарасенкова, Г.М.Янченко, С.Є.Яценко.

Тип уроку

вивчення та первинне закріплення нових знань

Компетенції учнів на уроці

Предметні (процедурні, технологічні, дослідницькі, логічні) та життєві (самоосвітні, діяльнісні, інформаційні, комунікативні, соціокультурні, мовленнєві) компетенції учнів

Цілі уроку

  • вдосконалити вміння учнів будувати графік лінійної функції; сформувати знання про розташування графіка лінійної функції відносно осей координат, про взаємне розміщення двох та кількох графіків лінійної функції залежно від коефіцієнтів k і b; виробити вміння за даними рівняннями лінійних функцій робити висновки щодо взаємного розміщення їх графіків;
  • сприяти розвитку пам’яті, логічного та критичного мислення;
  • виховувати самостійність в роботі, відповідальність, вміння виражати і відстоювати власну думку.

Обладнання уроку

  1. Використання кабінету з НКК: мультимедійний проектор, персональні комп’ютери. ОС Windows 7; ОП MS Office 2007.
  2. Зошит, креслярські інструменти.

Дидактичні та методичні матеріали

  1. Демонстраційні електронні матеріали до уроку: вчительська презентація до уроку в Presi.com «Лінійна функція та її графік» .
  2. Дидактичні електронні матеріали до уроку:
  • вправа «Знайди пару: формула і графік» в сервісі інтерактивних вправ Learning Apps;
  • тест «Лінійна функція та її властивості» ( тестова оболонка MyTest);
  • контрольно-тренувальна вправа «Лінійна функція. Побудова графіків» (програма Master Function);
  • домашня вправа « Взаємне розміщення графіків лінійних функцій» (Google форма);
  • карта знань.
3. Роздатковий матеріал:
  • лист оцінювання,
  • картки завдань для груп,
  • інструкції щодо організації роботи.
4. Використання блогу вчителя « Математична мозаїка» (http://mathematicalpuzzle.blogspot.com/) для домашнього завдання.

Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці

http://prezi.com/your/
http://learningapps.org/
https://docs.google.com/forms/
http://mathematicalpuzzle.blogspot.com/
https://bubbl.us/).

Хідуроку

І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
III. Підготовка учнів до засвоєння нових знань

  • Мотивація навчальної діяльності
  • Повідомлення учня "Виникнення та розвиток поняття функція"
  • Актуалізація опорних знань
  • Створення проблемної ситуації

IV. Вивчення нового матеріалу

  • Робота в групах
  • Презентація результатів роботи груп

V. Первинне закріплення знань
VI. Підведення підсумків
VII. Інформація про домашнє завдання

Список використаних джерел

1. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О.В.Овчарук. – К.: “К.І.С.”, 2004. –112 с..С., 2004. – 112 с.
2. Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Рабінович Ю. М., Якір М. С. Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання з алгебри для 7 класу. — X.: Гімназія, 2007. — 112 с.
3. Василь Кравчук, Галина Янченко ПІДРУЧНИК для 7-го класу. (Тернопіль, 2007)
4.Хуторской А.В. Компетентнісний підхід навчанні. Науково-методичний посібник. — М.:Видавництво «Ейдос»; Видавництво Інституту освіти людини, 2013. — 73 с.
5. Чекова Г.Ю. Математика: завдання для самостійних і контрольних робіт : зошит для учня: 7клас. Генеза, 2013.−112с.
6. http://teacherjournal.com.ua/attachments/19316_Організація індивідуальної та групової роботи на уроці.doc
7. http://www.mon.gov.ua/ua/often-requested/state-standards
8. http://www.oprezi.ru/
9. http://www.nachalka.com/node/4998 Робота в сервісі LearningApps.org
10. http://clubs.ya.ru/4611686018427429674/replies.xml?item_no=2070

Master Function 2.0 программа побудови графіків функций.

11. http://olga1970.ucoz.ru/publ/testovaja_obolochka_my_test/1-1-0-2

Тестовая оболочка My test

Додатки

1.конспект урокa
2.Презентація Prezi
3.Вправа"Знайди пару: формула і графік"[[1]]
4.Лист оцінювання
5.Картки завдань для груп
6.Історична довідка
7.Інструкція щодо роботи групи
На блозі"Математична мозаїка":

8.Домашня вправа"Взаємне розміщення графіків лінійних функцій"

або за посиланням Домашня вправа"Взаємне розміщення графіків лінійних функцій"

9. Карта знань[[2]]

10.Тест «Лінійна функція та її властивості» скачати[[3]],далі скачати тестову оболонку My Test studen[[4]],останнє: відкрити в My Test student Тест «Лінійна функція та її властивості»

Фотогалерея уроку

На порозі відкриттів
До роботи готові
В пошуках істини
Допомога прийде вчасно
Час звершень
Час сподівань