Портфолио Сапалёвой Наталии Григорьевны по теме "Вечная тема"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Сапальова Наталія Григорівна

Комунальний заклад «Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело»»

Назва проекту

Вечная тема

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Дана навчальна тема розроблена роботи на уроці позакласного читання із світової літератури.

Вік учнів, клас

9 клас, Діти у класі різновікові: 14-15 років

Стислий опис проекту

Над проектом працюватимуть учні 9-го классу. Тема з програми «Ствердження величі та краси справжнього кохання у трагедії В Шекспіра «Ромео та Джульєтта». На уроці використовуватимуться різні форми роботи, а саме: групові види роботи (клас буде поділено на 4 групи), робота над проблемною темою у вигляді колективного обговорення, знятого відеоролику

Питання проекту

Чи є тема кохання вічною темою?

Ключове питання

Що хвилювало і досі хвилює серця людей?

Тематичні питання

  • Чому ми й досі читаємо Шекспіра?
  • Як твори Шекспіра впливають на наше сучасне життя?
  • Яким чином твори Шекспіра мають відношення до мого життя?

Змістові питання

  • Коли ми вперше зустрічаємося з Ромео? Який у нього настрій? Чому?
  • Как к Ромео относятся его друзья? Родители? Враги?
  • Когли й де Ромео зустрічаєся з Джульєтою? Що він робить після балу?
  • Які враженняя виникли у вас під час читання п'еси? Чому?
  • Якою ви уявляєте собі Джульєтту?
  • Чому Ромео та Джульєтта вирішили так швидко обвінчатися? Що ними рухає?
  • Як змінюються герої після зустрічі?
  • Що змушує Ромео тікати? Як це сприймає Джульєтта?
  • Коли ще прояявляється сила волі Джульєтти?
  • Чим закінчується історія Ромео та Джульєтти?
  • Герої гинуть. Чому ж у коханні «всеперемагаючий голос»?
  • А для самих героїв?
  • Чому ж останній акорд такий сумний?
  • Які уявлення про кохання и сім'ї існують у героїв трагедії?
  • Яка із цих версій найближча вам? Чому?
  • У чому причина трагічної гибелі Ромео та Джульєтти?
  • Що довели герої своєю смерттю?
  • Чи являється трагедія песимістичною? Чому?

План вивчення теми

План впровадження План виконання навчальних проектів

Навчальні цілі

(Учень (учениця):

  • знає хронологічні межі Відродження, особливості світоглядного перевороту того часу, історичний і культурний контекст, роль античності в розвитку літератури;
  • визначає риси гуманізму в літературних творах доби Відродження;
  • розповідає про ключові віхи життя й творчості митців, розкриває їхній внесок в історію національних літератур і світової культури
  • розкриває загальнолюдський зміст вічних образів ренесансних творів (Ромео і Джульєтта);
  • виявляє жанрові особливості п’єси «Ромео і Джульєтта»;
  • аналізує драматичний твір (в окремих частинах і цілісно), виявляє в ньому морально-філософські проблеми, засоби художньої виразності;
  • розкриває особливості художньої мови творів (в оригіналах і перекладах), наводить відповідні приклади, цитати;
  • знає про втілення сюжетів, образів, мотивів ренесансної літератури у світовому мистецтві (1-2 твори за вибором);

Діяльність вчителя

  • Вчитель організовує діяльність учнів за планом роботи, та планомвпровадження
  • Перед початком работи над проектом учитель пропонує буклет та презентацію що стимулює учнів до работі.
  • Зясовуючи мотиваційні потреби учнів, дітям прпонується заповнити таблицю ЗХЯД і виконати завдання таблиці.
  • Перевіряє роботу учнів

Діяльність учнів

  • Під час работи над темою учні визначають мету своєї роботи ведуть дослідження з проблемного питання проекту, працюючи в групах, користуються інтернет-ресурсами. Щоб дії груп були зкоординованими, діти вивикористовують запропоновану учителем презентацію зі структури работи;
  • заповнюють діаграму відповідями за змістом тексту;
  • Висновком работи над проектом стане блог "В жизне есть только одно счастье - любить и біть любимым", на якому представлені результати работи дослідження групп учнів.

Оцінювання

Оцінювання работи за планом:

  • Зміст
  • Мета роботи
  • Определение стратегіі вирішення проблемного питання з теми
  • Оригинальність поставленої проблеми
  • Наявність логічної відповіді на поставлене проблемне питання
  • Використання в роботі примірників та іншої літератури з теми
  • Достовірність представленої інформації
  • Чіткість та доступність матеріалу
  • Наявність висновків дослідження
  • Самостоятійність дослідження
  • Коректність тексту
  • Відсутність орфографічних та пунктуаційнх помилок
  • Відповідність загальноприйнятим нормам оформлення
  • Дизайн
  • Естетичне оформлення
  • Сприйняття слайдів
  • Відповідність оформлення та змісту презентації

Корисні ресурси

Інші документи