Портфоліо Микитенко Н.П. з теми "Справжнє" та "штучне" у казках Г.К.Андерсена"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Микитенко Наталія Петрівна

КЗ «Зеленогаївська ЗОШ І –ІІ ступенів»

Назва проекту

"Справжнє" та "штучне" у житті.

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Світова література.

Українська мова , музика, образотворче мистецтво, народознавство.

Вік учнів, клас

5 клас, 10-11 років

Стислий опис проекту

Працюючи над проектом, учні займаються пошуковою роботою здебільше пізнавального характеру. Дізнаються про характерні ознаки художнього світу Г.К. Андерсена, досліджуватимуть ідейний зміст казок, спробують зрозуміти авторський задум. Учні розвиватимуть вміння висловлювати та аргументувати власні думки, намагатимуться зрозуміти специфіку автора через дослідження.

Питання проекту

Ключове питання

Чому казки Г.К. Андерсена цікаві та актуальні в наш час?

Тематичні питання

Чого навчив мене датський казкар?

Як казки Андерсена живуть у кіно та театрі?

Змістові питання

Що ви знаєте про солов’я(як птаха)?

Що врятувало імператора від смерті?

Чому соловей полетів з палацу?

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми

План впровадження

Навчальні цілі

Поглибити і узагальнити знання учнів по темі, удосконалити уміння давати характеристику героям, аналізувати їх вчинки,робити висновки з прочитаного, сприяти розвитку навиків роботи з ресурсами. Співпрацюючи з вчителем, учні вирішують, як презентувати остаточні результати своїх досягнень; створюють ілюстративний матеріал.

Незалежно від обраного методу учні зможуть:

  • проводити цільовий пошук інформації в Інтернеті;
  • підбирати необхідну інформацію, аналізувати та оцінювати її;
  • поглибити свої знання з літератури та мови;
  • продовжувати збагачувати свій словниковий запас;
  • проявити свої творчі здібності;
  • учні виробляють навички планування своєї діяльності, розподіл обов’язків та узгодження своєї діяльності з іншими (співпраця в команді);
  • учні розвиватимуть навички спілкування та використання комп’ютерних технологій для зв’язку та обміну інформації.

Діяльність вчителя

Вчитель знайомить учнів з методом проекту, (презентує буклет) та стартовою презентацією проекту. Розподіляє учасників проекту на групи і пропонує інструкцію з завданнями та очікуваними результатами. Пропонує заповнити таблицю ЗХД та діаграму. Впродовж усього проекту вчитель консультує учнів та спостерігає за їх роботою. Вчитель створює та заповнює форми оцінювання Інтернет - сайту та учнівського блогу.

Діяльність учнів

Спочатку учні обговорюють хід проекту, поділяються на групи та організовують розподіл завдань. Потім вони досліджують матеріали бібліотек, друковані та електронні публікації. Добирають ілюстрації відповідно змісту. Під керівництвом вчителя вчаться розробляти презентації. Створюють презентацію в режимі Power Point. Учні планують створення публікації у вигляді інформаційного бюлетеня. Знаходять інформацію із мультимедійної енциклопедії та здійснюють опитування своїх однолітків. Навчаються створювати публікацію у програмі Publisher. Роздрукована публікація поміщається на інформаційному стенді за два тижні до закінчення проекту. Учні вчаться та створюють веб-сторінки, на яку розміщують інформацію про свій проект. Учні ознайомлюються з критеріями оцінювання, розробленими вчителем,обговорюють їх та при необхідності погоджують з вчителем зміни та доповнення. Учні виконують малі проекти – практичні реалізації основного - оформлюють їх відповідним чином, потім презентують сценарій захисту – презентації свого проекту. Вони вчаться проводити публічні виступи, запрошувати зацікавлених осіб (вчителів, батьків), співпрацювати з представниками громадських організацій, працювати з додатковою літературою. Учні створюють власний блог. У своїй роботі орієнтуються на контрольний список для блогу, форму для оцінювання блогу, запропоновані вчителем.

Оцінювання

Оцінювання проводиться у три етапи: проводиться роз’яснення методу проекту, усне опитування та вступне тестування з теми проекту. Для цього учні знайомляться з буклетом про метод проектування, діти заповнюють таблицю «Знаю – хочу дізнатися – дізнаюсь», ознайомлюються з Інтернет-ресурсами, що запропонував вчитель. Впродовж роботи учасники ведуть «Щоденник спостережень». Протягом роботи учні проходять проміжне тестування, проводять соцопитування по темі проекту, проходять заняття та вправи з оцінювання веб-сайтів.

Корисні ресурси

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D1%8B_%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8_%D0%92._%D0%98._%D0%92%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%82

http://audioskazki.net/topics/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B5-%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B8/%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D1%8B%D0%B5-%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8/%D0%A1%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B8-%D0%93%D0%B0%D0%BD%D1%81-%D0%A5-%D0%90%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B0

http://festival.1september.ru/articles/514719/

http://www.youtube.com/watch?v=tfptQ2CS8eA

Казки Андерсена, словники, друковані листи самооцінки..

Інші документи