Портфоліо Нікітенко Олени Володимирівни з теми :"Лицар без страху та докору"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Нікітенко Олена Володимирівна

Новояковлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Оріхівського району Запорізької області

Назва проекту

Лицар без страху та докору

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний навчальний предмет –світова література Те.ма уроку пов»язана з уроками всесвітньої історії-історіі середньовіччя

Вік учнів, клас

7 клас ,11-12 років

Стислий опис проекту

Над проектом працюватимуть учні 7 класу. Тема уроку «Втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості в баладі про Робіна Гуда»Школярі повинні ознайомитися з етимологією прізвиська Робін Гуд,знати історичне тло цієї балади ;працювати з тектом балади.вміти охарактеризувати образ головного героя.Буде використана робота в парах та групах. Клас буде поділено на «Істориків»,»Етимологів»,»Портретистів"

Питання проекту

Ключове питання

Хто він:лицар без страху та покору ?

Тематичні питання

  • Робін Гуд-вигаданий чи правдивий герой?
  • Яким постає образ Робін Гуда?
  • Чому Робін Гуд -герой балади-ідеальний герой?

Змістові питання

  • Що являла собою середньовічна Англія за часів правління Генріха ІІ?
  • Коли, де та в якій родині з"явився на світ Робін Гуд?
  • Згадайте, які батькові оповіді полонили душу маленького Роба?

Навчальні цілі

.Навчити учнів виразно читати і аналізувати англійську народну баладу про Робіна Гуда, висловлювати особисте ставлення до проблем, що порушуються в баладі; аргументувати свою точку зору прикладами та цитатами з тексту, вміння визначати та підтверджувати цитатами з балади риси характеру головного героя.Виховувати патріотичні почуття,почуття власної гідності, співчуття до бідних та беззахисних людей

Діяльність вчителя

1.Постановка учням проблемного питання демонстрація презентаціїРобін Гуд –правдивий чи вигаданий герой? та буклету 2.Ознайомлення з планом роботи над темою. 3.Організація творчих груп-історики(займаються пошуком Нотингемського палацу та історією Англії )-етимологи(походження та значення слів)-портретисти(знаходять ілюстрації до образу героя ) 4.Націлення на роботу з мережею Інтернет 5.Організація заходу де буде висвітлений проект

Діяльність учнів

1.Учні отримують тему та розглядають план вивчення теми 2.Розбиваються на творчі групи"Історики","Етимологи", "Портретисти". 3.Учні отримують завдання на картках та працюють в групах,виконуючи свої творчі завдання. 4.Доповідають про виконану роботу та демонтрують підібраний матеріал :ілюстрації та відеофайли 5.заповнюють таблицю ЗХЯДтаблиця ЗХЯД 6.Проходять анкетування для виявлення попередніх знань по даній темі 7.Визначають проблематику твору і зясовують образи, дискутують 8.Заповнюють діаграму "Послідовність подій в баладі". 9.Створюють власний блог [1] де викладають короткий висновок про проведену роботу

Оцінювання

Оцінювання проводиться у три етапи: проводиться роз’яснення методу проекту, усне опитування та вступне тестування з теми проекту. Для цього учні знайомляться з буклетом про метод проектування, діти заповнюють таблицю «Знаю – хочу дізнатися – дізнаюсь», ознайомлюються з Інтернет-ресурсами, що запропонував вчитель. Впродовж роботи учасники ведуть «Щоденник спостережень». Протягом роботи учні проходять проміжне тестування, проводять соцопитування по темі проекту, проходять заняття та вправи з оцінювання веб-сайтів Контрольний список блог середні класи [2] Учнівська презентація ходу та результату проекту контрольний список Самооцінювання прикладу учнівської роботи [3] Форма оцінювання блогу середніх класів

Корисні ресурси

Підручники,енциклопедії, інструкції,графічні схеми,таблиці ЗХЯД Мультимедійний проектор, комп»ютери Матеріали з інтернет –сайтів»Вікіпедія»»Googl»»You tube»

План вивчення теми

1.План вивчення теми [4] 2.План виконання навчальних проектів[5]