Позакласний захід для учнів 5 класу "Математичний калейдоскоп"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Герасько 200.jpg

Автор: Герасько Тетяна Анатоліївна, вчитель математики ЗЗШ І-ІІІ ступенів № 95

Клас: 5

Позакласний захід "Математичний калейдоскоп"

Джерела інформації для вчителя Джерела інформації для учнів
  • Математичний калейдоскоп (факультативний курс). 5 клас:

Робочий зошит / Л.П. Бєлова, М.М. Корнієнко, Л.Ю. Полякова. Ч. 1. Х.: Видавництво "Ранок", 2012

  • 92 логічні задачі. Математичний калейдоскоп 5 клас:

/ Л.П. Бєлова, М.М. Корнієнко, Л.Ю. Полякова. Х.: Видавництво "Ранок", 2012

  • Реши сам / А.А. Мазаник М.: Народна асвета, 1980
  • Поисковая система Google (картинки)
Мультимедійна презентація


Содержание

Тема заходу: " Математичний калейдоскоп "

Тип заходу

Математична вікторина

Цілі заходу

навчальні закріплення вмінь розв'язання нестандартних завдань, логічних вправ; розвивати інтерес до математики

виховні формування у учнів якостей особистості (наполегливість, самостійність)

розвивальні розвиток уваги, спритністі, кмітливісті

Обладнання заходу

Мультимедійний проектор, презентація; пазли для розподілу на команди

Основні етапи заходу

Етап Кількість хвилин
1. Організаційний 2
2. Розподіл на команди 4
3. Історична екскурсія 5
4. Розв'язання завдань 26
5. Підведення підсумків 3

Хід заходу

Етап 1. Організаційний

Що робить учитель Що роблять учні
  • Привітання
  • Повідомлення теми та мети заходу
  • Демонстрація 1-го слайду
Привітання вчителю

Форми навчання на даному етапі: фронтальні

Засоби навчання на даному етапі:
- Технічні: мультимедіа


Встаньте, діти, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться ви до мене,
Посміхніться і до себе,
Привітайтесь: «Добрий, ранок!»


Етап 2. Розподіл на команди

Що робить учитель Що роблять учні
Роздає учням частини пазлів (в залежності від

кількості учнів формується від 2 до 6 команд)

  • Обирають фрагмент пазла
  • Складають пазли, розподіляючись на команди

Форми навчання на даному етапі: групові

Методи навчання на даному етапі:
-- Ігрові

Для створення пазлів були використані картинки з розділу "Математика" поіскової системи Google
Пазли


Етап 3. Історична екскурсія

Що робить учитель Що роблять учні
  • Демонструє слайди 2-8 презентації
  • Розповідає про відношення видатних вчених до розв'язання логічних задач
  • Слухають вчителя
  • Переглядають слайди презентації

Форми навчання на даному етапі: фронтальні

Методи навчання на даному етапі:
- за джерелом знань:
-- Вербальні (словесні)- розповідь
-- Наочні- презентація

Засоби навчання на даному етапі:
- Технічні: мультимедіа



Етап 4. Розв'язання завдань

Що робить учитель Що роблять учні
  • Керує проведенням заходу (слайд 10)
  • Використовуючи посилання біля назви групи завдань ознайомлює учнів зі змістом завдання
  • Кожна команда по черзі обирає завдання
  • Працюючи в групах, учні розв'язують завдання

Форми навчання на даному етапі: групові

Методи навчання на даному етапі:
- за джерелом знань:
-- Практичні - розв'язування завдань

- за рівнем пізнавальної активності
-- Ігрові


Засоби навчання на даному етапі:
- Дидактичні - слайди з завданнями
- Технічні: мультимедіа


Етап 5. Підведення підсумків

Що робить учитель Що роблять учні
Підводить підсумки заходу з використанням вправи "Мікрофон"
Діляться враженнями від заходу

Форми навчання на даному етапі: колективні



Посилання на презентацію заходу:

Відеофрагмент демонстрації презентації Презентація

Фотогалерея