План-конспект уроку "''Генетичний взаємозв’язок між класами неорганічних сполук''" для 8 класу

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Струць сертифікат 2014.jpg

План-конспект

Содержание

Тему уроку

«Генетичний взаємозв’язок між класами неорганічних сполук»

Автор (и) розробки

Струць Оксана Володимирівна, вчитель хімії, педагог-організатор

Навчальний заклад

Мелітопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №23

Клас

8

Назва навчальної програми, автори програми

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7-11 класи. – К.: Ірпінь: Перун, 2005

Тип уроку

Узагальнення та систематизація знань

Компетенції учнів на уроці

Комунікативна, інформаційна, соціально – предметна

Цілі уроку:

1. Навчальні:

- відновити в пам’яті поняття про прості та складні речовини;

- поглибити та систематизувати знання про склад та властивості основних класів неорганічних сполук;

- сформувати знання про генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук;

- довести наявність філософського закону єдності та боротьби протилежностей (на прикладі генетичного взаємозв’язку між класами неорганічних сполук)

2. Розвиваючі:

- розвивати вміння узагальнювати факти, будувати аналогії та робити висновки;

- вдосконалювати вміння працювати з лабораторним обладнанням та реактивами;

- розвивати здібності учнів до хімічного прогнозування;

- розвивати соціально-предметні комунікативні та інформаційні компетенції та здатність до адекватного само- та взаємоконтролю.

3. Виховні:

- підвищити інтерес до предмету хімія;

- відпрацювання навичок проведення хімічного експерименту (ТБ);

- формування культури спілкування, вміння працювати у колективі;

- виховання відчуття відповідальності за отриманні знання та їхнє застосування у повсякденному житті;

- формування екологічної свідомості.

Обладнання уроку

Мультимедійне обладнання, мультимедійна презентація;

колекції «Метали», «Оксиди», «Солі»;

набір хімічного посуду та обладнання, реактиви (мідний дріт, розчин сульфатної кислоти, розчин натрій гідроксиду);

опорні плани-конспекти, інструктивні картки до дослідів, картки з індивідуальними завданнями, картки з елементами карт пам’яті;

створені демотиватори та мотиватори

Дидактичні та методичні матеріали

- Хімія: 8: підручник для загальноосвіт. навч. закл., / Н.М. Буринська. – К.; Ірпінь:ВТФ «Перун», 2008. – 200с.:іл.

- опорні плани-конспекти, інструктивні картки до дослідів, картки з індивідуальними завданнями, картки з елементами карт пам’яті.

Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці

http://himprom.ua

http://www.xmind.net

http://demotivatorium.ru/demotivators/create

http://wikiwall.ru ( для виконання домашньої роботи)

http://www.youtube.com/watch?v=9kmNA22AILs

Хід уроку

1. Організаційно-мотиваційний етап:

1.1. організаційний момент...............................2 хв.

1.2. постановка цілей і завдань..........................2 хв.

1.3. актуалізація опорних знань..........................8 хв.

2. Операційно-виконавчий етап:

2.1. перевірка випереджувальних завдань..................5 хв.

2.2. виклад нового матеріалу.............................8 хв.

3. Рефлексивно – оціночний етап:

3.1. первинне закріплення вивченого матеріалу............6 хв.

3.2. завершальна частина (підтвердження гіпотези) .......1 хв.

3.3. застосування отриманих знань (екологічна частина) ..7 хв.

3.4. рефлексія...........................................2 хв.

4. Підбиття підсумків уроку

4.1. оцінювання .........................................2 хв.

4.2. домашнє завдання....................................2 хв.

Список використаних джерел

1. Химический каталог http://www.ximicat.com/

2. АЛХИМИК http://www.alhimik.ru/

3. Музей фактов http://muzey-factov.ru/tag/chemistry

4. Химия и Химики http://chemistry-chemists.com/

5.Відеоролик «Планета Земля» Майкл Джексон. http://www.youtube.com/watch?v=9kmNA22AILs

Додатки

Конспект уроку

Презентація до уроку

Мотиватори та демотиватори

Карта знань

Домашня робота

Фотогалерея уроку

1. Урок химии
2. Опережающие задания у доски
3. Фронтальный опрос
4. Состаление опорно-логической схемы
5. Работа учащихся с презентацией
6. Теоретическая подготовка перед проведением эксперимента
7. Проведение эксперимента
8. Проведение эксперимента
9. Проведение эксперимента
10. Проведение эксперимента
11. Экологическая часть
12. Демократический компонент урока
13. Создание проекта Карты знаний
14. Рефлексия