План-конспект уроку для 9 класу

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Лазарєва сертифікат 2014.jpg

План-конспект

Содержание

Тему уроку

Значення розчинів у природі й життєдіяльності людини. Поняття про дисперсні системи, колоїдні та істинні розчини.

Автор (и) розробки

Лазарєва Тетяна Петрівна, вчитель хімії

Навчальний заклад

Енергодарська багатопрофільна гімназія "Гармонія"

Клас

9 клас

Назва навчальної програми, автори програми

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7-11 класи. – К.: Ірпінь: Перун, 2005

Тип уроку

урок вивчення нового матеріалу

Компетенції учнів на уроці

Комунікативна, інформаційна, соціально – предметна

Цілі уроку

сформувати поняття про розчини, ознаки класифікації розчинів, відмінності істинних і колоїдних розчинів;

сформувати вміння розрізняти дисперсні системи;

розвивати вміння порівнювати, аналізувати;

виховувати культуру хімічних записів, хімічної мови

Обладнання уроку

вода, калій перманганат, купрум сульфат, пісок, пляшка з газованою мінеральною водою, розчин кухонної солі, розведений чай; хімічні стакани, скляні палички, етикетки мінеральних вод і солодких газованих напоїв. Комп'ютер, проектор, мережа Internet

Дидактичні та методичні матеріали

1. Конспект уроку

2. Карта знань

Lazareva krta znaniy1.JPG

3. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7-11 класи. – К.: Ірпінь: Перун, 2005

Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці

  1. http://wikimapia.org/
  2. http://www.youtube.com/
  3. https://bubbl.us/

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Привітання, перевірка готовності до уроку.

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Бесіда.

«Мозковий штурм»

Складаємо «Карту знань». “Ми знаємо, що...”, “Ми дізнаємось про ...”).

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Поняття про розчини.

Демонстрація

2. Суміші речовин з водою.

Самостійна робота з текстом підручника(ст.18-23), заповнення таблиці

3. Класифікація дисперсних систем за агрегатним станом подрібненої речовини або розчинника.

Запис таблиці у зошиті з поясненням та демонстрацією слайдів з прикладами.

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Давайте поглянемо на планету з космосу за допомогою http://wikimapia.org/

відеоролик http://www.youtube.com/watch?v=SiqQPMtPYAA

Бесіда

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

VII. ПІДСУМКИ УРОКУ

“Відбий питання” (учням кидається м'ячик і задається одне й теж саме питання або речення, що необхідно доповнити): Я уявляю розчин як...?

Оцінювання роботи активних учнів, аргументація оцінок.


Список використаних джерел

  1. Балик Н.Р., Лялик О.О. Активне навчання з використанням технологый Веб.2.0: Навч. пос. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2009.-88с.
  2. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія: 9 кл.: Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Видавничий центр « Академія». 2009.
  3. Відеоролик http://www.youtube.com/watch?v=SiqQPMtPYAA.

Додатки

Конспект уроку

презентація

Фотогалерея уроку