План-конспект уроку "''Генетичний взаємозв’язок між класами неорганічних сполук''" для 8 класу
Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку. |
План-конспект
Тему уроку
«Генетичний взаємозв’язок між класами неорганічних сполук»
Автор (и) розробки
Струць Оксана Володимирівна, вчитель хімії, педагог-організатор
Навчальний заклад
Мелітопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №23
Клас
8
Назва навчальної програми, автори програми
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7-11 класи. – К.: Ірпінь: Перун, 2005
Тип уроку
Узагальнення та систематизація знань
Компетенції учнів на уроці
Комунікативна, інформаційна, соціально – предметна
Цілі уроку:
1. Навчальні:
- відновити в пам’яті поняття про прості та складні речовини;
- поглибити та систематизувати знання про склад та властивості основних класів неорганічних сполук;
- сформувати знання про генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук;
- довести наявність філософського закону єдності та боротьби протилежностей (на прикладі генетичного взаємозв’язку між класами неорганічних сполук)
2. Розвиваючі:
- розвивати вміння узагальнювати факти, будувати аналогії та робити висновки;
- вдосконалювати вміння працювати з лабораторним обладнанням та реактивами;
- розвивати здібності учнів до хімічного прогнозування;
- розвивати соціально-предметні комунікативні та інформаційні компетенції та здатність до адекватного само- та взаємоконтролю.
3. Виховні:
- підвищити інтерес до предмету хімія;
- відпрацювання навичок проведення хімічного експерименту (ТБ);
- формування культури спілкування, вміння працювати у колективі;
- виховання відчуття відповідальності за отриманні знання та їхнє застосування у повсякденному житті;
- формування екологічної свідомості.
Обладнання уроку
Мультимедійне обладнання, мультимедійна презентація;
колекції «Метали», «Оксиди», «Солі»;
набір хімічного посуду та обладнання, реактиви (мідний дріт, розчин сульфатної кислоти, розчин натрій гідроксиду);
опорні плани-конспекти, інструктивні картки до дослідів, картки з індивідуальними завданнями, картки з елементами карт пам’яті;
створені демотиватори та мотиватори
Дидактичні та методичні матеріали
- Хімія: 8: підручник для загальноосвіт. навч. закл., / Н.М. Буринська. – К.; Ірпінь:ВТФ «Перун», 2008. – 200с.:іл.
- опорні плани-конспекти, інструктивні картки до дослідів, картки з індивідуальними завданнями, картки з елементами карт пам’яті.
Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці
http://demotivatorium.ru/demotivators/create
http://wikiwall.ru ( для виконання домашньої роботи)
http://www.youtube.com/watch?v=9kmNA22AILs
Хід уроку
1. Організаційно-мотиваційний етап:
1.1. організаційний момент...............................2 хв.
1.2. постановка цілей і завдань..........................2 хв.
1.3. актуалізація опорних знань..........................8 хв.
2. Операційно-виконавчий етап:
2.1. перевірка випереджувальних завдань..................5 хв.
2.2. виклад нового матеріалу.............................8 хв.
3. Рефлексивно – оціночний етап:
3.1. первинне закріплення вивченого матеріалу............6 хв.
3.2. завершальна частина (підтвердження гіпотези) .......1 хв.
3.3. застосування отриманих знань (екологічна частина) ..7 хв.
3.4. рефлексія...........................................2 хв.
4. Підбиття підсумків уроку
4.1. оцінювання .........................................2 хв.
4.2. домашнє завдання....................................2 хв.
Список використаних джерел
1. Химический каталог http://www.ximicat.com/
2. АЛХИМИК http://www.alhimik.ru/
3. Музей фактов http://muzey-factov.ru/tag/chemistry
4. Химия и Химики http://chemistry-chemists.com/
5.Відеоролик «Планета Земля» Майкл Джексон. http://www.youtube.com/watch?v=9kmNA22AILs