Портфоліо Жигрової Вікторії з теми "Сила зла, що творить добро"
Содержание |
Автор проекту
Пологівська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 4
Назва проекту
Сила зла, що творить добро
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Проект таких навчальних предметів – світова література, етика, інформатика, основи філософії
Вік учнів, клас
11 клас, 16 років
Стислий опис проекту
Даний проект розрахований на учнів 11 –х класів за темою «Образи Воланда у романі М. Булгакова «Майстер і Маргарита» та Мефістофеля у поемі Й. В. Гете «Фауст». Цей проект спрямований на формування в учнів творчого потенціалу, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності, вміння ставити, продуктивно вирішувати нові проблеми, критично мислити, грамотно працювати з інформацією,бути комунікабельною людиною, контактною в різних соціальних групах, здатною до самостійної роботи над розвитком власної моральності, культурного рівня, інтелекту. Робота над проектом передбачає ознайомлення учнів з найвизначнішими досягненнями художньої літератури, культури та мистецтва;розвиток вміння сприймати літературний твір як явище мистецтва, а також формування читацької та мовленнєвої культури.
Питання проекту
Ключове питання
Як вижити людині у світі зла?
Тематичні питання
1.Чи можливе добро без зла, а зло – без добра?
2. Для чого дияволу творити добро?
3. Яким чином зло породжує добро?
Змістові питання
1.Що таке добро і зло?
2. Хто є уособленням зла?
3. Як відбито в романі М. Буалгакова «Майстер і Маргарита» боротьбу добра і зла?
4. Яку роль у романі грає Воланд?
5. ЩО спільного між Воландом і Мефістофелем?
План вивчення теми
Навчальні цілі
Під час роботи над проектом, учні навчаться:
• проводити опитування та аналізувати його результати;
• систематизувати, порівнювати та розпізнавати спільне у твердженнях;
• здійснювати пошук в Інтернеті інформації на задану тему;
• працювати з програмою Publisher для створення публікацій;
• працювати з програмою Publisher для створення веб-сторінок;
• працювати з прогамою PowerPoint для створення презентацій;
• оформлювати результати досліджень у блозі;
• працювати з соціальними сервисами;
• оформлювати проект.
Діяльність вчителя
1. З'ясування навчальних потреб учнів здійснюється за допомогою анкетування, таблиці ЗХД, організаційних діаграм
2. Вступна презентація, публікація допоможуть:
А) з'ясувати учням, що від них очікується при виконанні проекта;
Б) що вони будуть робити під час виконання проекту;
В) як вони будуть представляти результати проекту;
Г) які нові знання і навички вони отримують
Діяльність учнів
• Ознайомлюються з вчительською презентацією, з’ясовують свої завдання в межах проекту;
• Ознайомлюються з критеріями оцінювання презентації, публікації, веб-сайту;
• Планують свою діяльність;
• Працюють з дидактичними матеріалами;
• Пошук відповідних матеріалів у Інтернеті, електронних енциклопедіях, літературі;
• Проводять анкетування та проаналізувати його.
• Подають результати роботи над проектом і процесу його виконання у вигляді презентації;
• Знайомляться з правилами створення ефективних публікацій та презентацій;
• Користуватися програмою Excel для оброки даних та створення діаграм;
• Вчаться користуватися програмою Publisher створення публікації;
• Створюють веб-сайт проекту, оформлюють результати досліджень у блозі;
Оцінювання
Оцінювання здійснюється за графіком, що передбачає три етапи:
А) оцінювання на початку проекту;
Б) поточне оцінювання;
В) наприкінці роботи над проектом.
Інструментарій оцінювання включає:
1.Самооцінювання: нотатки у щоденнику, списки запитань для самооцінювання блогу та сайту.
2. Взаємооцінювання: усне, за допомогою анкет із заданими критеріями.
3. Оцінювання учителем: письмових творів, презентацій, виступів учнів.
Оцінювання здійснюється у формі підсумкової роботи за результатами досліджень об’єкту з урахуванням:
1. Роботи над вивченням текстів, критичних матеріалів та інших джерел.
2. Унікальність пошукової роботи.
3. Репрезентативність та пізнавальне значення описуваного обєкту.
4. Змістовність матеріалу
Естетичне оформлення
Корисні ресурси
Інші документи
Підручник,словники, довідники, енциклопедії, тексти твору