План-конспект уроку з геометрії "Перша і друга ознаки рівності трикутників" у 7 класі

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Зубкова сертифікат 195.jpg
План-конспект уроку з геометрії "Перша і друга ознаки рівності трикутників" у 7 класі
Автор: Зубкова Марія Володимирівна, вчитель математики Вільнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Вільнянської районної ради Запорізької області.



Тема уроку: Перша і друга ознаки рівності трикутників.
Мета уроку: забезпечити засвоєння поняття «рівні фігури», розвивати вміння знаходити на малюнках рівні трикутники та відповідно рівні їх елементи, застосовуючи ознаки рівності трикутників, шляхом розв’язування задач.
Тип уроку: урок закріплення навчального матеріалу.
Обладнання: підручник, зошит, ручка, олівці, лінійки, мультимедійний проектор, екран, Інтернет.
Хід уроку:
1.Організаційний момент.

Привітання, вчитель записує на дошці дату, назву роботи, діти записують в зошитах. (слайд 1)

     Математику вже навіть задля того треба вивчати, що вона розум до ладу приводить. М. В. Ломоносов
2.Перевірка домашнього завдання.

Обговорення домашнього завдання. (слайд 2, 3)

3.Актуалізація опорних знань.

Сформулювати теореми-ознаки рівності трикутників, користуючись хмаринками слів.(слайд 4)
Хмаринка 1.png

Хмаринка 2.png

Завдання: Рівні трикутники

Знайдіть на малюнках рівні трикутники, поясніть чому вони рівні?(слайд 5)
Урок з геометріі 7 клас.jpg
1 мал.: ΔABC=ΔCDB (AD=CD, BD - спільна, кут ADB = куту СDB) за І ознакою рівності трикутників (за двома сторонами і кутом між ними);
2 мал.: ΔABD=ΔCBD (AB=CB, BD - спільна, кут ABD = куту СBD) за І ознакою рівності трикутників (за двома сторонами і кутом між ними);
3 мал.: ΔAOB=ΔDOC (AO=DO, BO=CO, кут AOB = куту DOC як вертикальні) за І ознакою рівності трикутників (за двома сторонами і кутом між ними).
Урок з геометріі 7 клас 2.jpg
1 мал.: ΔABD=ΔCBD (BD - спільна, кут ABD = куту СBD, кут ADB = куту СDB) за ІI ознакою рівності трикутників (за стороною і прилеглими до неї кутами);
2 мал.: ΔBDА=ΔCАD (AD - спільна, кут BDА = куту САD, кут ВАD = куту CDA) за ІI ознакою рівності трикутників (за стороною і прилеглими до неї кутами);
3 мал.: ΔBOA=ΔDOC (AO=CO, BO=CO, кут BAO = куту DCO, кут BOA = куту DOC як вертикальні) за ІI ознакою рівності трикутників (за стороною і прилеглими до неї кутами);

4.Формування умінь і навичок.

Вчитель викликає до дошки учнів, вони виконують завдання, а вчитель перевіряє.
№10 стор.101 (усно); №11стор.101(учень до дошки, інші в зошитах); №14 стор.101(учень до дошки, інші в зошитах). Розв'язування 1. (слайд 6)

Хвилинка відпочинку.

№18 стор.102(усно); №19 1), 2)стор.102(два учні до дошки по-черзі, інші в зошитах); за варіантами: Ів.-№20 стор.102 , ІІв.-№21 стор.102 (два учні на звороті дошки, інші в зошитах, потім звіряємо); №24 стор.102 (учень до дошки, інші в зошитах). Розв'язування 2. (слайд 6)

5.Підсумок уроку.

Завдання: Трикутники вікторина.
Завдання: Знайдіть помилки 1.
Завдання: Знайдіть помилки 2.

6.Домашнє завдання.

Учні записують домашнє завдання у щоденники:
Розв’язати: №13 стор. 101; №19 3),4) стор. 102; повторити теореми §13.(слайд 8)

Учитель оголошує оцінки, які отримали діти за роботу на уроці.

Додатки:


Список використаних джерел:
  • Геометрія: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів / М.І. Бурда, Н.А. Тарасенкова. – Київ: Зодіак-ЕКО, 2007. – 204 с.:іл.
  • Програма для загальноосвытніх навчальних закладів Математика , 5 - 12 класи. Київ: Ірпінь: Перун, 2005. Автори: М.І. Бурда, Г.В. Апостолова, В.Г.Бевз, В.В.Грінчук, Ю.І.Мальований, А.Г.Мерзляк, Є.П.Нелін, Н.А.Тарасенкова, Г.М.Янченко, С.Є.Яценко.

Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці: