План-конспект уроку алгебри у 9 класі з теми "Розвя'зування квадратних нерівностей графічним способом"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Касьян сертифікат 167.jpg

План-конспект

Содержание

Тему уроку

Розв'язування квадратних нерівностей графічним способом

Автор

Касьян Інна Василівна, вчитель математики

Навчальний заклад

КЗ "Кіровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Оріхівськоїрайонної ради

Клас

9

Назва навчальної програми

«Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів», видавництво «Перун», Київ, 2005р.

Автори: М.І.Бурда, Г.В.Апостолова, В.Г.Бевз, В.В.Грінчук, Ю.І.Мальований, А.Г.Мерзляк, Є.П.Нелін, Н.А.Тарасенкова, Г.М.Янченко, С.Є.Яценко

Тип уроку

урок формування вмінь та навичок

Компетенції учнів на уроці

математична, комунікативна, інформаційна

Цілі уроку

1. Освітні

  • повторити алгоритм побудови графіка квадратичної функції;
  • відпрацювати навики застосування алгоритму розв’язування квадратних нерівностей графічним методом
  • застосовувати самостійно отримані знання, уміння та навики; здійснювати їх перенесення у нові умови.

2. Розиваючи

  • розвивати вміння учнів аналізувати, виділяти головне, порівнювати, узагальнювати

3. Виховні

  • виховувати пізнавальну активність, самостійність, відповідальність за результати своєї праці та здатність до колективної роботи

Обладнання уроку

мультимедийный проектор, экран, роздатковий матеріал для роботи в парах, для самостійної та тренувальної роботи, Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів, Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С. – Х.: Гімназія, 2009, лінійки, олівці.

Хід уроку

І.Організаційний етап

Хоча б над тобою було сто вчителів – вони будуть безсилі, якщо ти не зможеш сам змусити себе до праці і сам вимагати її від себе. В Сухомлинський Повідомлення теми, задач уроку та оцінювання діяльності учнів на уроці. По закінченні уроку кожен учень отримає оцінку. Якою вона буде – цілком залежить від бажання та праці на уроці.

ІІ.Актуалізація опорних знань

1)Бесіда з учнями у супроводі презентації (слайди №2,№3,№4,№5 )

слайд 2
слайд 3
слайд 4
слайд 5



2) Робота із завданням – тренажером.

Якщо клас сильний, то можна організувати роботу в усній формі: учні називають відповіді до кожного завдання-малюнка картки № 1

Якщо клас слабий – запропонувати варіант розрізних карток: на картку № 2 у клітинки із відповідями дібрати відповідні нерівності-завдання з картки № 1.

картка 1
картка 2

ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

Якщо в дітей виникли питання по д/з – розбираємо усно за допомогою презентації. (слайди №№ 7 - 11). Якщо питань немає – продовжуємо роботу.

ІV. Відпрацювання навиків застосування алгоритму розв’язування квадратних нерівностей графічним методом

1) Виконання тестової роботи середнього рівня – діти мають змогу отримати 6 балів, вказавши розв’язки шести квадратних нерівностей

КВАДР НЕР Зображення СР 1.jpg

2) Звірка учнями власних результатів з правильними відповідями (слайд № 12). За кожну правильну відповідь ви отримуєте 1 бал.

Слайд КВАДР НЕР 12.JPG

3) Підрахунок загальної кількісті отриманих балів.

Слайд КВАДР НЕР 13.JPG

Якщо учень отримав 6 балів, то продовжує працювати над підвищенням цієї оцінки. Учні об’єднуються в пари.і опрацьовують запропоновані вправи. (картка №3). При розв’язуванні цих завдань можна обговорювати варіанти їх розв’язання, допомагати один одному та скористатися карткою-інструкцією (картка № 4) до вправи для отримання підказки і для перевірки своєї відповіді. Намагайтеся розв’язати ті приклади, що викликають найбільше питань та труднощів.

Картка для роботи в парах
Картка інструкція
Картка інструкція

Якщо учень не отримав 6 балів, разом з вчителем шукає причини цього і усуває їх. (фронтальна робота учнів біля дошки разом із вчителем)

4) Виконання тестової роботи №2.

Завдання для учнів, які працювали біля дошки: Змініть в умові тестової самостійної роботи знаки нерівностей на протилежні та розв'яжіть отримані нерівності

Завдання для учнів, які працювали в парах – індивідуальна робота над карткою № 5. (2 завдання – по 3 бали)

Картка інструкція



По закінченні роботи вчитель збирає зошити на перевірку.

V. Домашнє завдання

Повторити алгоритм розв'язування квадратних нерівностей графічним методом – п. 12

Розв'язати:

середній рівень - № 400 (2, 3, 11), № 402 (3)

достатній рівень - № 404 (3), № 412 (2)

високий рівень - № 420 (1), № 423 (1)

VΙ. Підсумок уроку.

Вчитель характеризує роботу учнів на уроці.


Рефлексія.

1. На уроці я працював активно / пасивно

2. Своєю роботою я задоволений / не задоволений

3. Урок для мене виявився коротким / довгим

4. Мій настрій покращився / став гіршим

5. Матеріал уроку мені зрозумілий/ не зрозумілий цікавий/ не цікавий

6. Домашнє завдання здається мені легким / важким

Додатки

Технологічна карта уроку

Презентация учителя

конспект уроку

Тестова робота 1

Тестова робота 2

Вправа-тренажер картка 1

Вправа-тренажер картка 2

Картки - інструкції