Портфоліо Синяк Ірини Вадимівни з теми "Мобільник - наш заклятий друг"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Синяк Ірина Вадимівна , вчитель інформатики Панфілівського НВК

Назва проекту

"Мобільник - наш заклятий друг"

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Фізика, інформатика, біологія.

Вік учнів, клас

9 клас

Стислий опис проекту

Винахід мобільного телефону став тією знаковою подією, яка змінила хід історії людства, поставивши його на нові рейки розвитку. Хіба хто замислювався декілька років назад, купуючи маленькі гаджети, що незабаром вони стануть незамінні в нашому житті. А чи такі безпечні наші друзі і помічники - мобільні телефони? Учням пропонується зібрати інформацію про мобільні телефони та їх принцип дії, дослідити вплив роботи цих приладів на організм та поведінку людини, розробити рекомендацій для різних вікових груп школярів, щодо безпечного їх використання.

Питання проекту

Ключове питання

Вірний друг, чи таємний ворог?

Тематичні питання

Як працює наш мобільний телефон?

Чи безпечний наш мобільник для нашого здоровя?

Чи впливає мобільний телефон на нашу поведінку?

Змістові питання

Який принцип дії мобільного телефону?

Що таке електромагнітне випромінювання?

Як електромагнітне випромінювання впливає на людський організм?

Як виникає мобільна залежність? Чим загрозлива селфізалежність?

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми

План впровадження

Навчальні цілі

-Сформувати вміння знаходження та обробки інформації в Інтернеті, та бібліотеці.

-дослідити вплив мобільних телефонів на фізичне і психічне здоров’я людини,

-розвинути навички аналізу і оцінки результатів дослідження,

-підвищити інтерес до навчального предмету.

Діяльність вчителя

Буклет для батьків

Вчительська презентація

Список рекомендованої літератури

Презентація вчителя про способи роботи над проектом

Завдання для обдарованих дітей

Завдання для дітей з особливими потребами

Діяльність учнів

Анкета

Критерії оцінювання анкети

Учнівська презентація

Критерії оцінювання учнівської презентації

Критерії оцінювання пошуку інформації

Оцінювання

Протягом всього проекту проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвинути навички мислення вищого рівня. Вчитель допомагає учням виявити свій рівень знань з даної теми шляхом анкетування на початку проекту. В процесі виконання проекту пропонується учням заповнити схему «ЗХД», що дозволить виявити навчальні потреби і попередні знання учнів, активізувати їх цікавість та формувати вміння правильного формулювання запитань. Поточне оцінювання роботи над проектами учнів відбувається шляхом самооцінювання: нотатки у щоденнику, списки запитань для самоконтролю; взаємооцінювання: усне та за допомогою анкет із заданими критеріями; оцінювання створених публікацій та презентацій. Вчителем також оцінюється анкетування, публікації, презентації, виступи учнів, розроблені рекомендації. Оцінювання здійснюється у формі бесіди за результатами дослідження заданих тем з врахуванням роботи з презентацією, унікальності пошукової роботи, вміння співпрацювати в групах, змістовності матеріалу, естетичного оформлення.

ЗХД - таблиця

Організаційна діаграма

Взаємооцінювання за стратегією 3-2-1

Бланк оцінювання виконання учнями проектної роботи

Контрольний список

Гугл - опитувальник

Самооцінювання роботи в групі

Критерії оцінювання роботи в групі

Щоденник рефлексії

Журнал досліджень

Корисні ресурси

Список друкованих інформаційних джерел

Інші документи