План-конспект уроку "Environmental Protection" для 9 класу

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Лимар сертифікат 2014.jpg

План-конспект

Содержание

Тему уроку

«Захист навколишнього середовища»

Автор (и) розробки

Лимар Людмила Едуардівна, вчитель англійської мови

Навчальний заклад

Навчально-виховний комплекс “Дитячий садок-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів” Кам′янсько-Дніпровської міської ради Запорізької області

Клас

9

Назва навчальної програми, автори програми

«Програми для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови, Іноземні мови. 5-9класи», Київ 2010р.;

Тип уроку

комбінований

Компетенції учнів на уроці

1. Лінгвістичні компетенції: 1.1 Лексична: Розширення лексичного запасу з теми «Охорона довкілля» та вживання нових ЛО в говорінні та читанні.

1.2. Граматична: Складання та вживання в мовленні речень у пасивному стані. 1.3. Фонетична: правильне використання артикуляційного апарату з метою поліпшення вимови звуків для усунення помітного акценту.

2. Соціокультурна компетенція: сприйняття теми захисту навколишнього середовища як загальносвітової проблеми.

3. Загальнонавчальна компетенція: уважне стеження за презентованою інформацією та висловлювання своїх думок; усвідомлення мети поставленого завдання; знаходження основної та спеціальної інформації у коротких газетних статтях; передача отриманої інформації адекватно завданням спілкування.

Цілі уроку

Практична:

1. Вдосконалювати слухо-вимовні навички учнів за допомогою автентичної відеофонограми.

2. Ознайомити учнів з новою лексикою методом наочної та мовної семантизації. Закріпити нові ЛО через читання та говоріння.

3. Розвивати навички монологічного мовлення на основі матеріалу уроку.

4. Формувати вміння вивчаючого читання з метою максимально повного розуміння змісту та навчання здогадуватись про значення незнайомих слів за допомогою контексту.

5. Повторити та активізувати граматичний матеріал: пасивний стан дієслів з метою підготовки учнів до ефективного сприйняття граматичної теми: «Пасивний стан у теперішньому тривалому часі» на наступних уроках.

Розвиваюча:

1. Розвивати мовну здогадку та навички логічного викладення думок.

2. Розвивати готовність до участі в іншомовному спілкуванні.

Виховна:

1. Виховувати в учнях ціннісні орієнтації.

Освітня:

1. Вчити учнів усвідомлювати суть мовних явищ, іншої системи понять, через яку може сприйматися дійсність.


Обладнання уроку

Комп’ютер

Інтерактивна дошка

Проектор

Роздруковані вправи для самостійного виконання

Несвіт, А. М. Англійська мова: Ми вивчаємо англійську мову: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. /А. М. Несвіт. – К.: Генеза, 2009. -228с.:іл..

Дидактичні та методичні матеріали

Відеокліп М. Джексона “The Earth Song”,

Презентація вчителя до уроку

Відео ВВС

Вправи для інтерактивної дошки

Вправи у додатку http://learningapps.org

Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці

[[1]]

[musicclipsubs.blogspot.com]

[images.yandex.ua]

[learningapps.org]

Хід уроку

[2]

Список використаних джерел

1. Несвіт, А. М. Англійська мова: Ми вивчаємо англійську мову: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. /А. М. Несвіт. – К.: Генеза, 2009. -228с.:іл..

2. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. Вид. 2-е, випр. і перероб./Кол. авторів під керівн. С.Ю.Ніколаєвої. -К.:Ленвіт, 2002. - 328 с.

Додатки

завдання №1 http://LearningApps.org/699354

завдання №2(Фізпауза) http://LearningApps.org/737493

завдання №3 http://learningapps.org/800155

завдання №4 http://LearningApps.org/800128

завдання №5 http://LearningApps.org/737831

Фонетична зарядка: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKNjk4T1M2WUFjVWs/edit

Перегляд відео кліпу: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKRFdMVVN3am1aV0U/edit

Презентація вчителя: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKMFVOdEh0NjFYYU0/edit

Фрагменти уроку:

Phonetics: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKdlpuQl9rbXM2ajg/edit

Video: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKN24wMjlLcjY4cVk/edit

Discussion: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKWjVvenJZTlkwMEk/edit

Lexics: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKZlBvdEFnbm02OEU/edit

Lexics: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKVnhxSW5ibDBPSVE/edit?usp=drive_web

Discussion: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKM2M4OXJZOFFfaVE/edit

Text. Discussion: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKRWFhNE1qY3g0NDA/edit?usp=drive_web

Discussion: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKd0RPUHprV2E2Ujg/edit

Lexics: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKT0RVVkpPYTVMWkE/edit

Lexics: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKZWpKVWhNLTJaVlE/edit

Digital Board: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKYlNNT0tyS3RIdjg/edit

Grammar exercise: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKYU1veF9sVFhDR2c/edit

Grammar: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKMzVxeXV4SUNvSzA/edit

Lexics: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKUWpsWEVOWFFtelk/edit?usp=drive_web

Lexics: https://docs.google.com/file/d/0Bxp32jVm44UKV0Naamc0ekRUcTg/edit

Фотогалерея уроку