Портфоліо Крюкової Людмили Владиславівни "Шосте чуття у фізиці"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Крюкова Людмила Владиславівна, вчитель фізики та інформатики Степненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Назва проекту

Шосте чуття у фізиці

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний - фізика. Другорядні - біологія, природознавство, основи здоров'я, інформатика.

Вік учнів, клас

13-14 років, 8 клас

Стислий опис проекту

Навчальний проект розрахований для учнів 8-х класів по темі «Механічний рух» (механічні коливання, звук, інфразвук, ультразвук). Тривалість проекту – 4 тижні. Завданням проекту єрозвиток інформаційно-комунікаційної компетентності; особистісного ставлення до культури сприймання Інтернету. Основна ідея проекту полягає у розвитку в учнів навичок мислення; використовувати Інтернет як діловий спосіб спілкування та висувати власну ідею. Під час дослідження основним видом діяльності учнів є групова робота над спільною темою. На початку роботи учні знайомляться з темою проекту, питаннями, планом роботи та оцінюванням, формуються у групи, розподіляють обов’язки у групі, кожна з яких працює над своїм питанням. На другому етапі роботи опрацьовують інформаційні джерела, проводять досліди, порівнюють отримані дані в ході дослідження, аналізують та узагальнюють результати експериментів. Результати дослідження оформляють у вигляді презентації, публікації, блогу. Завершується робота у проекті проведенням усного журналу, де учні захищають власні напрацювання.

Питання проекту

Ключове питання

Як нам, слухаючи, чути?

Тематичні питання

  • Як звуки впливають на самопочуття людини?
  • Чи всі звуки ми чуємо?
  • Технічний прогрес - на благо чи на шкоду?
  • Чи однакове значення мають звуки для різних мешканців нашої планети?
  • Чому звук є важливим для людей?
  • Хто в польоті швидше махає крилами – муха, джміль або комар? Як це можна визначити?
  • Чи сприймають інфра- і ультразвуки тварини?
  • Чи комфортна людині абсолютна тиша?

Змістові питання

  • Як створюється і поширюється звук?
  • Що таке ультразвук?
  • Що таке інфразвук?
  • В якому середовищі звук поширюється швидше? А в якому повільніше?
  • При польоті більшість комах видають звук. Як це відбувається?
  • Чому звук з часом вщухає?
  • Як впливає ультразвук на живі організми?
  • Що є джерелом звуку?
  • Яке застосування ультразвуку?

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми
План впровадження

Навчальні цілі

  • розширити кругозір учнів;
  • сформувати навички роботи на комп'ютері та в Інтернеті;
  • розвивати вміння виділяти головне з великого обсягу інформації;
  • стимулювати самостійну творчу пізнавальну діяльність;
  • сформувати знання по даній темі.

Діяльність вчителя

Стартова презентація вчителя
Буклет
Список рекомендованої літератури
Способи роботи над проектом
Документ для дітей з особливими потребами
Завдання для обдарованих учнів

Діяльність учнів

Учні досліджують вплив інфра- та ультразвуку на організм людини. Досліджують вплив звуку на тваринний світ. Наприкінці проектної діяльності презентують свою роботу у вигляді учнівського презентації, блогу. Готуються до захисту роботи.
Учнівська презентація
Учнівський блог

Оцінювання

На початку проекту учні переглядають презентацію вчителя, в якій розкрито актуальність проекту, ключове та тематичні питання, потім обговорюють Ключове питання, заповнюють таблицю «ЗХД» (Знаю; Хочу дізнатися; Дізнався), учитель аналізує результати Таблиці «ЗХД» для подальшого планування своєї діяльності. Впродовж роботи над проектом учні заповнюють контрольний список спрямування у навчанні, щоб скеровувати своє навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні. Наприкінці роботи над проектом учні оцінюють свою діяльність в дослідженні, з врахуванням оцінки за презентацію, блог.
ЗХД-таблиця
Організаційна діаграма
Взаємооцінювання в групі за стратегією 3-2-1
Контрольний список
Журнал рефлексії
Опитувальник
Критерії оцінювання учнівського блогу
Критерії оцінювання дослідження
Критерії оцінювання презентації

Корисні ресурси

Список рекомендованої літератури
Музей фактів
Вплив звуків на людину
Животные слышат инфразвук
Звук
Вплив ультразвуку на людину
Швидкість_звуку
Ультразвук
Разрушающий инфразвук
Ультразвук. Современные технологии и новые сферы для применения ультразвука
Як впливає інфразвук на людину
Хірургія 21 ст. Ультразвукова хірургія
Ультразвукове дослідження
Ультразвукове зварювання
Руйнуючий інфразвук
Звук, пісок і фізика
Ультразвукова пральна машина

Курсивное начертание== Інші документи ==

[Обговорення]