Портфоліо Журавель Наталі Михайлівни з теми "Подільність чисел"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Журавель Наталя Михайлівна, вчитель математики та інформатики Миколай-Пільського НВК Запорізького району

Назва проекту

"Подільність чисел"

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

математика

Вік учнів, клас

Клас: 5-8

Вік:10-14 років

Стислий опис проекту

Навчальний проект призначений для учнів 5-8 класів,членів математичного гуртка. Тривалість проекту – 4 тижні.

Питання проекту

Ключове питання

В якій країні живе найбільше близнюків?

Тематичні питання

  • Як встановити, є дане число простим або складеним?
  • Як без проблем поділити на 2,3,5,9,10?
  • Як визначити можливість подільності на 4,6,8, 11, 13 і т.д.?
  • Як скласти таблицю простих чисел за допомогою решета Ератосфена?

Змістові питання

  • Які числа називають простими; складеними?
  • Які ознаки подільності числа на 2,3,5,9,10?
  • Як визначити, що число ділиться на 4,6,8,11,13 і т.д.?
  • Як скласти таблицю простих чисел до 100?
  • Як знайти пару простих чисел-близнюків?

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми


План впровадження

Навчальні цілі

  • розширення та поглиблення знання учнів щодо подільності чисел;
  • формування вмінь та навичок розв’язування задач на подільність чисел, використовуючи ознаки подільності;
  • дослідження універсального алгоритму пошуку ознак подільності до розв’язування вправ.

Діяльність вчителя

Стартова презентація вчителя

Список корисних джерел

Контрольний список відслідковування прогресу в навчанні учнів

Способи роботи груп над проектом

Документ для дітей з особливими потребами у навчанні

Додаткове завдання для обдарованих учнів

Діяльність учнів

Запрошуючи учнів в проект, вчитель пропонує їм ознайомитися зі змістом Буклета для учнів та їх батьків

Щоб представити ідею проекту, вчитель демонструє стартову презентацію, у якій представлена тема проекту та цікаві математичні факти про прості числа . Учні переглядають презентацію, сприймають і аналізують ключове і тематичні питання проекту, пропонують гіпотетичні відповіді на запитання. Учитель виявляє навчальні потреби і визначає початкову підготовленість учнів до роботи у проекті за допомогою схем «Знаю - Хочу знати - Дізнався» і Анкети виявлення вхідних вмінь та навичок. Спільна робота учнів: Учні опрацюють теоретичний матеріал, накопичать матеріал з Інтернету по темі, проведуть спостереження над усіма дільниками заданих для групи натуральних чисел і зроблять висновки про поділ всіх чисел на три групи щодо кількості дільників; опрацюють спосіб створення таблиці простих чисел за допомогою решета Ератосфена. Виконуючи завдання, учня мають знаходити і використовувати інформацію з різних джерел, порівнюючи її та переконуючись в достовірності . Описані результати , приклади цікавих задач та висновки узагальнять у презентації. Вчитель пропонує дітям роботу в групах: І група проведе дослідження на тему « Чи можуть числа бути близнюками», ІІ група проведе дослідження на тему « Де живуть досконалі числа?», ІІІ група підготує усний журнал " Цікавинки із світу чисел ".

Публікації груп:

Презентація учнів І групи " Чи можуть числа бути близнюками"

Презентація Розвязування задач на подільність чисел

Оцінювання

ЗХД-таблиця

Організаційна діаграма

Взаємооцінювання в групах за стратегією 3-2-1

Таблиця для само та взаємооцінювання

Щоденник рефлексії

Анкета виявлення вхідних вмінь та навичок

Критерії оцінювання учнівської презентації


На початку проекту вчитель пропонує учням заповнити схему "Знаю-Цікавлюся-Хочу дізнатися",

що дозволить визначити потреби учнів, їх початковий рівень знань , зацікавленість тими чи

іншими підтемами проекту, дозволить об'єднати дітей в групи за інтересами. Для визначення

початкових умов проекту ( знання теорії щодо подільності чисел) використовується анкетування

учнів. Для розвитку самостійності та взаємодії в проекті використовується листок аналізу роботи

групи (оцінювання учнями), самооцінювання роботи в групі. Тестування перевіряє рівень

засвоєних знань учнів під час роботи за проектом. Оцінювання кінцевих результатів роботи в

проекті проводиться за допомогою оцінювання Вікі-статті, презентації, публікації.

Корисні ресурси

Подільність чисел. Тренувальні вправи

Що говорить Вікіпедія

Дистанційне навчання. Математика, 6 клас

Інші документи

Брате, ти цілий? Найважливіший крок на шляху вирішення задачі про прості числа-близнюки