Портфоліо Кармазенка Анатолія Васильовича за темою: "Складові здоров’я"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Кармазенко Анатолій Васильович

Назва проекту

Складові здоров’я

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Фізична культура, Інформатика, ОБЖД

Вік учнів, клас

11-14 років .7-9 КЛАС

Стислий опис проекту

Актуальність нашого дослідження - здоров’я є інтегральною характеристикою особистості,
і визначає якість життя.Завданням дослідження є визначення факторів впливу на стан
здоров’я кожної особистості та необхідність залучення дітей шкільного віку до здорового
способу життя.Сучасні уявлення світової науки стосовно феномена здоров`я людини
ґрунтуються на новому розумінні актуальності проблеми виживання людства взагалі.
В проекті досліджуються лише деякі передумови здоровя- це харчування та шкідливі звички,
а також лише деякі чинники негативно впливаючі на здоровя - професійний спорт.

Питання проекту

Ключове питання

Чи завжди спорт - це здоров'я?

Тематичні питання

  1. Використання екологічно чистого харчування чи заняття спортом допомагають здоров'ю?
  2. Як впливає склад їжі на здоров'я людини.?
  3. Як заняття спортом впливають на здоров'я людини?
  4. Чи заняття професійним спортом впливають на людину?
  5. Як фізичні вправи впливають на різні фізкультурні групи?
  6. Як бути здоровим?

Змістові питання

1.В яких продуктах знаходяться вітаміни корисні для здоровв'я людини?
2.Які вправи треба виконувати щоб підтримувати здоровв'я людини?
3. Які професійні види спорту найбіль небезпечні та набільш травмонебезпечні?
4.Які фізичні вправи необхідно використовувати для різних фізкультурних груп?

План вивчення теми (вставити файл)

Навчальні цілі

Визначити вплив занять спортом та раціонального харчування на формування духовного і фізичного самовдосконалення.
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій.
Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

Оцінювання

На початку проекту вчитель пропонує учням заповнити схему "Знаю-Хочу Дізнатися", що дозволить визначити потреби учнів, їх початковий рівень знань, зацікавленість тими чи іншими підтемами проекту, дозволить об'єднати дітей в групи за інтересами. Для визначення початкових умов проекту (рівень знань основ Здоров'я, Етапи розв’язанн задач на ПК, уміння створювати презентації ) . Для розвитку самостійності та взаємодії в проекті використовується листок аналізу роботи групи (оцінювання учнями), самооцінювання роботи в групі. Для спостереження за процесом роботи груп використовується Гугл-документ "Рух груп за проектом". Анкетування перевіряє рівень засвоєних знань учнів під час роботи за проектом. Оцінювання кінцевих результатів роботи в проекті проводиться за допомогою оцінювання програмного продукту, презентації , блогу.

Корисні ресурси

Презентація "Здоровя людини"
Як сформулювати дидактичну мету проектної діяльності

Інші документи

[Обговорення]