План-конспект уроку з інформатики в 7 класі з теми: "Пристрої друку"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Жук С313.jpg

План-конспект уроку з інформатики в 7 класі з теми: "Пристрої друку"

Содержание

Навчальний заклад

Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради
2015-2016 навчальний рік

Автор:

Жук Олександр Анатолійович - вчитель інформатики

Тема:

"Пристрої друку"

Клас

7

Назва навчальної програми

ПРОГРАМА ПРОПЕДЕВТИЧНОГО НАВЧАЛЬНО-РОЗВИВАЮЧОГО КУРСУ «КРОК У ЗАВТРА» ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ГЛУХИХ ТА ЗІ ЗНИЖЕНИМ СЛУХОМ. ОСНОВИ ІНФОРМАТИКИ. 5-9 КЛАСИ

Тип уроку

Комбінований

Мета:

Навчальна – ознайомити учнів з призначенням та видами принтера, способами роботи та функціями; удосконалювати практичні навички роботи у табличному процесорі.
Виховна – виховувати екологічну культуру та раціональне використання енергоресурсів, відповідальність та самостійність.
Розвиваюча – активізувати пізнавальну активність учнів; формувати вміння узагальнювати, міркувати; сприяти розвитку логічного мислення, формування комунікаційних вмінь з предмету.
Корекційно-розвивальна – заохочувати, стимулювати та створювати сприятливі умови для мовленнєвого спілкування на уроці; розвиток уваги, цілеспрямованості.

Обладнання уроку

Дошка, ноутбуки, підручники, навчальна презентація, фліпчарт, смартфон, принтери, веб-камера.

Міжпредметний зв'язок

Основи здоров’я, математика, екологія, образотворче мистецтво.

Хід уроку

І. Організаційний етап
Коротка характеристика нової теми. Висвітлення її ролі в курсі інформатики та в різних видах діяльності людини. Доведення важливості теми конкретними практичними прикладами.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності
— Вивчаючи інформатику з 5 класу, ви вже ознайомилися з будовою комп’ютера та роботою деяких комп’ютерних програм. Ви вже працювали в табличному процесорі Excel, та навчилися вносити і опрацьовувати інформацію у табличному процесорі, працювати з формулами.
Питання до учнів:
— Які є види принтерів?
— Яким чином можна подати дані щодо візуального сприйняття інформації у табличному процесорі?
В повному обсязі на ці питання ми дамо відповідь протягом уроку.
Ознайомлення з видами принтерів; підведення підсумку роботи у табличному процесорі (аналіз діаграм).

ІІІ. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя (робота учнів з презентацією та принтерами).
Принтер – пристрій друку інформації на папір (твердий носій).
Назва процесу
Процес друку Вихід на друк
Документ Тверда копія, роздруківка
Знайомство з видами принтерів: матричним; струменевим; лазерним; сублімаційним. (рис 1.1.)
123u.jpg
Рис. 1.1. Види принтерів

Діти працюють у парах.
Учням роздаються картки, за допомогою яких вони повинні визначити на якому виді принтера було роздруковано малюнок (зображення роздруковані на різних видах принтерів).
Повідомлення учня з теми: «Шкідливість принтера».

ІV. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ
Проведення опитування класу за допомогою QR-коду:
(за допомогою програми Pickers проводить сканування правильних відповідей учнів)
- який вид принтеру зараз є актуальним?
(матричний; струменевий; лазерний; сублімаційний).
- який вид принтеру є найбільш шкідливим?
(матричний; струменевий; лазерний; сублімаційний).
Учні піднімають картки з відповіддю.
Результати тестування висвітлюються на інтерактивну дошку і обговорюються.

V. Формування практичних умінь та навичок

Практична робота № 1 (робота за комп’ютером).
Завдання. Ми знаходимось в зеленому офісу якому необхідно закупити принтери кольоровий та чорно-білий. Допоможіть здійснити правильний вибір. Роботу потрібно виконати у програмі MS Ecsel.
Порівняльна таблиця кольорових принтерів:
Dr1.jpg
(оцінювальна шкала 1, 2 бали)
Шум вимірюється пристроєм шумоміром (шум), температура – манометром (екологічність).

Учні отримані результати повині оформити за допомогою діаграми у табличному процесорі MS Excel.

DSC 1121.JPG

VІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Створення діаграм, робота з діаграмами, оприлюднення висновку.

VІI. Домашнє завдання
Знайти інформацію: «Що таке Duplex та плотер». Намалювати мандалу з темою принтер.

VІII. Підсумки уроку
Притча
Питання до дітей: У світі є три яблука, які відіграли у житті людства велику роль. Як ви вважаєте, що це за яблука? Перше яблуко (Адам и Єва). Друге (Ньютон). Трете (Компанія Apple). А четверте яблуко – це наш світ, який складається на ¾ з води.
(Яблоко розрізається на 4 частинки)
Якщо ви будете правильно працювати та купувати офісну техніку з найвищим класом енергозбереження, а меблі з екологічно чистих матеріалів, озеленювати кімнату рослинами то ви заощадите власні і природні ресурси нашої планети.
Питання до класу:
Яким чином ми маємо зберігати природні ресурси?

ІX. Оцінювання роботи учнів
Виставлення оцінок.

Використані джерела

1. Тетяна Кучер, Оксана Притула. Конспект уроку 6 клас "Поняття текстового документа, його об’єктів. Текстовий процесор, його призначення"[Електронний ресурс] / Тетяна Кучер, Оксана Притула // Блог у світі інформатики: [сайт]. – Режим доступу: http://oxpritula.blogspot.com/2016/02/6.html, вільний. – Назва з екрану.
2. Урок № 18 Текстовий документ. Текстовий процесор і його призначення [Електронний ресурс] / Красоткіної Надії // Мій сайт. Конспекти та розробки уроків в школі: [сайт]. – Режим доступу: http://uroky.at.ua/publ/rozrobki_urokiv_z_informatiki_6_klas_do_pidruchnika_rivkind/urok_18_tekstovij_dokument_tekstovij_procesor_i_jogo_priznachennja/4-1-0-126, вільний. – Назва з екрану.

Додатки

112562.jpg